Tykkäisitkö häistäni jos olisit vieras?
Syyskuun alussa, Helsingin edustalla saaristoravintolassa. N. 100 vierasta, myös lapset tervetulleita. Ruoka saaristolaistyyppistä alkuun, pääruokana härän filettä. Ohjelmassa ei hirveästi leikkejä mutta puheita kyllä. Loppuillasta bändi ja halukkaat saavat jatkaa yöllä juhlaa jatkopaikassa jonne on kyyti järjestettynä.
Kommentit (81)
Jos juhlat ovat teidännäköiset, niin varmasti nauttisin! Kyseessä on kuitenkin hääparin päivä, ei kenenkään muun. Ja pidänkin enemmän vapaan numeron juhlista, kuin siitä, että kaikki on aikataulutettu ja hulatanssia tuolla ja ruutuhyppelyä tuolla.
Vinkki: kun käytte valokuvissa ennen vihkimistä, niin laita vihkisormus jo ennen kuvien ottoa sormeesi. :)
Nimim. Itsellä pelkkä kihlasormus vihkikuvassa, unohtui siinä jännityksessä tuo asia... =D
Täydellistä, paitsi että olen kasvissyöjä :) joten nälkä jäisi jos ei ole kasvisvaihtoehtoa, mutta voisihan sitä ottaa omat eväät jos ruoka etukäteen ilmoitettu :D mutta joo muuten todella hyvä!
Hyvältä kuulostaa, tulisin mielelläni vieraaksi. Ihana paikka, kerran olen käynyt siellä syömässä. Ja etenkin syyskuussa hyvin tunnelmallinen paikka.
Miten venematkan maksu?
Olen ollut kerran klippanilla tyylikkäissä ja mukavissa häissä, mutta todellinen miinus oli se, että jouduimme itse maksamaan venekyydin. . Myös alko oli maksullista ja lahjatoiveena oli rahaa.. no, hauskaa oli silti :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:19"]minun nuoruudessani - - - häitä ei pidetty lahjojen takia.
[/quote]
Mahdat olla sitten tooooodella vanha ;)
Tykkäisin kovasti, mutta olen tykännyt kaikista häistä, missä olen ollut :) Onnea ap!
Hienostelevat. Selvästi. Tykkään rennommista, paikka huutaa rahaa. Väärällä tavalla!!
Siis mun mielestä nää kuulostaa nimenomaan viihdyttävimmiltä ilman ohjelmaa. Kaikki pakkoleikit yms. on aivan supertylsiä seurata. Pari lyhyttä puhetta + bändi + tanssi + kakun leikkaus riittää viihdykkeeksi loistavasti, jos sen jälkeen on vielä tylsää se johtuu sinusta itsestäsi - et osaa virittäytyä juhlatunnelmaan tai seurustella muiden vieraiden kanssa.
Lahjalistat on mun mielestä nykyään myös aivan parhautta! Parit on asuneet vuosikausia yhdessä eivätkä oikeasti välttis tartte hirveästi mitään lahjaksi. Jos listalla on tarpeellisia asioita alkaen viidestä eurosta, se on just hyvä, ei tule turhaa krääsää lahjaksi. Ja tilinumero on samasta syystä aivan yhtä toimiva.
Istumajärjestystä ei välttämättä tarvita. Omissanikaan ei ollut, ja ihmiset vaihtoivat kuitenkin jossain vaiheessa paikkaa.
Olin tänä kesänä ihan samalta kuulostavissa häissä Klippanilla ja itse tykkäsin tosi paljon ja muutkin vieraat olivat tosi tyytyväisiä! Ruoka oli mainiota ja paikka upea :)
Niistä häistä olisin muuttanut vain sen, että alkoholi alkoi maksaa jossain vaiheessa iltaa, mikä oli ainoa pieni miinus. Mutta taisitkin mainita että maksatte juomat koko illan. Onnea jo etukäteen, varmasti tulee upea päivä. :)
Taidan tulla kuokkimaan, kuulostaa hyvältä! Itse olen niin tylsä ihminen että tykkään enemmän nokkelista, kekseliäistä ja henkilökohtaisista puheista hyvällä maulla kirjotettuna.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:54"]Kasvissyöjille on siis omat ruokansa :) Ap
[/quote]
Juu, olet maininnut asiasta ainakin kolme kertaa, mutta liekö vegejen aivot nahistuneet, vai mistä lienee kyse?
Muuten joo, mutta puheet putkeen ilman väliohjelmaa, esim. musiikkia tai taukoja krooohpyyyh....noista leikeistä en välitä yhtään. Mutta jos on hyviä puhuja ja vaikka vähän huumoria mukana, kuuntelee niitäkin mielellään.
Heip! Venematka tottakai maksetaan vieraille ja juomat myös :) Ja kiitos kauheasti toivotuksista!! Ap.
Häät, joissa EI Ole muuta ohjelmaa kuin pari puhetta ja illalla bändi. Jos seura pöydässä olisi hiljaista, uisin rantaan. Klippan on hieno paikka, mutta häät usein tylsiä. Ilman ohjelmaa, aivan tuskaisen pitkäveteisiä. Hommatkaa pliiiiis jotain viihdykettä!
rvitse stressata lahjan valinnasta.