Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen nainen alkaa hehkumaan

Vierailija
03.07.2021 |

Tätähän on ihan tutkittu ja erohehkuna mainostettu. Tosiasia väistämättä, mutta mistä se johtuu? Miksi perheellinen, perheenäiti, avioliitossa elävä erittäin harvoin puhkeaa tuosta noin vaan kukkaan ja alkaa hehkumaan?

Lähipiirissäni olen seurannut tätä itse kahden lapsen avioliitossa olevana perheenäitinä, miten naiset yksi toisensa jälkeen puhkeavat loistamaan erottuaan. Uskon että itselleni kävisi samoin, jo muutama päivä jossakin itsekseen ja alan jo tuntea sitä fiilistä.

Tunnistatteko eronneet tämän tilanteen, tunteen ja hehkun? Mille se tuntui ja mistä se johtui? Oliko avioliitto niin raastava ja vapaus niin helpottava, vai mikä oli tunnelma joka sai teidät kukoistamaan? Tunsitko itse sen muutoksen, että aloit loistamaan?

Tämä on hämmentävää ja saa minut itseni vakavasti punnitsemaan onko elämä avioliitossa ja parisuhteessa se mitä oikeasti aikuiselämältäni haluan. Tämä ei ainakaan saa minua hehkumaan millään tavalla.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin naisen Säteilyturvakeskukseen mittauksiin. Kuulostaa vaaralliselta.

Vierailija
2/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Näin on käynyt itselleni ja usealle ystävälkeni/tutulle, jotka ovat eronneet.

Elämä alkaa ja painolasti on pois, niin tästä syystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska valtaosa vaan ottaa jonkun "ihan ok":n miehen sitten kun niinsanotusti on juoksut juostu siinä ~30 paikkeilla. Mitään henkistä yhteyttä ei ole, fyysisesti toinen ei juurikaan kiinnosta mutta kun hyvä palkka tai tulot niin perheen perustaminen ok.

Ei tuollaista jaksa koko elämää, tai no itse jaksoin 6 vuotta. Lopulta se toisen paisunut ruho alkoi ärsyttää jo pelkällä olemassaololla kun persoonakin oli melko raivostuttava, suvaitsematon ja kritisoiva.

Vierailija
4/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihastumisesta. Tiedän varattujakin, jotka alkaneet hehkua, kun ovat olleet vähän ihastuneita johonkin toiseen.

Vierailija
5/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Parisuhde oli huono ja vei voimia niin fyysisesti kuin henkisesti. Tappoi myös oman seksuaalisuuden.

Erosta vuosi niin löysin itseni, kun lapset on isällään on aikaa itselleen ja aika paljon on ollut myös vientiä sinkkumarkkinoilla mikä piristää. Ja hyvää seksiä.

Varmaan ne vaimotkin vois puhjeta kukkaan ja piristyä jos mies ottaisi enemmän osaa siellä kotona. Kyllä sitäkin joskus näkee mutta valitettavan harvoin...

Vierailija
6/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja toimimaton parisuhde on merkittävä stressitekijä jo itsessään. Puhumattakaan siitä, mikäli siihen on lisäksi sisältynyt henkistä, fyysistä ja/tai seksuaalista väkivaltaa. Kun tällaisen rasitteen saa elämästään heivattua, niin ilman muuta se heijastuu myös ulospäin. Hyvinvoiva ihminen hehkuu.

Vierailija
7/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoon avioliittoon mennyt energia siirtyy itseen takaisin - on voimia ja intoa syöfä terveellisesti, lenkkeillä tai vaikka käydä patikkareissulla lapsivapaana viikonloppuna (lapsivapaat tuovat myös energiaa). Jaksaa taas panostaa: lapseen toki eniten mutta myös nähdä ystäviä ja muuta perhettä. Vapaus ja mielenrauha. Hiljaiset yöunet (ei kuorsaavaa puolisoa vieressä). En vaihtaisi tätä olotilaa mihinkän, en etsi rnkä kaipaa miestä. SinkkuN

8/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse haluavat ne satuhäöt, naimisiin ja perheen. Sitten vollotetaan kun on kauheaa ja mies ei tee mitään ja lasten kanssa rankkaa, kunnes voimannutaan ja erotaan.

Itse en ole ymmärtänyt moista itse aiheutettua ongelmakenttää koskaan. Perhe-elämä on yleensä paskaa, näkeehän sen. Ei jokaiseen liukumiinaan tarvitse astua.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu paremminkin siitä, että tulee tarve löytää uusi kumppani ja alkaa pitää huolta itsestä. Liikakilot pois, liikuntaa ja uusia vaatteita ja meikkaamista. Kumppanin löydyttyä moni vajoaa takaisin, ellei löydy liikunnallinen ihminen tukemaan uutta elämäntapaa.

Vierailija
10/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Rupsahtanut akka jonka mies on heittänyt mäkeen, ei hehku mihinkään.

Vierailija
11/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vuosikausia kulahtaneessa kaverisuhteessa elänyt tuore ex-vaimo saa huomiota, kehuja, kosketuksia ja kalua pyllyynsä niin jo vain alkaa hehkua.

Vierailija
12/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä ole ihan tutkittukin. Mies on onnellisimmillaan suhteessa, nainen sinkkuna.

Vierailija
13/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hehkuu kuin volframilanka.

Vierailija
14/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sitä ole ihan tutkittukin. Mies on onnellisimmillaan suhteessa, nainen sinkkuna.

Taas jotain vauvapalstatutkimuksia.

Vierailija
15/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaisia eroja teillä lähipiirissä ollut, mutta omassa lähipiirissä 2 kpl eikä kummassakaan voi puhua mistään hehkusta. Molemmat naiset olivat itsemurhan partaalla, söivät masennuslääkkeitä, olivat aivan ihmisraunioita. Toiselle tuli myös syöpä pari vuotta eron jälkeen. Kummassakin tapauksessa mies jätti yllättäen. Toisella ystävistäni oli pieniä lapsia ja lapsistakin piti tapella.

Vierailija
16/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämäniloni ja -haluni palasi, kun päätin samana keväänä 10v suhteen ja vaihdoin työpaikkaa. Se v*tutuksen määrä vapautui ja muuttui elämän mahtavuuden ihmettelyksi.

Vierailija
17/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisia eroja teillä lähipiirissä ollut, mutta omassa lähipiirissä 2 kpl eikä kummassakaan voi puhua mistään hehkusta. Molemmat naiset olivat itsemurhan partaalla, söivät masennuslääkkeitä, olivat aivan ihmisraunioita. Toiselle tuli myös syöpä pari vuotta eron jälkeen. Kummassakin tapauksessa mies jätti yllättäen. Toisella ystävistäni oli pieniä lapsia ja lapsistakin piti tapella.

Se "hehkuu" joka ottaa sen eron, tai jättää. Winner takes it all.

Vierailija
18/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "hehkuu" joka ottaa sen eron, tai jättää. Winner takes it all.

Yleensä se mies hehkuu kun on vaihtanut vanhan vaimon nuoreen uuteen vaimoon.

Vierailija
19/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hehkun hienosti ja upeasti avioliitossa🥰

Vierailija
20/59 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu paremminkin siitä, että tulee tarve löytää uusi kumppani ja alkaa pitää huolta itsestä. Liikakilot pois, liikuntaa ja uusia vaatteita ja meikkaamista. Kumppanin löydyttyä moni vajoaa takaisin, ellei löydy liikunnallinen ihminen tukemaan uutta elämäntapaa.

Kuule, ei tule. Uutta kiviriippaa en minä eikä kukaan tuttavani ota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi