Suosikki Netflix-sarjasi?
Olen tässä katsellut Orange is the New Black ja Drop dead Diva. Pidin molemmista. Mitä katsoisin seuraavaksi?
Kommentit (26)
Breaking Bad
Hemlock Grove
Breaking Bad on tosi koukuttava, katsottiin miehen kanssa kaudet 1-5 Netflixistä hujauksessa ja nyt jännitetään millon tulee seuraava. Hemlock Grovea aloin katsomaan tylsyyksissäni ja oli yllättävän hyvä. Kaikkea en käsitä mitä sarjassa tapahtui mutta odotan silti että seuraava kausi ilmestyy näinä päivinä.
Katoin Doctor Whota 7 kautta kahdessa viikossa, eli vastaan Doctor Who. Oli just kolme viikkoa jalka paketissa, niin eipä siinä paljon muuta tehty kuin maattu sohvalla.
Weeds on tosi hyvä, sama ohjaaja kuin Orange is the new blackissa.
Katsoin myös drop dead divan kun jäi ikävästi TV:ssä kesken. Nannyä katselen aina kahvikupin kanssa kun on aikaa. Orange is the new blackia olen katsonut nyt 3 jaksoa, oli alkuun vähän liian härski mun makuun :) onhan siellä katsottavaa kyllä, en tiedä mitä seuraavaksi aloitan katsomaan.
Dokkaripuolella kattelin yks sunnuntai sen Sea worldin miekkavalaista kertovan ohjelman, oli kyllä hyvä! Suosittelen.
Dexter, stargate atlantis, dead like me ja Sherlock
11, tarkoitatko blackfishiä? Se oli kyllä hyvä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 13:00"]11, tarkoitatko blackfishiä? Se oli kyllä hyvä.
[/quote]
Joo just se :) aika karuja kohtaloita niillä kouluttajilla.
Orange is the new black oli yllättävän hyvä ja koukuttava! Tosi mielenkiintoiset hahmot ja juoni toteutettu erinomaisesti. Jään innolla odottamaan ensi kesäkuussa tulevia uusia jaksoja.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:19"]
Katoin Doctor Whota 7 kautta kahdessa viikossa, eli vastaan Doctor Who. Oli just kolme viikkoa jalka paketissa, niin eipä siinä paljon muuta tehty kuin maattu sohvalla.
[/quote]
Itse katsoin kuin hurmiossa Eccelstonin ja Tennantin (<3) kaudet, mutta sitten kun Matt Smith tuli tohtoriksi, niin katsoin muutaman jakson ja totesin, että sinne meni sekin sarja.
Sherlock on hyvä, tosin katsoin sen televisiosta. Orange is the new blackia katson parhaillaan, tykkäsin saman käsikirjoittajan Weedsistä. Miehen kanssakatsotaan aina välillä Grimmiä, tosin se on aika hoopo.... House of cards vaikuttaa ekan jakson perusteella asiantuntevalta ja hyvältä. Yksi tanskalaissaraja oli myös mainip, nimi muistaakseni Rita tai jotain, kertoi opettajasta, jolla on boheemi elämä.
Ja Silta on ihan huippu, tosin senkin katsoin jo televisiosta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 13:03"]Orange is the new black oli yllättävän hyvä ja koukuttava! Tosi mielenkiintoiset hahmot ja juoni toteutettu erinomaisesti. Jään innolla odottamaan ensi kesäkuussa tulevia uusia jaksoja.
[/quote]
Niin onkin. Molemmat kaudet katsoin putkeen, mikä ärsyttää kun pitää vuosi odotella uutta kautta. :(
Breaking Bad on jumalainen. Parempaa kuin mikään ikinä koskaan.
Drop dead diva minullakin, Kimmo ja Hovimäki myös. Molemmat ovat jälkimmäisistä ovat uponneet myös teinipoikaan.
House of cars