Testaa, oletko samaa mieltä kuin Stubb
Minä ja Stubb oltiin 51% samaa mieltä asioista. Hämmentävää, olin luullut, että luku olisi paljon pienempi.
Kommentit (18)
80% - NATO-asiassa täysin eri mieltä.
43% en ymmärrä, vaikka kaikissa kun siihenhän tuli joka kysymyksen jälkeen se mitä stubb oli vastannut, niin jokaisessa oli täysin eri puolella kun oma vastaukseni! Eli jos kaikissa kysymyksissä olin täysin eri mieltä kuin stubb miksi melkein puolet "samaa mieltä"? Taitaa testin tarkoitus olla kusettaa ihmisiä Stubb (sekä kookomus) myönteisemmiksi... !
Mun ei tarvi testata, olen lähes kaikesta eri mieltä.
75%, en ole yhtä arvoliberaali kuin Stubb.
55% vaikka minullakin täysin eri vastaukset kuin stubbilla. Jos hän oli saa mieltä, niin itse olin täysin eri mieltä ja toistepäin. Haistapaska koko kysely, ei voi tulla noin isoa lukua kun mielipiteet noinkin eriäviä.
Jännä että mukamas 57%, vaikka näkemykset erosivat monessa kohtaa aika paljonkin :D
Tuo testi antaa virheellisen prosentin. Ottakaa ylös oma ja hänen mielipiteensä ja huomaatte, että siinä on virhe.
J-P
57 %, vaiikka oltiin täysin samaa mieltä kolmesta väittämästä.
Yksi kohta osui samaan, muut olivat kaukana, tai kokonaan eri mieltä. Silti 55%. Mitähän vittua?
Joo noi prosentit näytti kyllä hämmentävän erilaisilta, mitä ois voinu täysin erilaisista vastauksista päätellä. Jotenkin väistämättä hiipi mieleen ajatus, että tällä kyselyllä yritetään väkisin saada ihmisille se käsitys, että Stubbi olisi koko kansan hyväksymä. Muistakaa arvon sisaret se fakta, että kaupallinen lehdistö/media on 99,99 prosenttisesti oikeistolaisten omistamaa, joten on sangen luonnollista, että he yrittävät joka mutkassa oikeistolaistaa kansalaisia.
Tuollaisen testin isoin ongelma mielestäni on se, että siinä ei ole mitään painotuksia eri vastauksille. Minulle Nato kysymys on sata kertaa tärkeämpi kuin nuo muut testin kysymykset yhteensä (siis äärimmäistäkin äärimmäisempi jyrkkä EI Natolle). Nyt tuo testi arvotti homoliitot saman arvoiseksi, kuin Nato kysymyksen. Toki olen ehdottomasti homoliittojen kannalla, mutta käytännössä kuitenkaan homokysymys ei vaikuta omaan elämääni millään muotoa.
78% samaa mieltä.Ainoa kohta jota ihmettelin oli se, missä kysyttiin, kumpi on parempi, tinkiä julkisten palveluiden tasosta vai nostaa veroja. Jos Stubb on tosissaan sitä mieltä, että julkinen pöhö saa jatkua velkarahalla, tilanne on huono.
Mulla oli 45% ja vastattiin homo-kysymykseen samoin. Muut oli melko eriäviä. Ostettu testi...
81% olen tiukempi porvari kuin stubb
Oho, 75%! En olisi uskonut.