Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lentoemäntä on niin ylenkatsottu ammatti?

Vierailija
03.07.2021 |

Emot saavat osakseen kohtuuttoman paljon ylenkatsomista ja jopa halveksuntaa. Ei kai se voi mistään kateudesta johtua? Nykyään kaikilla on mahdollisuus matkustella samalla lailla, ostaa kaupasta hienot vaatteet, opetella meikkaamaan ja opetella käyttäytymään hillityn tyylikkäästi.

Suurin osa ihmisistä kohtaa lentoemännät vieläpä lomareissullaan, eli miellyttävässä asiayhteydessä. Luulisi että emoihinkin kohdistuisi silloin miellyttäviä mielikuvia. Vai onko tässä joku elämäänsä tyytymättömien ihmisten lomastressin ilmentymä että kaikki ärsyttää ja sitä puretaan helpoimpaan kohteeseen?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen aloitus. Luulin, että lentoemäntä on monen tytön haaveammatti.

Vierailija
22/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukauden koulutus. Tosi vaativaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa katsoa tuo ammattinimike nyt ekana kuntoon

Vierailija
24/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilua yläilmoissa.

Vierailija
25/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et muuten pääse kuin kotimaanlennoille 3 kk.n koulutuksella.

Vierailija
26/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, sopii hyvin meidän suomitytöille! 😂😂 On Maisaa ja Martinaa, Saraa ja Sofiaa, eihän niistä oo mihinkään oikeassa työelämässä, nojaa, Sofia taitaa myydä römpsää Dubaissa, Martina myös! 😂😂😂👍🏻👍🏻👍🏻

Kurkatkaa muuten "porta potty", viedään suomi maailmalle yksi römpsä kerrallaan!! 🇫🇮🇫🇮🚾🚾❤❤😂😂

Vierailija
27/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Kauniita, rikkaat laatikkoleukaliikemiehet + lentokapteenit ostaa kalliita lahjoja ympäri maailman, saa matkustaa ilmaiseksi. Sopii ainakin nuorille mitä parhaiten. 

Vierailija
28/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hanuri pystyssä kaikelle mahdolliselle.

Ennen lentelin työni puolesta ja tuli nähtyä kaikenlaista.

Vierailija
29/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani lentoemäntä on koko elämänsä naureskellut huonommin pärjääville ja ylenkatsonut muita ihmisiä. Kiusannut ihmisiä elämänsä aikana ja ollut pahantahtoinen ja ilkeä. Päässyt elämässä eteen päin kieroilemalla. Rikkaan miehen siivellä on saanut elämän, jota ei olisi muuten saanut. Miksi ylenkatson häntä? Koska hän saa sen omalla käytöksellään aikaan.

Niinpä. Tuntemani lentoemäntä opiskelun aikaan varasti lentokoneesta muunmuassa pieniä viinapulloja ja sitten joi niitä kun olisi pitänyt kouluttautua. Hän ei päntännyt testiin vaan hummasi kaikki illat, mutta sitten koetulokset olivatkin paljon paremmat ja minut hylättiin hänen sijastaan, vaikka olin varma että tiesin paremmin!

Muutamaa vuotta myöhemmin pyysin entistä opettajaani tarkastamaan kokeet ihan siltä varalta että olisiko niissä tapahtunut jonkinlainen virhe ja sieltä paljastui että tämä laiskottelija ja juhlija oli varastanut minun koepaperin ja vaihtanut äkkiä nimen ja kirjoittanut tilalle oman nimensä. Hän sai lopputilin. Minä sain onneksi hyvän miehen ja yhdessä hänen kanssaan lopulta kouluttauduin myös lentäjäksi.

Vierailija
30/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen aloitus. Luulin, että lentoemäntä on monen tytön haaveammatti.

Se onkin, mutta onhan tässäkin ketjussa noita halveksivia tarjoilija-kommentteja.  Ei sillä että tarjoilijan ammatissa olisi mitään pahaa, mutta pahansuoviksi ne kommentit on tässä lentoemäntä-asiassa tarkoitettu.

Vierailija
31/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani lentoemäntä on koko elämänsä naureskellut huonommin pärjääville ja ylenkatsonut muita ihmisiä. Kiusannut ihmisiä elämänsä aikana ja ollut pahantahtoinen ja ilkeä. Päässyt elämässä eteen päin kieroilemalla. Rikkaan miehen siivellä on saanut elämän, jota ei olisi muuten saanut. Miksi ylenkatson häntä? Koska hän saa sen omalla käytöksellään aikaan.

Niinpä. Tuntemani lentoemäntä opiskelun aikaan varasti lentokoneesta muunmuassa pieniä viinapulloja ja sitten joi niitä kun olisi pitänyt kouluttautua. Hän ei päntännyt testiin vaan hummasi kaikki illat, mutta sitten koetulokset olivatkin paljon paremmat ja minut hylättiin hänen sijastaan, vaikka olin varma että tiesin paremmin!

Muutamaa vuotta myöhemmin pyysin entistä opettajaani tarkastamaan kokeet ihan siltä varalta että olisiko niissä tapahtunut jonkinlainen virhe ja sieltä paljastui että tämä laiskottelija ja juhlija oli varastanut minun koepaperin ja vaihtanut äkkiä nimen ja kirjoittanut tilalle oman nimensä. Hän sai lopputilin. Minä sain onneksi hyvän miehen ja yhdessä hänen kanssaan lopulta kouluttauduin myös lentäjäksi.

Höpön pöpön.

Vierailija
32/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön pöpön.

Perustele miksi tuo on muka höpönpöpöä! Ei tuollainen heitto merkitse mitään.

Kirjoitin tuon sen verran nopeasti että voin tarkentaa että me olimme jo koulutettuja lentoemäntiä silloin kun hän alkoi varastelemaan, koska hän varasteli niitä kotimaan lennoilla. Jälkimmäinen koe tuli eteen kun opiskelimme ulkomaanlentoja varten ja hän pääsi Pariisiin ja kaikkialle, kun minä homehduin edelleen täällä.

Vierailija
33/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen tyytyväinen lentoemoihin, mutta kerran tuli vihaisesti komentamaan pois yksin matkustavan lapsen vierestä vaikka lipussani oli se paikka ja toisen kerran ei päästetty vessaan ennen lähtöä vaikka  konetta lastattiin vielä sekä ihmisillä ja tavaroilla.

Vierailija
34/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kokemukset. On aina ollut ylpeä, ilkeä riidankylväjä ja kiero valehtelija. Nyt pian jäämässä jo eläkkeelle. Jostain on elämälle katkera. Ja nuoremmille naisille.

Vierailija
35/53 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemännät on huomattavasti kireämpiä nykyään kuin "ennenvanhaan". Lentämisestä on tullut helvettiä ihan kaikille. Oikeestaan ihme että lentoemäntiä ei ole jo pienet robotit korvanneet. .

Vierailija
36/53 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestan sentään, mikä petollinen emo! Järkyttävää, ja sellaiselle sitten oma henki ja tavarat olisi pitänyt antaa koneessakin!?

Vierailija
37/53 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan oli glorifioitu ammatti johon valittiin vain kaunottaria. Silloin olikin epätavallista että nainen pääsi maailmalle ja vieläpä ilman perhettä.

Ap taitaa kaipailla näitä aikoja. Työ on kuitenkin pääsääntöisesti tarjoilua. Se että on ea- taidot on tietty kiva lisä.

Viimeksi lentöessäni muuten turvallisuuselostuskin tuli nauhalta. Lentoemäntä pyöri vain liivimannekiinina siellä edessä. Lopulta, lentokoneen laskeuduttua emo toivotti meidät tervetulleeksi oikeaan maahan mutta väärään kaupunkiin.

Vierailija
38/53 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemätin

Vierailija
39/53 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen samanlaisen ihmisen. Ehkä sama tyyppi. Ei muuten järin fiksu, mutta kieroilla osaa ja sillä pärjää. Tiedän erään tiisenkin lentoemännän, joka on liikuttavan ylpeä omasta ammatistaan. Ja saa ollakin, en minä sitä, mutta hän luulee olevansa kaikkien muidenkin unelma-ammatissa.

No, tietty kaikki ei ole samanlaisia.

Vierailija
40/53 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Fast Show - Roy and Renée - Air Hostesses.mp4 - YouTube

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi