Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies heitti äsken ulos

Vierailija
05.07.2014 |

ja ei oo mitään paikkaa minne mennä. Ei oikeesti mitään. Mies suuttu kun jäi kiinni pettämisestä ja töni pihalle. Tässä sitä oltu pari tuntia keskellä ei mitään, mukana pelkkä puhelin. Mitähän vittua nyt teen? Mies ei ole laittanut ees txt vaikka tietää että ei mitään mukana, ei edes lääkkeitä. Helvetti mikä mulkku

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 03:26"]Sinä petit ja ajattelit vielä AVn avustamana polttaa talon,rikkoa auton ikkunat ja kusta pihaan KOSTOKSI? Logiikka? Luetun ymmärtämistä mammat, pyydän.

[/quote]

Minä luin: Mies suuttui, kun jäi kiinni pettämisestä.

Mitä ymmärsin väärin?!

Vierailija
2/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulilasi ei oo kallein lasi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimmät ikkunat ovat kalleimpia (;

Vierailija
4/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä sulla on kirjat? Mun kaveri asuu miehensä kanssa mutta on kirjoilla postissa, koska ei halua että mies saa tietää naisen luottotietojen menosta ja ulosottoveloista (perintäkirjeet menee postiin). Mutta silti vuokraisäntä tietää että nainen asuu siellä.

Vierailija
5/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soitat poliisin päästämään sut omaan kotiisi senkin ääliö

Vierailija
6/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tavarasi vaikka poliisin avulla ja unohda tuollainen kuvotus.

Eikö ole mitään paikkaa. Vanhempia kaveria. Mene turvakotiin ja kerro tönimisestä.

Vierailija
7/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sun asunto vai miehen? vai molempien  

Vierailija
8/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehen mennä sen huoransa luokse

Vierailija
9/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jotain tarpeellisia lääkkeitä niin haet ne vaikka poliisin kanssa. Siis jos et pärjää yötä/päivää ilman niitä. Herkästi poliisit eivät tavaroiden takia lähde auttamaan, mutta elintärkeät lääkkeet luulisi olevan asia erikseen.

Vierailija
10/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoisko auton ikkunan? ;) Ap

Vierailija
11/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon nimissä talo. Poliiseja en uskalla soittaa kun sepittäis että minä oon ollu väkivaltanen ym, on tehnyt ennenkin näin (väitti vanhemmilleen että hakkaan sitä, huh huh!)

Vierailija
12/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:02"]Polta talo.

[/quote]

Parempi kosto on kun menet turvataloon ja sanot itkien että mies löi ja heitti ulos. Sitten meet poliisien kanssa hakemaan lääkkeet ja teet rikosilmoituksen pahoinpitelystä ja tappoyrityksestä. Jos ei toimi niin haasta vielä oikeuteen päälle!

Jos talo on sun niin poliisit heittää sen pihalle. Ja sun pitää jättää se... Siitähän ei tarvitse edes keskustella?

Vierailija
13/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 02:04"]

Ukon nimissä talo. Poliiseja en uskalla soittaa kun sepittäis että minä oon ollu väkivaltanen ym, on tehnyt ennenkin näin (väitti vanhemmilleen että hakkaan sitä, huh huh!)

[/quote]

No anna sepittää. Selitä poliisille asia, miten on käynyt, ja että mies saattaa sepitellä satujaan.

Vierailija
14/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen nimissä, mutta kuka maksaa?

Ja joo riko se auton ikkuna ja pasko koko auto muutenkin. Mutta älä jää kiinni. Muuten sut haastetaan.

Ja nyt kostosuunnitelmaa tekemään!

Vierailija
15/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö minä juuri muutama päivä sitten lukenut ihan samanlaisen avauksen? Juu, taisinpa lukea. Onpa näitä ulos heittäviä miehiä tänne nyt siunaantunut!

Vierailija
16/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä kenen nimissä jos olet siellä kirjoilla. Jos et ole, niin mene sinne missä olet kirjoilla, se on sun kotis.

Vierailija
17/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa, en ole kirjoilla. Nyt mietin tässä tosissani että rikonko sen kaaran ikkunan. :D Tietääkö joku mikä auton ikkunoista on kallein ;D? Ja epäilijät, KYLLÄ! Istun koulun pihalla kusihädässä, valitettavasti on aito tapaus!

Vierailija
18/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkypissalle puskaan. Sitten laitat miehelle viestin (tai soitat), että sun kamat sulle, kiitos. Ja sitten jonkun kaverin luo, vanhemmille tms.

Vierailija
19/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitään et riko, sillä tavalla paskot vaan oman asiasi. Pysy asialinjalla.

Vierailija
20/33 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse sinne sen autoon.