Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokeneet mammat!!

Vierailija
05.07.2014 |

Milloin nää yöt helpottaa?!? Meillä alkoi ihan hirveät yöhulinat, kun vauva täytti 9 kk. Hampaita tulee koko ajan lisää ja lisää, eroahdistusta on ja meno päällä nukkuessakin. Vauva nukkuu todella levottomasti, koko ajan heittelehtii puolelta toiselle, puhelee vähän väliä jotain unissaan ja kevyen unen vaiheessa tunnin välein kääntyy mahalleen tai kontilleen, kun meinaa olla jonnekin lähdössä. Panadolista ei ole ollut apua. Viimeiset kolme yötä nyt herätty vähintään tunnin välein korjailemaan asentoa ja auttamaan vauva takaisin uneen. Koska tää loppuuuuu??? Koska saan nukkua???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ilmeisesti nukkuu.

Vierailija
2/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi kun laitettiin omaan huoneeseen. Ei niin helposti tullut enää puututtua pienimpiin itkuihin yms joten vauva oppi itse jatkamaan untaan. Oikeastaan luulen että me jopa välillä herätettiin vauva kun luultiin sen herännee vaikka oikeasti vain unissaan melusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika jo 13v. Kyllä sain nukkua pääosin kokonaisia öitä n.1v alkaen. Ja kyllä, olen yh-äiti. Onneksi sain "helpon" lapsen. Eipä ollut apuja tarjolla. Mies häipys muiden naisten matkaan. Hyvin on mennyt ja olen ylpeä pojastani.

Vierailija
4/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellisellä eli 1 vuotiaana vauva alkoi nukkua kunnolla.

Vierailija
5/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä auta. Siirrä omaan huoneeseen ja anna olla rauhassa

Vierailija
6/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen nukkui ekaluokkalaisena, toinen 2,5 vuotiaana ja kolmas reilu 1,5 vuotiaana. Nyt kaksi yöherätystä saa mut raivasi partaalle. Vuoden ajan oli kolme lasta jotka heräili yöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä