Miten Lidlin kassahenkilöt tunnistaa kaikki irtotavarana ostetut leivonnaiset?
Ostin ensimmäisen kerran Lidlistä siitä irtona leivonnaisia. Etsin vaakaa, mutta ei löytynyt. Menin sitten kassalle ja mietin että pitää varmaan sanoa mitä ostin, mutta ei tarvinnutkaan. Mistä ne tietää mitä ostin. Onko kyseessä täytetty vai tavallinen croissant kun päällepäin ne näyttää ihan samalta. En ymmärrä. Ja miten ne muistaa kaikki tuotteet kun niitä on kuitenkin aika paljon.
Kommentit (69)
Ja tomaateista yleensä kysyvät onko kotinaisia vai ei.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:37"]Miksi Lidlissä ei luoteta asiakkaisiin ja anneta heidän itse punnita? Itse en ole koskaan tehnyt vilppiä punnitessani itse. Onko huijaus hyvinkin yleistä muissa kaupoissa?
[/quote]Kysymys on hyvästä palvelusta. Kun sillä kassalla menee vähemmän aikaa siihen punnitsemiseen kuin asiakkaalla. Ja samalla poistuu se asiakasvaakojen tarrarullien vaihdon sekä väärään paikkaan liimattujen tarrojen rapsuttelun tarve.
[/quote]
Entä jos asiakas haluaisi tietää ennen kassaa paljon tuote maksaa? Kun aika vaikea sitä on arvioida punnitsematta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:37"]Miksi Lidlissä ei luoteta asiakkaisiin ja anneta heidän itse punnita? Itse en ole koskaan tehnyt vilppiä punnitessani itse. Onko huijaus hyvinkin yleistä muissa kaupoissa?
[/quote]Kysymys on hyvästä palvelusta. Kun sillä kassalla menee vähemmän aikaa siihen punnitsemiseen kuin asiakkaalla. Ja samalla poistuu se asiakasvaakojen tarrarullien vaihdon sekä väärään paikkaan liimattujen tarrojen rapsuttelun tarve.
[/quote]
Entä jos asiakas haluaisi tietää ennen kassaa paljon tuote maksaa? Kun aika vaikea sitä on arvioida punnitsematta.
[/quote]
Heviosastolla on tarkistusvaaka, josta näkee hinnan.
Olisko niinkin yksinkertainen juttu kyseessä kuin että ne kassamyyjät on koulutettu muutamana iltana, ennen kuin paistopiste on otettu käyttöön?
Kerran ostin omenoita n. 2,30€ / kilo ja kurkkuja n. 1,20€ / kilo ja vasta kotona kuitista huomasin että molemmat oli punnittu samalla hinnalla ja tietenkin omenoiden hinnalla. Vitutti katsella sitä kallista kurkkua. Vieläkin mietin että miten pystyn kusettamaan Lidliä takaisinpäin ainakin samalla määrällä. Kellään vinkkejä?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:37"]
Miksi Lidlissä ei luoteta asiakkaisiin ja anneta heidän itse punnita? Itse en ole koskaan tehnyt vilppiä punnitessani itse. Onko huijaus hyvinkin yleistä muissa kaupoissa?
[/quote]asiakadpalvelua
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:25"]
Pirkka kananmunat 6410405085627 menikö oikeen;) kyl me muistetaa
[/quote]
meni
http://www.k-ruoka.fi/pirkka-tuotteet/pirkka-kananmuna-10-kpl-580-g/
[/quote]
Mä saan aina kiksejä, kun joku osaa näin hommansa. Meidän kirjanpitäjä osaa tilipuitteet ulkoa ja heittelee sikapitkiä tiliöintintikoideja ulkomuistista. Aina yhtä vaikuttavaa. Ei pysyisi minun päässäni. T. Homeinen hallintopäällikkö
[/quote]
Kyllä, erittäin yleistä!! Joka ikinen päivä jää joku tai useampi kiinni punnituspetoksesta. Eräs porukka huijasi kerralla punnituksessa 40€.. T: Myymälävartija
Kyllä ne tunnistaa, mutta on kohteliasta heti sanoa kuinka monta kappaletta pussissa on, ettei kassan tarvitse alkaa kurkistelemaan sisältö muoviosiosta ja yrittää laske niitä.
Kerran päätin ostaa kaksi suklaamuffinssia miehelleni ja minulle. Kassa ei kuitenkaan tiennyt niiden numeroa ja huusi kovaan ääneen toisessa päässä olevalle myyjälle "MIKÄ NÄIDEN SUKLAAMUFFINSSIEN NUMERO ON?". Jostain syystä nolostuin kun kaikki kuulivat. :D