Miten Lidlin kassahenkilöt tunnistaa kaikki irtotavarana ostetut leivonnaiset?
Ostin ensimmäisen kerran Lidlistä siitä irtona leivonnaisia. Etsin vaakaa, mutta ei löytynyt. Menin sitten kassalle ja mietin että pitää varmaan sanoa mitä ostin, mutta ei tarvinnutkaan. Mistä ne tietää mitä ostin. Onko kyseessä täytetty vai tavallinen croissant kun päällepäin ne näyttää ihan samalta. En ymmärrä. Ja miten ne muistaa kaikki tuotteet kun niitä on kuitenkin aika paljon.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:10"]S-marketista ostan aina marsulleni luomua, mutta punnitsen normin samannäköisen hinnalla.
olen köyhä, mutta en tahdo marsun kärsivän siitä ja syövän myrkkyjä.
[/quote]
kun marsun hankin, oli varaa syödä itsekin luomua. Nyt syön makaroonia ja ketsuppia. En halua järkyttää marsuani ja uskottelen elintasomme olevan edelleen hyvä.
[/quote]
Ei hitto meinas omat marsut herätä päikkäreiltä kun hirnuin täällä
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:10"]S-marketista ostan aina marsulleni luomua, mutta punnitsen normin samannäköisen hinnalla.
[/quote]
kun marsun hankin, oli varaa syödä itsekin luomua. Nyt syön makaroonia ja ketsuppia. En halua järkyttää marsuani ja uskottelen elintasomme olevan edelleen hyvä.
[/quote]Voi helvetti, mitä touhua, oletteko tosissanne!!!???
Luulen marsuni käyttäytymisestä päätellen että se alkaa päästä selville että elintasomme on laskussa.
no mulla just joku myyjä myi selkeän lihapasteijan jonain leipänä, jolloi maksoin siitä euron enemmän kuin piti.. huomasin vasta kuitista kotona.
Maksa se 'reilu korvaus' sit ite äläkä huijaa. Millä perusteella oot joku etuoikeutettu ostamaan reiln kaupan banaaneja halvemmalla?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:58"]
no mulla just joku myyjä myi selkeän lihapasteijan jonain leipänä, jolloi maksoin siitä euron enemmän kuin piti.. huomasin vasta kuitista kotona.
[/quote]
Taisi tulla vaalea maalaisleipä kuittiin? Sen koodi on 823 ja lihapasteijan 832. Eli ihan inhimillinen näppäilyvirhe. Jos luulette että kassa saa jotain provikkaa ja siksi näpppäilee väärin, olette väärässä. Ihan sillä paskalla TES:n taulukkopalkalla mennään.
T. Lidliläinen
Ne on kaikki erinäköisiä. Ja kassalla on listat tuotteista jos myyjä ei muista. Nopeesti ne oppii. Alle 100
samannäköisistä kysyvät. esim. mitä tomaatteja nää on
Erottaako myyjät jos on punninnut kotimaiset tomaatit ulkomaisen hinnalla
Hyvin tuntuvat muistavan kaikki tuotteet kun eivät ole ikinä mistään ohjetta katsoneet. Kyllä ne tuotteet taitavat olla hieman eri näköisiä niin ei tule sen suhteen ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:17"]
Erottaako myyjät jos on punninnut kotimaiset tomaatit ulkomaisen hinnalla
[/quote]
ei niitä voi punnita etukäteen.
Ei ne aina tunne vihanneksiakaan. Ostin kerran parsakaalin / brokkolin ja olivat ottaneet hinnan persiljan kilohinnan mukaan. Oli vähän kallis kaali :D
Persiljaa ei myydä kilohinnalla missään.
Ne maistaa jos ei muuten meinaa tunnistaa.
Maalaiscroisantti on tumma päältä. Voicroisantti on vaalea, kinkkujuustocroisantissa on juustoa päällä, kalkkuna yrtti croisantissa on seesaminsiemeniä päällä.
muuta kysyttävää?
[quote author="melba" time="04.07.2014 klo 23:59"]Ei ne aina tunne vihanneksiakaan. Ostin kerran parsakaalin / brokkolin ja olivat ottaneet hinnan persiljan kilohinnan mukaan. Oli vähän kallis kaali :D
[/quote]
huono yritys. Persiljaa ei myydä irtona kilohinnalla.
Kerran meinasi tulla 500g nektariineja 1kg persikoiden hinnalla, mutta muuten ovat tunnistaneet kaikki ihan oikein.
S-marketista ostan aina marsulleni luomua, mutta punnitsen normin samannäköisen hinnalla.
Erotan kyllä. :D