Olen onnellinen vain kun olen yksin.
En jaksa ihmisisä. Olen onnellinen vain sillloin, kun saan olla yksin. En tajua ihmisiä joilla on 10 henkien kaveriporukat ja IG:ssä kinutaan huomiota jollain persekuvilla.
Olenki outo?
Kommentit (29)
Jos olet onnellinen, miksi laitat otsikkoon pisteen?
Minäkin erakoiduin, kun ei vaan hermot kestäneet enää ihmisiä. Töissäkin aloin räjähtelemään työkavereille ja edelleen tulee sellaisia facepalm-kohtauksia kotona kun ne tilanteet tulee mieleen. Parempi vaan kun pysyy ihmisistä erossa.
Yksinolostaan nauttivan on helppo järjestää itselleen hyvät oltavat. Toisin on niiden laita, joilla pitää olla koko ajan porukkaa ympärillä voidakseen hyvin. Ovat oman elämänsä potkupallofani "petereitä", jotka eivät kykenisi edes kahden viikon karanteeniin.
Itse kierrän todella kaukaa tuollaiset tyypit.
Jos olet onnellinen, miksi laitat otsikkoon pisteen?[/quote]
Mitä ihmettä ?
Kyllä joku viitsii...
Vierailija kirjoitti:
Jos olet onnellinen, miksi laitat otsikkoon pisteen?
Aloittaja haluaa jakaa onneaan myös muille. Kaikesta valittajatkin pääsevät osallistumaan keskusteluun.
Nytkin on ihanaa kun saa olla itsekseen, syödä mitä haluaa. Käydä suihkussa ja katsoa leffoja vaikka koko päivä tai lukea kirjaa.
Samanhenkiset ihmiset rikastuttavat elämää. Ja hyvä parisuhde. Toisaalta yksinkin on mukavaa. Kokonaan yksin en halua olla, paras tilanne on kun on molempia.
No sitten ei kannatakaan puhua kenenkään kanssa.