(:
Miten saan miehen luottamuksen takaisin? Sillä jäänyt monesti valehtelusta kiinni.
Kommentit (26)
Millaisia valheita olet sitten hänelle kertonut tai siis onko ne olleet isoja valheita? o_O
Paljon pieni valheita..en ymmärrä miksi omalle rakkaalleni olen valehdellut.. tämä on sellainen mies josta tahdon pitää elämäni kiinni...
Tarkoitus oli mennä 2015 kesällä naimisiin mutta avomieheni haluaa nytten jarruttaa asioita kun olen jäänyt valehteluista monesti kiinni...
Onko mukana ollut kolmansia osapuolia?
Ei ole ollut kolmatta osapuolta.. ei ole ikinä tullut mieleenkään pettää.. rakastan miestäni älyttömän paljon...mutta nuo valehteluni ovat saaneet pahaa mieltä ja luottumus ei ole enää 100%
Epäileekö miehesi sua sitten jostain?
Välillä kyselee oonko pettänyt ja en ole pettänyt häntä..luottamus puoli pitäisi saada takaisin jotta voimme toteuttaa haaveitamme..hän on se jonka kanssa haluan olla AINA...
Olemme menossa parisuhde terapiaa juttelee asioita... toivottavasti saadaa suhteemme kuntoon..
Oletko antanut aihetta epäilyihin? Ja jos olet niin miten?
Tavattuani kihlattuni niin hetken pidin vielä yhden miehen numeroa tallessa jonka tapasin ennen kihlattuani..
No tapailitko alussa molempia päällekkäin? Jos hän on saanut jotain tällaista tietää?
En tapaillut.. pidin numeroa vähän niinkuin varalla jos tämän nykyisen kaa ei onnistukka..oli tyhmää toimia noin..RAKASTAN MIESTÄNI YLIKAIKEN..
Onko teillä muuten suhde kunnossa? Toimiiko sexi? Onko hän se oikea?
t. N31
On kunnossa ja tuo sexi jotakin aivan mahtavaa (:
On se OIKEA(: toivoisin että mieheni uskoisia minua että hän on se oikea...
Pitäisi saada luottamusta saada rakennuttua..
Miten olet ajatellu luottamusta sitten rakentaa?
t. N31
Luottavaisin mielin meen parisuhteessani (: RAKASTAM MIESTÄNI <3