Rahasta ei todellakaan ole kiinni, mutta en koskaan osta.... peukutusketju
Itsellä iltapäivälehdet. Luen kyllä, jos jossain lojuu, mutta en koskaan ole ostanut.
Peukku ylös: en osta. Peukku alas ostan kyllä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Valmiit, tomaattipohjaiset pastakastikkeet.
Saman saa aikaan paseeratulla/murskatulla tomaatilla ja mausteilla. Jos haluaa täyteläisyyttä, loraus kermaa (kaurakerma vielä parempaa, tuo myös makeutta). Hinnaksi tulee puolet valmiskastikkeen hinnasta.
Minä teen aina itse tomaattipohjaiset pastakastikkeen ( viimeksi eilen)ja tomaattikeiton. Käytän laadukkaita purkkitomaatteja ja tomaattimurskia ja/tai tuoreita tomaatteja ja kasviksia ja sipuleja. En käytä kermaa.
Kaupan tiskissä myytäviä valmiita ruokia
Vierailija kirjoitti:
En osta tietyn merkkisiä autoja.
Ise en edes rajannut haluttomuuttani ostaa vain jonkin tietyn merkkisä autoa tai moottoripyörää. - Pitäsikö tästä osaa päätellä, että kannattaa ostaa mikä hyvänsä auto tai prätkä, vaikka ei tarvitsekaan mutta jotta naapurit voisiva ihailla sitä ja aatella, etä on se hyvä, että minä olin se, joka otti asumastani taloyhtiästäni yhden paikan autolle, jolla ei liikuta kuin hyvin satunnaisesti, jos silloinkaan. Ja, ne joilla on enempi tarveta autopaikalle saavat vasakin odottaa....
talouspaperia (räteillä ajaa ihan saman asian)
Pölhöille tarkoitettuja elintarvikkeita kuten valmiiksi murustettua tai raastettua juustoa, maustettua kermaa, pilkottua sipulia jne.
Kalliita ihon putsareita. Jossain voiteissa tms. voi vielä olla eroa kalliin ja halvan välillä, vaikka sekin on usein lähinnä kuluttajan päässä, mutta puhdistusaineet ovat ihan samaa tavaraa.
Tupakkaa
Limsaa en osta ikinä itselleni, kerran vuodessa saatan ostaa johonkin juhliin tarjottavaksi
Vierailija kirjoitti:
Astianpesukone
Kuluttaisi vähemmän vettä kuin käsinpesu.
Periaatteesta en osta mitään ylihinnoiteltua. Olen jossain määrin jopa valmis kuluttamaan enemmän rahaa siihen että ylikalliin myyjä jää nuolemaan näppejään.
Periaatteesta en osta mitään ylihinnoiteltua. Olen jossain määrin jopa valmis kuluttamaan enemmän rahaa siihen että ylikalliin myyjä jää nuolemaan näppejään.
Peukutusjutut kuuluu seksipalstalle
Vierailija kirjoitti:
Kalliita ihon putsareita. Jossain voiteissa tms. voi vielä olla eroa kalliin ja halvan välillä, vaikka sekin on usein lähinnä kuluttajan päässä, mutta puhdistusaineet ovat ihan samaa tavaraa.
Olin samaa mieltä kunnes pesin kasvot Evelom-puhdistusvoiteella. En ymmärrä miten se tekee kasvot niin hehkuvan ihaniksi, ehkä se on mukana tulevan liinan ja kuuman sekä kylmän veden käyttö puhdistamisrituaalissa.
vaatteita pelkästä ostamisen ilosta, ainoastaan tarpeeseen tai kun jotain menee rikki.
Golf-bäkiä