Raskauden keskeytyksen kokeneet, milloin voi
mennä uudelleen hoitoihin? IVF:n tuoma plussa päättyi kyyneliin, mutta uutta yritystä jo toivotaan. Meillä pakkasessa vielä muutama eli PAS:iin mennään. Mutta miten pian keho toipuu keskeytyksestä?
Kommentit (2)
Pahoittelut km:sta! :(
Itselläni meni myös tuoresiirrosta kesken kesäkuussa (rv10). Keskeytykseen käytettiin Cytotekiä, koska vuoto ei alkanut itsestään.
Ns. menkat alkoivat km:sta vajaan neljän viikon päästä. Vuoto oli kylläkin reilun kk kestävää tiputtelua, ei siis kunnon menkkoja. Nyt ei sitten ole uusia menkkoja kuulunut.
Soitin heti elokuussa Väestöliitolle ja sainkin ajan. Täällä olen popsinut nyt viikon verran Teroluteja ja olen odotellut vuodon alkua. PAS tehdään siis tähän kiertoon, kunhan nyt tuo vuoto alkaisi.
Ymmärtääkseni kannattaa odottaa ne yhdet oikeat menkat ja soitella sitten lääkäriaikaa. Näin minä ymmärsin lääkärini puheista. Itselläni tuota kunnon vuotoa ei ole tullut ollenkaan, mutta hoidoissa taas mukana olen.
Onnea tulevaan PAS:iin!!! : )
rantis
Minulla todettiin kohdunulkoinen raskaus 5/05 ja se hoidettiin pois solumyrkyllä. Hcg:n tasoa tarkkailtiin 7/05 asti ja jälkitarkastus tehtiin 8/05, osittain polin kesätauon takia. Silloin oltaisiin voitu lähteä uuteen hoitoon, mutta jonojen vuoksi odottelimme 2/06 asti ivf-hoitoa.