Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen oloni jättiläiseksi

Vierailija
02.07.2021 |

Pituutta 175 cm, hartioiden ympärys 105 cm, isot kädet. Tunnen itseni valtavaksi, kun olen muiden naisten seurassa (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta). Miksi tämä on mulle ongelma? Eihän kaikkien tarvitse olla pieniä ja siroja?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööh... Olen 170cm ja painoa himpun alle 60kg. Hartioiden ympärys 100cm :D Ja tunnen kyllä olevai ihan siro ja hoikka nainen.

Sirous taitaakin olla enemmän mielentila.

Ehkä. Keskiverto tämän ikäinen(30v+) painaa melkein 20kg mua enemmän ja on lyhyempi. Joten ihan siihenkin verraten. Tottakai on mua paljon pienempiä naisia jotka ovat vaikka 160cm/45kg. Mutta nykyään aika vähemmistössä.

Vierailija
22/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmyys kompleksi parempi kun alemmuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä isompi sen rumempi

Ja pieni on kaunista?

Pieni koko ja sirous on nimenomaan kaunista. Kehonpositiivisuus ei tätä muuksi muuta.

Lyhyys ei tarkoita samaa kuin siro.

Siro nainen voi olla minkä pituinen tahansa.

Vierailija
24/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissähän varmaan jo joku kolmasosa naisista ja myöhäisteineistä tytöistä on tyyliin 180cm. Yhdessä sukupolvessa eli siinä 1990-2005 naisten pituus on suorastaan räjähtänyt ylöspäin jostain syystä.  Pitkät isät todennäköisesti lisääntyneet valtavasti.

Muistan kun itse olin nuori niin käytännössä kaikki naiset joita kadulla näki Helsingissä olivat minun pituisia tai sen alle eli ~160-170cm. Itse olen 166cm.

Mun minäkuva onkin rakentunut 90-luvulla, jolloin olin aina pisimpien joukossa. Nykyään on pitempiäkin, mutta ne ihmiset ei kauheasti vaikuta siihen kuinka koen itseni. Ja valtaosa naisista on edelleen jotain 165 cm.

Ap

Vierailija
25/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 174 cm pitkä ja varsin tuhdissa kunnossa tällä hetkellä, mutta eipä tuo juurikaan elämääni häiritse. Mitä sillä on väliä ahdistaako muita nähdä minua uimapuvussa tai treenitrikoissa. Silloin kun minä uin tai treenaan, muut on lähinnä tiellä.

Vierailija
26/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissähän varmaan jo joku kolmasosa naisista ja myöhäisteineistä tytöistä on tyyliin 180cm. Yhdessä sukupolvessa eli siinä 1990-2005 naisten pituus on suorastaan räjähtänyt ylöspäin jostain syystä.  Pitkät isät todennäköisesti lisääntyneet valtavasti.

Muistan kun itse olin nuori niin käytännössä kaikki naiset joita kadulla näki Helsingissä olivat minun pituisia tai sen alle eli ~160-170cm. Itse olen 166cm.

Mun minäkuva onkin rakentunut 90-luvulla, jolloin olin aina pisimpien joukossa. Nykyään on pitempiäkin, mutta ne ihmiset ei kauheasti vaikuta siihen kuinka koen itseni. Ja valtaosa naisista on edelleen jotain 165 cm.

Ap

Suomalaisten naisten keskipituus on 169 cm, puolet on pidempiä, puolet lyhyempiä.

Vierailija
27/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä isompi sen rumempi

Ja pieni on kaunista?

Pieni koko ja sirous on nimenomaan kaunista. Kehonpositiivisuus ei tätä muuksi muuta.

Aika harvoin miehet ovat siroja, mutta 75 prosenttia heistä on erittäin kehopositiivisia. :D

Vierailija
28/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harteikas mies ja hartioiden ympärys 121 cm. Pituus 181 cm.

Että olet kyllä harteikas naiseksi.

Vierailija
29/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suomalaisten naisten keskipituus on 169 cm, puolet on pidempiä, puolet lyhyempiä.

Väärin. Keskipituus on keskiarvo eikä mediaani. Ja tietääkseni keskipituus on 167 cm. Mistä tuo 169 cm on peräisin?

Vierailija
30/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harteikas mies ja hartioiden ympärys 121 cm. Pituus 181 cm.

Että olet kyllä harteikas naiseksi.

Niin olen. Varsinkin, kun mun hartiat on aika litteät (ei ole isoja olkapäitä tai epäkkäitä). Pelkkää leveyttä siis koko mitta.

Ap

Vierailija
31/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jätti, mutta nykynuoret ovat niin pieniä. 10- vuotiaan kokoisia "minejä".

Eikö joskus vois olla alentamatta muita kun etsii positiivista itsestä?

Vierailija
32/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm pitkä nainen. Hartioiden ympärystä en tiedä. En ole mitenkään isoluinen kylläkään. Kasvoin tosi nopeasti ja pidin itseäni 12-13-vuotiaana todella isona amatsonina. Nyttemmin olen huomannut, että kyllä niissä lyhyissäkin ihmisissä on vaikka minkälaista romuluista kulkijaa. Kaikki me ollaan eri kokoisia ja eri mallisia ja se on ok. Ei pidä vertailla itseään muihin.

Vierailija
33/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro on kaunis ja bambimainen iso nainen on niinkuin mies.

Vierailija
34/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös testosteroni määrääkin sen naisenkin isouden. Myötistä ap lle. Hyväksy se on elämässä muutakin.

35/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis Resident Evil Village -pelin Lady Dimitrescu!

Vierailija
36/38 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös testosteroni määrääkin sen naisenkin isouden. Myötistä ap lle. Hyväksy se on elämässä muutakin.

Ihan normaalit hormonit on mulla.

Ap

Vierailija
37/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jätti, mutta nykynuoret ovat niin pieniä. 10- vuotiaan kokoisia "minejä".

Oon poika ja täytin just 13 vuotta ja oon 184 senttiä pitkä ja kengän koko on 47 niin oonko 10 vuotiaan kokonen mini

Vierailija
38/38 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä. Mä olen keskimittainen välimallin mies, ja silti muhun verrattuna olet siro ja lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi