Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa "miestenkarkoittaja" ?

Vierailija
02.07.2021 |

Minulla on siis kyky karkoittaa mies kuin mies pois

Olen sen verran siedettävän näköinen, että lähestymisyrityksiä tulee kyllä, mutta missään suhteessa ei päästä alkua pidemmälle, kun jo onnistun -täysin tahtomattani ja asiaa itse huomaamatta- sanomaan tai tekemään jotain sellaista, mikä saa miehen kuin miehen häipymään tiehensä. ( Ja mainittakoon vielä, että seksillä ei ole ollut merkitystä tässä asiassa; sillä sama tapahtuu välittämättä siitä, oliko mukana seksiä vai ei.)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah, minä taidan olla jo ulkomuodoltani linnunpelätti. Jos joskus pääsee lähempiin tekemisiin, niin uskon ettei noilla varsinaisesti ole ollut syynä tekemiseni tai sanomiseni, eivätpä vain kelpuuttaneet muuhun kuin hetkelliseen käyttöön.

Vierailija
2/7 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkki, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, minua naiset suurinpiirtein juoksevat karkuun.

Vierailija
4/7 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla… :D

no ihan mukavasti ilmankin pärjää

Vierailija
5/7 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestätkö feministipuoluetta

Vierailija
6/7 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ole kukaan nainen koskaan lähestynyt, mutta en ole koskaan ole osannut pitää erityisenä naisten karkoittajana. Ehkä siksi, etä kun olen itse rohkaistunu lähestymään, niin melkein yhtä monta keraa lähestymiseeni on vastattu myönteisesi.  Mies kun olen, niin olen ymmäränyt, että edelleen on naisia (,ehkä myös miehiä), jotka odottaa, että sen on oltava aina mies, joka tekisi ensimmäsien aloitteen... Kummallisa näin tasa-arvoon pyrkivänä aikana. - Mutta eiväthän kaikki perusa tasa-arvosakaan....

Vierailija
7/7 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt, että miksi minua ei miehet edes lähesty. Sain vastauksen mun erittäin hyvältä miespuoliselta ystävältä. Hän on sitä mieltä miehenä, että miehet pelkäävät minua. Koska olen pitkä naiseksi, olen itsevarma ja hyvän näköinen klassisen kaunis nainen. Korkkarit kun laitan jalkoihin niin pituutta on yli 180cm. Mutta toisaalta olen niin mukavuudenhaluinen ihminen, etten edes mitään parisuhdetta halua, niin ihan hyvä vaan, ettei kukaan lähesty🤣 En edes kaipaa satunnaisia seksisuhteita. Mutta onhan se ihan hyvä vähän säväyttää tuolla kaupungilla kun kulkee🤩😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän