Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edetään "säädön" kanssa?

Vierailija
04.07.2014 |

Tapasin vastikään mukavan pojan kavereideni kautta ja olemme pitäneet yhteyttä, käyneet kahvilla, jutelleet Watsapp:issa... emme ole puhuneet mistään erityisestä, emme kosketelleet etc.. kuka vie asian seuraavalle tasolle? Mistä tietää, että toinen pitää? Ei kokemusta aiemmista "säädöistä", 26 -vuotias olen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:33"]Tapasin vastikään mukavan pojan kavereideni kautta ja olemme pitäneet yhteyttä, käyneet kahvilla, jutelleet Watsapp:issa... emme ole puhuneet mistään erityisestä, emme kosketelleet etc.. kuka vie asian seuraavalle tasolle? Mistä tietää, että toinen pitää? Ei kokemusta aiemmista "säädöistä", 26 -vuotias olen.

[/quote]

Onko MIES, saman ikäinen? Jos on, niin ei ole enää poika, vaan MIES.

Vierailija
2/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:33"]Tapasin vastikään mukavan pojan kavereideni kautta ja olemme pitäneet yhteyttä, käyneet kahvilla, jutelleet Watsapp:issa... emme ole puhuneet mistään erityisestä, emme kosketelleet etc.. kuka vie asian seuraavalle tasolle? Mistä tietää, että toinen pitää? Ei kokemusta aiemmista "säädöistä", 26 -vuotias olen.

[/quote]

Ei se susta kiinnostunut ole, ole huoleti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:33"]Tapasin vastikään mukavan pojan kavereideni kautta ja olemme pitäneet yhteyttä, käyneet kahvilla, jutelleet Watsapp:issa... emme ole puhuneet mistään erityisestä, emme kosketelleet etc.. kuka vie asian seuraavalle tasolle? Mistä tietää, että toinen pitää? Ei kokemusta aiemmista "säädöistä", 26 -vuotias olen.

[/quote]

[/quote]

Komppi tälle.

Vierailija
4/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 26 etkä seurustellut?!?? Kai kokemusta EDES seksistä?

Vierailija
5/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähkää jommankumman luona, jos haluat että homma etenee seksiin. Kysy se vaikka syömään sun luo tai auttamaan lampunvaihdossa tms

Vierailija
6/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieskin on ujo? Kysy mitä hän ajattelee tilanteesta ja susta.

Vierailija
7/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:33"]Tapasin vastikään mukavan pojan kavereideni kautta ja olemme pitäneet yhteyttä, käyneet kahvilla, jutelleet Watsapp:issa... emme ole puhuneet mistään erityisestä, emme kosketelleet etc.. kuka vie asian seuraavalle tasolle? Mistä tietää, että toinen pitää? Ei kokemusta aiemmista "säädöistä", 26 -vuotias olen.

[/quote]

[/quote]

Totta kylmä 26v mies olisi jo tehnyt jotain jos sä oikeasti häntä kiinlostaisit.

Vierailija
8/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, juokse karkuu tyttönen. Säädöt tuo vaan sydänsurua. Kun sitten säädät ja kun kumminkin aina ( semmosii naiset on) ihastut ja sit se mies halusikin vaan pillua. Suhde loppuu, oot ihan hajalla, vielä palaat sen luo uskoen että kyl se rakastaa ja haluu seurustella, sit taas surua surua, säätöö säätöö, kunnes oot tarpeeksi hakannu päätäs seinään ja tajunnu, että se tosiaan vaan halus pillua.

Ja yksin jäät sätkynein sydämin. Ja kohta uus säätö, taas hajoot. Lopulta katkeroiduit miehille ja elät loppuelämäs yksin tai vaihdat naisiin.

Varo tyttönen. Älä säädä. Odota sitä, joka haluaa seurustella.

Vierailija
9/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeila flirttailla hänelle. Käytä huumoria apuna. Joko whatsappissa tai sitten ihan livenä kun näette kahvilla tms. Luet hänen ilmeitään ja eleitään. Miten reagoi flirttiin, pieneen kiusoitteluun, jne. Vastaako flirttailuun takaisin? Jos olet ujo, pyydä hänet mukaan jonnekin illanviettoon (esim. kaveriporukassa tai kahdestaan), pari lasia viiniä/olutta. Flirttaile lisää, hakeudu hänen seuraansa, katso miten hän vastaa ja hakeutuuko myös sinun seuraasi. Kyllä aika helposti selviää onko hän kiinnostunut. Tosin pitää muistaa, että häntä voi kiinnostaa pelkkä "friends with benefits" -tyyppinen tapailu. Mieti mitä itse haluat. Haluatko vakavamman suhteen vai ihan vain kevyen flingin. Keskustelkaa aiheesta. Älä kuitenkaan odota liian kauan, ettei hän pidä sinua pelkästään kaverina. Näytä, että olet kiinnostunut. Tsemppiä! Nauti kesästä ja ihastumisesta :)

Vierailija
10/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavallaan vastaava tilanne, joskin se mies on vanhempi, muttei mun määritelmän mukaan lähelläkään aikuista. Joten annan olla, nautin olostani sinkkuna ja elän elämääni lasten kanssa. Ehkä joskus vastaan tulee aikuinen mies, jonka kanssa voi harkita elämää yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan