Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutetut kilot tulevat samantien takaisin!

Vierailija
14.06.2014 |

Kuinka saatte motivaation pysymään yllä ja muistatte jatkaa laihduttamista, kun olette jo saaneet muutaman kilon pois? Itselläni kilot tulevat heti takaisin. Jotenkin unohdan dietin ja se on sitten siinä! Ja bikinikausi alkamassa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika ja vatuttaa niin perhanasti. Olin jo saanut 3 kg veks ja tututkin huomasi, että olen laihtunut. Ajattelin sitten olla laskematta joka suupalaa muutaman viikon, niin humps vaan ja kilot tuli takaisin. Tuntuu, että pitäisi syödä maks. 1500 kcal/päivä, jotta ei paisuisi.

Vierailija
2/5 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä bikineitä. Uin vain hallissa ja käytän uimapukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle sitä vartaloa pitää bikineissä esitellä? Miksi pitää laihtua?

Vierailija
4/5 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun motivaatio jatkuu sillä, kun otan kaapista yhdet housut, katson kuinka uskomattoman isot ne on ja niihin olen pukeutunut vuosi sitten. Sitten mietin, että silloin vuosi sitten ei mennyt edes pohje lahkeeseen (nykyiset housut), kun nyt nousee housut jo ylös asti.

Välillä mätän ruokaa ihan älyttömiä määriä, mutta sallin sen itselleni välillä, sitten palaan taas normaaliin ruokavalioon. Mulla ei onneksi ruoka tuota ongelmia, vaan nimenomaan ne herkut on tuonut läskit ja niiden huomattavalla vähentämisellä ne on lähtenyt pois.

Vierailija
5/5 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusaiheeseen vakiokommentti:

Laihduttaminen, dieetit ja kuurit eivät toimi, ne johtavat useimmiten pettymyksiin tai korkeintaan jojotteluun. Ainoa, mikä painonpudotuksessa toimii, on ylensyömisen syiden selvittäminen omassa päässä ja elämäntapojen ja ruokatottumusten muuttaminen pysyvästi. Se on aluksi vaikeaa, hidastakin, kun taas dieetit ovat kivaa, trendikästä viihdettä. Jos ihminen oikeasti haluaa tai hänen täytyy pudottaa painoa tulokset ratkaisevat.

Laihduttaja ajattelee koko ajan ruokaa. Elämäntapojaan muuttanut voi ajatella mitä haluaa kunhan on oppinut uudet tavat (jotka eivät ole kovin monimutkaiset). 

Jokainen pukeutukoon rannalle tai uimahalliin miten haluaa. Ihmisillä on toivottavasti rannalla muuta tekemistä ja ajateltavaa kuin jonkun ylipainoisen bikinidaamin kauhistelu. Ellei ole, niin se on taivastelijoiden oma ongelma :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan