Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä lastesi isovanhemmat ovat?

Vierailija
04.07.2014 |

Ja jaksaako miten peuhata lastenlastensa kanssa?

Meillä miehen puolelta appi ja anoppi on n.71 ja 67.

Mun vanhemmat taas on 57 ja 58.

Kyllä he sen verran jaksavat lapsen kanssa olla, mitä heillä ollaan käyty. Mun vanhemmat vaan asuu eri kaupungissa, niin ei heillä tule kauhean usein käytyä. :-/

Miehen isä joskus joåa jaksaa potkia palloa meidän pojan kanssa. ;-)

Mutta kyllä sen huomaa, että ei enää jakseta touhuta lapsen kanssa entiseen malliin... sitä se vanhuus teettää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolelta 59 ja 60, jaksavat touhuta/leikkiä paljon..eivät siis väsy, jos lapset yökyläilemässä ym. Miehen puolelta 66 ja 67, appiukko jaksaa hyvin vielä touhuta, anoppi ei oikein jaksa, kun ylipainon takia on leikelty polvia ja olkapäitä, yleensä kuitenkin henkinen väsymys voimakkaampaa..ei jaksa enää kuin ennen. Lapset 3 (totaalinen duracel -pupu) ja 6 (hyvin voimakastahtoinen, joka osaa appivampia vetää oikeista naruista) eli ei ihme, etteivät jaksa. Omien vanhempien luona rento ja ystävällinen ilmapiiri, mutta eivät mene lasten määräilyyn ja hyvin menee.

Vierailija
22/22 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat 53v ja 54v ja miehen vanhemmat 45v ja 49v. Kyllä omat vanhemmat touhuaa paljon enemmän, miehen vanhemmat on sellasia vätyksiä, että ei niitä pahemmin kiinnosta leikkiä ja touhuta. Meidän lapsi 2,5v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän