Olen kyllästynyt punaiseen väritukkaan, mutta kaikki muut värit vie värin kasvoilta?
Yritin kasvattaa väriä pois, mutta näytin niin kalvakalta, vanhalta ja värittömältä. Mä vihaan tätä wt-lähiötukkaa, mutta kun en muitakaan värejä keksi. Musta oli tosi hyvä, mutta sekin on wt. Ruskea vie värin naamasta, oma väri on hiirenharmaa. Apua, neuvoja.
Kommentit (20)
Ja oon vielä yh!!!!!!!
Onneks sentään käyn töissä. ap
Mä luulen, että aluksi se vain tuntuu siltä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:40"]Mä luulen, että aluksi se vain tuntuu siltä.
[/quote]
Ai että värit on pois? ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:40"]Mä luulen, että aluksi se vain tuntuu siltä.
[/quote]
Ai että värit on pois? ap
[/quote]
niin
Laita sellainen lämmin punaruskea sävy, joka vain vivahtaa punaiseen. Minusta juuri punainen väri saa kasvot kalvakoiksi.
Tai sitten vedät reilusti vaaleammaksi mutta se kannattaa varmaan tehdä kampaajalla.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:41"]Laita sellainen lämmin punaruskea sävy, joka vain vivahtaa punaiseen. Minusta juuri punainen väri saa kasvot kalvakoiksi.
[/quote]
Kai voisin kokeilla. Eniten oon saanut kehuja mustasta tukasta, mutta en haluu sitä. ap
No jos värisi on nyt wt:n sävyinen punainen, kokeile vaikka muun sävyistä punaista. Tummanruskea sopisi varmasti myös hyvin, jos musta sopii.
Mene ammattitaitoiselle kampaajalle, jonka kanssa voitte yhdessä katsoa mikä väri sopii. Usein tuollaiset itselaitettavat markettivärit on just niitä suttuisen näköisiä wt-tukkavärejä.
Niin pitäis mennä. Mutta yleensä neki vaan hokee punaista punaista. Huoh. ap
Hei, kasvata se harmaa sieltä. Auringossa kuitenkin aina vaalenee. Tulee hienot raidat kesällä. Älä siis enää värjää!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:46"]Mene ammattitaitoiselle kampaajalle, jonka kanssa voitte yhdessä katsoa mikä väri sopii. Usein tuollaiset itselaitettavat markettivärit on just niitä suttuisen näköisiä wt-tukkavärejä.
[/quote]
Höpöhöö. Vähän kun jaksaa paneutua, niin hiustdn värjäys onnistuu loistavasti itse. Mitä järkeä maksaa suuria summia 4-6 kuuden viikon välein, kun itse värjäämällä maksaa 10-15 euroa.
Mites kampaajalla värinpoisto, eiks siinä tuu hiukset ihan porkkanaksi?
Osta preppy tyylisiä vaatteita ja jätä tukkasi värjäämättä. Ehkä näytät sitten kuitenkin katseenkestävältä.
Entä kupari? Tai mahonki?
Tai hei! Ostappa KC:n Colormask ja taita sillä nykyistä väriä johonkin suuntaan. Osta vaikka Chocolate, tai voit ostaa kaksikin erilaist ja miksata niistä sopivan sävyn.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:46"]Mene ammattitaitoiselle kampaajalle, jonka kanssa voitte yhdessä katsoa mikä väri sopii. Usein tuollaiset itselaitettavat markettivärit on just niitä suttuisen näköisiä wt-tukkavärejä.
[/quote]
Höpöhöö. Vähän kun jaksaa paneutua, niin hiustdn värjäys onnistuu loistavasti itse. Mitä järkeä maksaa suuria summia 4-6 kuuden viikon välein, kun itse värjäämällä maksaa 10-15 euroa.
[/quote]
Just noin wt:t luulee. Voisi myöntää että ammattitaidoton ei saa markettivärillä hyvää jälkeä, vaikka kuinka harjoittelisi. Ne vaan näyttää rumilta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 17:49"]
[/quote]
[/quote]
Just noin wt:t luulee. Voisi myöntää että ammattitaidoton ei saa markettivärillä hyvää jälkeä, vaikka kuinka harjoittelisi. Ne vaan näyttää rumilta.
[/quote]
No minäpä en ole mikään wt.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 18:00"]Entä kupari? Tai mahonki?
Tai hei! Ostappa KC:n Colormask ja taita sillä nykyistä väriä johonkin suuntaan. Osta vaikka Chocolate, tai voit ostaa kaksikin erilaist ja miksata niistä sopivan sävyn.
[/quote]
Miksipä ei.... ap
Tätä menoa mul on vanhainkodissakin punainen tukka. Ja kun hulluudessani tulin viel muutama vuosi sitten ottaneeksi tatuointejakin. Ja kulmassa ja nenässä on lävistysreiät! Mä en kestä. ap 39 vee.