Onko puolisosi nyt yhtä haluttava kuin seurustelunne alkuaikoina?
Meillä ei. Samaa voitais sanoa varmaan mustakin. :-P
Molemmille tullut elopainoa vähän lisää ja seksikään ei maistu enää samalta.
Aika paljon vähentynyt alkuajoista.
Kommentit (10)
Kyllä. Luulen, että mies samaa mieltä, vaikka mulla elopaino enemmän kun kehtaan sanoa. Yhdessä 17 vuotta ja intohimo juurikin se yksi liiton kantava voima.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:56"]
Kyllä. Luulen, että mies samaa mieltä, vaikka mulla elopaino enemmän kun kehtaan sanoa. Yhdessä 17 vuotta ja intohimo juurikin se yksi liiton kantava voima.
[/quote]
miten se jaksaa katella tollasta märehtivää lehmää?
Vielä haluttavampi. Tunnen sen niin hyvin ja rakastan sitä niin kovasti.
Tavatessamme hän oli parikymppinen hoikka pojankossi, nyt kolmikymppinen raamikkaampi ja karismaattisempi tapaus.
No ei ole yhtä haluttava, vaan paljon haluttavampi! Mies on ikään kuin "puhjennut kukkaan", jos miehestä näin voi sanoa. Tavatessamme hän oli oikeastaan ruma ja vielä ylipainoinen, nyt lihaksikas ja komea. Tai aina oli kasvonpiirteiltä komea, mutta sitä ei nähnyt ennen niin hyvin. Omalla kohdalla taas tilanne ihan päinvastoin. :/ Neljä vuotta seurusteltu.
On, vielä haluttavampi. Rakastan miestäni ja hän rakastaa minua, seksiä useamman kerran viikossa ja välillä parikin kertaa päivän aikana.
Itseasiassa kyllä. Mun mies on harmaantunut sangen charmikkaasti. Mä en taida näyttää suhteessa ollenkaan niin hyvälle vaikka olen mitoissani pysynyt kylläkin. : /
No vähintään! Oikeestaan on nyt kyllä vielä hotimpi. Miehillä se vaan menee niin, että iän myötä myös charmikkuus lisääntyy. Naiset rupsahtaa ihan parissa-kolmessa vuodessa sitten, kun rupsahdusprosessi käynnistyy. Se on NIIN väärin.
Sanoisin, että puolisoni on kanssa nykyään vielä haluttavampi kuin alkuaikoina. Hänen ulkonäössään ei ole tapahtunut mitään älyttömän suuria muutoksia, mutta sekin tekee aika paljon, kun kumpikin tietää, mistä toinen innostuu. Kolmisen vuotta ollaan oltu yhdessä. :)
No ei tod. Minä olen läski ja puoliso ei huolehdi enää hygieniastaan vaikka laihempi onkin. Sanomattakin selvää että seksi on vähentynyt.