”En ole nähnyt lastani”Johnny näkee lastaan facensa mukaan valvotuissa tapaamisissa
Kommentit (606)
Vierailija kirjoitti:
Perin outoa jos tällainen henkilö on mukana lapsiin liittyvässä järjestössä vai ovatko kaikki siellä vähän niinkuin samoilla asioilla?
Valistaa sielä ryhmäs kuinka äiti on erottanut lapsesta ja ei ole vielä nähnyt, vaikka totuus on nyt oikeus päätti että valvotut hänelle ja lapsen välille. Tuntuu että jättää kertomatta jtn ja yrittää kääntää äidin syyksi
Ei noita valvottuja saa perin helpolla, tai määrätä.. ellei esim turvallisuudelle vaarallista jokin tai lapsen nähä toista vanhempaansa tai vastaavaa
Vierailija kirjoitti:
Kävin vähän nuuskimassa ja löysin seiskan vanhasta Facebook- julkaisusta tuon täällä aiemmin mainitun exän kommentin. Oli siis 4.12.2020 julkaistu juttu tästä Johnnysta, johon hänen Ex kirjoitti tämän omalla nimellään ja tästä kommentista tykkäsi yli sata ihmistä. En kuitenkaan laita exän nimeä tähän:
”Ensin ajattelin, etten kommentoi mitään. Kuitenkin tämän "herrasmiehen" exänä haluan sanoa, että turhan surkuttelun voi jättää sikseen. Varmasti lapsen äiti toimii parhaalla mahdollisella tavalla.
Itse lapsettomuustuomion saaneena sain jatkuvasti kuulla häneltä olevani viallinen, että "sinulla on puolivuotta aikaa tulla raskaaksi tai lähdet vaihtoon", "jos tapaan jonkun hedelmällisemmän, otan hänet", "mä oon sun ainut vaihtoehto, ei kukaan muu halua tollasta naista" jne. Itkusilmin seisoin hänen edessään monet kerrat ja sain vain omahyväiset, paskaiset naurut päälleni.
Tänäpäivänä elän onnellisessa suhteessa toisen ihmisen kanssa ja olen (ihmeenkaupalla!) 1- vuotiaan tyttären äiti ❤️ Joten vaikken tälle herralle mitään pahaa toivokaan, niin voisi sanoa, että on tainnut karma tehdä tehtävänsä. Valitettavasti.”
Kertoo toikin jo paljon millainen ihanuus tämä mies on todellisuudessa. Toisia pahoinpidellyt ja yhdelle tuollainen. 😅
Lapsen parastahan tässä ajatellaan. Tuomari varmaan perillä asioista mitä Johnny ei ite kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa Johnny 💪 älä anna akkojen kävellä ylitsesi. Lapsi on isän!
Henkistä väkivaltaa? Mitä tuo selittää? Äitihän ajattelee vain lasta. Johnnyllä itsellään kyllä uhkailuista tuomioita taustana eli henkisestä väkivallasta.
Henkistä väkivaltaa ”todellaki” et ajattelee lastansa toi äiti..
Vierailija kirjoitti:
Kävin vähän nuuskimassa ja löysin seiskan vanhasta Facebook- julkaisusta tuon täällä aiemmin mainitun exän kommentin. Oli siis 4.12.2020 julkaistu juttu tästä Johnnysta, johon hänen Ex kirjoitti tämän omalla nimellään ja tästä kommentista tykkäsi yli sata ihmistä. En kuitenkaan laita exän nimeä tähän:
”Ensin ajattelin, etten kommentoi mitään. Kuitenkin tämän "herrasmiehen" exänä haluan sanoa, että turhan surkuttelun voi jättää sikseen. Varmasti lapsen äiti toimii parhaalla mahdollisella tavalla.
Itse lapsettomuustuomion saaneena sain jatkuvasti kuulla häneltä olevani viallinen, että "sinulla on puolivuotta aikaa tulla raskaaksi tai lähdet vaihtoon", "jos tapaan jonkun hedelmällisemmän, otan hänet", "mä oon sun ainut vaihtoehto, ei kukaan muu halua tollasta naista" jne. Itkusilmin seisoin hänen edessään monet kerrat ja sain vain omahyväiset, paskaiset naurut päälleni.
Tänäpäivänä elän onnellisessa suhteessa toisen ihmisen kanssa ja olen (ihmeenkaupalla!) 1- vuotiaan tyttären äiti ❤️ Joten vaikken tälle herralle mitään pahaa toivokaan, niin voisi sanoa, että on tainnut karma tehdä tehtävänsä. Valitettavasti.”
Ihan hirveetä tyyppi🤬😱😰😰😰 määrää ja hallitsee Ja uhkailee sen uhalla et jättää
Vierailija kirjoitti:
En usko että tämä ihminen pystyy kehittymään.
Olen tuntenut hänet vuosia ja ei osaa nähdä itsessään vikaa.
Hänhän on käynyt terapiassa (fb lukee) käsittelemässä sitä miten häntä on kohdeltu väärin.
Niin siis Johnny mielestä tämä lapsen äiti kohdellut väärin tässä ettei ole ” saanut ” nähdä lastaan😂 narsisti mikä narsisti
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on käynyt terapiassa (fb lukee) käsittelemässä sitä miten häntä on kohdeltu väärin.
Miten luulette tosiaan hänen kehittävän kun täällä aiemmin mainittu että tehnyt lasuja lapsesta kun ei ole häntä nähnyt, ei näytä kyllä minusta siltä et olisi rauhoittumaan päin. Plus tehnyt seiska lehteen jo kaksi juttua heistä. Äiti voisi noistakin tehdä syytteet pian jos nimiä aletaan julkaista ilman lupaa tai jos äiti on osalle tunnistettavissa
Vierailija kirjoitti:
Nyt keksinyt varmasti et masennus varmaa äidistä peräisin et mitä tämä on aiheuttanut hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on käynyt terapiassa (fb lukee) käsittelemässä sitä miten häntä on kohdeltu väärin.Miten luulette tosiaan hänen kehittävän kun täällä aiemmin mainittu että tehnyt lasuja lapsesta kun ei ole häntä nähnyt, ei näytä kyllä minusta siltä et olisi rauhoittumaan päin. Plus tehnyt seiska lehteen jo kaksi juttua heistä. Äiti voisi noistakin tehdä syytteet pian jos nimiä aletaan julkaista ilman lupaa tai jos äiti on osalle tunnistettavissa
Eipähän näytä sen fiksummalta vaikuttavan kun jatkaa tuomarin haukkumista ym syyttelemässä muita
Miten toi kaveri voi riehua siittä et äiti ei hakenu tavaroitaan facen mukaan itse.. Kirjoittanut ”äiti ei vaivautunu paikalle hakemaan tavaroita”,vaikka Johnny omissa tota edeltävissä päivityksistä kirjoittaa että nainen oli ehdottanut jos/voisiko Metal tulla sinne katsomaan lasta. Jolloin perus teki tästä Facebook tilan. Eli oli selkeesti ilmaissut tahtonsa erilleen muutosta ja Johnny valehtelee nyt että ei tienny mitään ja oli tarkotus asua yhdessä että äiti sit vaan lähti. Hän oli ite kirjottanu tilan et voiko äiti omia lapsen et vaatisi tulee hänen luokseen eli selkeesti oli ollut puhetta erilleen muutosta äidin taholta. Ja tähän viimeinen kysymys.. jos äiti oli tuollaista ehdottanut et toi isä menisi vaikka katsomaan heitä heijän luokse ( todennäköisesti sanoi vaan et vaan pääsi pois tuon luota😅) niin miten isä voi väittää äiti ei ollut tarjonnut tuota jo. Ja että äitillä olisi joku syy olla vastaamatta hänelle kun hän ei halunnut olla äidin kans. Eikö se ole sit ihan luontaista muuttaa muualle? Paitsi en nyt sit tiiä mitä tapahtunut kun valvotut..
Vierailija kirjoitti:
Miten toi kaveri voi riehua siittä et äiti ei hakenu tavaroitaan facen mukaan itse.. Kirjoittanut ”äiti ei vaivautunu paikalle hakemaan tavaroita”,vaikka Johnny omissa tota edeltävissä päivityksistä kirjoittaa että nainen oli ehdottanut jos/voisiko Metal tulla sinne katsomaan lasta. Jolloin perus teki tästä Facebook tilan. Eli oli selkeesti ilmaissut tahtonsa erilleen muutosta ja Johnny valehtelee nyt että ei tienny mitään ja oli tarkotus asua yhdessä että äiti sit vaan lähti. Hän oli ite kirjottanu tilan et voiko äiti omia lapsen et vaatisi tulee hänen luokseen eli selkeesti oli ollut puhetta erilleen muutosta äidin taholta. Ja tähän viimeinen kysymys.. jos äiti oli tuollaista ehdottanut et toi isä menisi vaikka katsomaan heitä heijän luokse ( todennäköisesti sanoi vaan et vaan pääsi pois tuon luota😅) niin miten isä voi väittää äiti ei ollut tarjonnut tuota jo. Ja että äitillä olisi joku syy olla vastaamatta hänelle kun hän ei halunnut olla äidin kans. Eikö se ole sit ihan luontaista muuttaa muualle? Paitsi en nyt sit tiiä mitä tapahtunut kun valvotut..
Jep eihän se käyny sille itelleen ja sit raivos pari kuukautta myöhemmin et ei saa nähä lastaan et äiti ei anna tulla luokseen😂 Johnnyhän ite oli jyrkkä ettei ole menossa äidin luokse jos muuttavat pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep eihän se käyny sille itelleen ja sit raivos pari kuukautta myöhemmin et ei saa nähä lastaan et äiti ei anna tulla luokseen😂 Johnnyhän ite oli jyrkkä ettei ole menossa äidin luokse jos muuttavat pois
Selkeesti yrittäny ehdottaa. Vaati jossain viikko viikko systeelmillä lasta sen perusteella jos lasta ei imetä. Mitäs muuta tuos välis on kun valvotut? Ei tosta vaan tule valvottuja lapsen ja isän välille.
Vierailija kirjoitti:
Lapsienoikeus ja isienoikeus ryhmässä tää Johnny hallituksessa, just liittynyt. Kai sieläkin syöttää omaa tarinaansa.
Onks tää jätkä ihan sekasin? Just liittyny sinne viime kuussa nähtävästi😅😀
Vierailija kirjoitti:
Siis tällä tyypillä ei tule kestämään pää esim. 3-vuotiasta kiukuttelevaa lasta.
Siis ihan oikeesti kyllähän noista teksteistä jo näkee kaikki ei oo kotona. Ei lasta tuollaiselle kaksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa Johnny 💪 älä anna akkojen kävellä ylitsesi. Lapsi on isän!
Henkistä väkivaltaa? Mitä tuo selittää? Äitihän ajattelee vain lasta. Johnnyllä itsellään kyllä uhkailuista tuomioita taustana eli henkisestä väkivallasta.
Henkistä väkivaltaa todella kun suojellut lastaan häneltä itseltään? Mua oksettaa noi seuraajat jotka toivottaa voimia, ties mitä äiti joutunut kokemaan ja kestämään tuollaista henkistä ja jotain muuta miksi valvotut. Varmasti tuntuu pahalta että tuota säälitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tyypin kirjoituksista paha mieli ja vihainenkin. Koska on täysin kopio mun lapseni isästä jolla ollut valvotut jo kaksi vuotta. Kerran kuussa 2h.
Hän toitottaa joka paikassa miten olen henkisesti pahoinpidellyt lasta.Mutta... hän ei missään kerro olevansa henkisesti epävakaa. Ei, että on pahoinpidellyt lastensa äitejä. Vanhinta jo täysi-ikäistä tyttöään. On saanut potkut monesta eri duunista koska sekoilee.
Hän ei tule KOSKAAN viettämään pojan kanssa sekuntiakaan kahden kesken niin kauan kuin mussa henki pihisee.Miksi te teette lapsia tuollaisten hullujen kanssa?
Hän muuttui toiseksi kun muutettiin yhteen. Ehkä sai sitten mut otteeseensa tai jotain.
Tuskin äiti tääl kirjoittaa itse😂
Ymmärsitköhän väärin? Tuo oli toi kommentoija joka kertoi omasta elämästään ja kokemuksestaan oman exänsä kanssa. Et pitävät exät yhteyttä kun pimeä isä
Vierailija kirjoitti:
McMetallilla olisi varmaan reflektoinnin paikka, voisi alkaa rakentamaan luottamussuhdetta lapseen ja äitiin hiljalleen sekä samalla mennä terapiaan käsittelemään omia lapsuuden ongelmiaan, jotta ei siirtäisi vihanhallinnan ongelmien kautta traumoja seuraavalle sukupolvelle. Valitettavasti vaatisi aika hyvää kykyä kehittää itseään, paljon helpompi uhriutua ja jatkaa vanhojen huonojen käyttäytymismallien kanssa.
Sepäs se. Sen sijaan et syyttelee. Miksei ole sitten vihainen omille vanhemmilleen ja sinne suuntaan😅kun nähtävästi hänen nämä tsemppaavat häntä muiden mukana julkisessa facebookissaan, useiden seuraajien kesken. Ei näytä olevan heille vihainen kyllä. Eihän se tän uusimman exän vika ole millainen hän on ollut ja vihanhallinta ongelma syntynyt ym kun näistä tuomittukin jo ensi kerran 2011
Perin outoa jos tällainen henkilö on mukana lapsiin liittyvässä järjestössä vai ovatko kaikki siellä vähän niinkuin samoilla asioilla?