Nuori naiskansanedustaja ajaa puoskarilakia---Yle 8 minuuttia
Voi hyvä päivää taas.
Eikö riitä että älä mene vaihtoehtohoitoihin jos se ei sinulle kolahda?
Tarviiko tähänkin valtio tulla "valvomaan" ja kieltämään ja verottamaan ja toteamaan ei toimi, et saa hoitaa?
Näillä nuorilla tyttösillä läpi puolue kentän pitäisi joku vanhempi kertoa miten järkeä käytetään.
Kommentit (59)
Kuka?
Nimiä tiskiin ja ilmoitus Leveliin niin saa punaisen nenän Suomen katsotuimmassa tubelähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä ja tarpeelliselta.
Haluat olla holhottava, mutta anna meidän muiden elää.
No niinpä tietysti😂😂😂
Veikkaan että vihreä tai kokoomuslainen? Kuulostaa näiltä "systeemiuskovaisilta". Samaa porukkaa kuin hitlerjugendissa aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan osata käyttää OMAA järkeä.
Jos olisit seurannut yhtään, kuinka kovassa suosiossa erilaiset vaihtoehto-, enkeli-, ja muut uskomushoidot ovat, tietäisit vastauksen. Eli ei osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Saadaan kaikki Maria Nordinit sun muut hevon kuuseen aivopesemästä ääliöitä jotka uskoo että mielikuvituksen voimalla voi parantaa vaikka syövän.
Olet ymmärtänyt kaiken väärin.
Sinne EI OLE PAKKO MENNÄ. Jos se ei ole sinun juttusi, älä mene.
Minä menen koska TIEDÄN että se toimii (Marian Nordeinin opetus)
Mutta ei se ole sinulta pois. Ymmärrätkö nyt?
Tajuatko? Lapsi ei voi päättää, mihin hoitoihin vanhempi hänet vie. Vaikka se hokkuspokkushoito ei olisi lapsen "oma juttu", hänen on sinne mentävä, jos äiti niin sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuu ihan asiaa. Suomi on huijareille ihan vapaa toimintakenttä.
Jos minä menen reiki-hoitoon ja maksan siitä, miten se on sinulta pois??
Kun joku hoitaa lapsensa sairautta pelkällä reikihoidolla tai hopeavedellä tai homeopatialla, se alkaa alkaa liikuttaa muitakin.
Aina lapsella on holhooja ja sen nimi ei ole valtio.
Holhooja on vastuussa, ei valtio.
Niin on vastuussa, mutta alaikäistä ei saa vahingoittaa holhoojakaan.
I di ootti, sitä varten meillä on rikoslait.
Jos sillä ehdolla sallittaisiin höpöhöpöhoidot että marianordinit sun muut joutuisivat vastuuseen "hoito"virheistään? Saattaisi bisnekset kariutua kun pitäisi alkaa ottamaan vastuuta toisten kuolemista.
Sen takia tätä kannatan että esim. bioresonanssihoidoissa on tehty diagnooseeja tyyliin "matoja kohdussa" vaikka sairauksia ei saisi diagnosoida kuin lääkäri. Millaisia diagnooseja bioresonanssihoitaja Marjo Urbanski sai aikaan MOT:n testissä voi lukea vaikkapa tästä:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/12/16/sara-vei-allergisen-vauvansa-b…
Samoin Maria Nordinin tyyliset humpuukikauppiaat jotka väittävät että näkeminen on opittua tai että siitepölyallergia riippuu suhteesta puihin ovat suorastaan vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku hoitaa lapsensa sairautta pelkällä reikihoidolla tai hopeavedellä tai homeopatialla, se alkaa alkaa liikuttaa muitakin.
??? Parempi on enneltaehkäistä vahinkoa kuin mennä rikosprosessiin asti. Oletko aivan varma, että olet (erityisen) älykäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Saadaan kaikki Maria Nordinit sun muut hevon kuuseen aivopesemästä ääliöitä jotka uskoo että mielikuvituksen voimalla voi parantaa vaikka syövän.
Ei varmaan ookkaan pakko itse mennä, mutta vituttaa katsoa sivusta kun aikuiset ihmiset uskovat täyttä perusteetonta paskapuhetta rakkaalta höpöhöpö-kulttijohtajaltaan ja altistavat esim. sairaita lapsiaan ja muita perheenjäseniään huuhaa"hoidoille" jotka pahimmassa tapauksessa johtavat turhiin kuolemantapauksiin tai vielä vakavampiin sairastumisiin ja pitkäaikaisen terveyden heikkenemiseen.
Edelleen- miten se on sinulta pois jos he menevät saamaan hoitoa jotka haluavat ja saavat siitä avun.
Oletko vain jä sti pää idi o ootti ja väität väittelemisen halusta, vai ymmärätkö laisinkaan?
Siitä on apua monille, riippumatta mitä mieltä olet. Siksi ei tarvita lisää typeriä lakeja rajoittamaan elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko? Lapsi ei voi päättää, mihin hoitoihin vanhempi hänet vie. Vaikka se hokkuspokkushoito ei olisi lapsen "oma juttu", hänen on sinne mentävä, jos äiti niin sanoo.
Taidat olla trolli, ei kukaan noin tyhmä ole. Äiti on holhooja, pidit siitä tai et. Hän lapsestaan vastuussa, pidit siitä tai et.
Hän ruokkii lapsen, ruoka-aioneilla joita et pidä, se ei ole sinun asiasi. Hän on vastuussa, ei valtio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitten, kun selkäkipupotilas lähetetään reikihoitoon yhteiskunnan piikkiin.
Puoskarit ujuttavat lonkeroitaan julkiseen terveydenhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??? Parempi on enneltaehkäistä vahinkoa kuin mennä rikosprosessiin asti. Oletko aivan varma, että olet (erityisen) älykäs?
Paljon on trolleja liikkeellä. Jos sinä haluat olla holhottava, se on sinun asiasi. Muut haluavat valita vapaasti ilman uusi lakeja ja sääntöjä. Rikoslait on rikollisia varten, ymmräärtkö?
Ei tarvita uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla trolli, ei kukaan noin tyhmä ole. Äiti on holhooja, pidit siitä tai et. Hän lapsestaan vastuussa, pidit siitä tai et.
Hän ruokkii lapsen, ruoka-aioneilla joita et pidä, se ei ole sinun asiasi. Hän on vastuussa, ei valtio.
Muuttaa vauvansa harmaaksi juottamalla hopeavettä, käynnistää tuhkarokkoepidemian jättämällä lapsen rokottamalla jne. Esimerkit Suomesta oikeasta elämästä. Samoilta Pohjanmaan seuduilta peräti. Onko tässä vanhemmat nyt toimineen ihan ok oman järkensä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näin ajatteleva äiti loukkaannuttuaan vakavasti ei käytä julkista terveydenhoitoa vaan juo kotona hopeavettä rannemurtumiinsa.
Puoskarilain valmistelussa tulee olla tarkkana.
Lain valmisteluun pyrkivät osallistumaan puoskarit itse.
Pahimmillaan puoskarilaki voi vahvistaa puoskaroinnin asemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä harmittaa kun joku muukin voi tienata säällistä elantoa, eikä joudu valtion armoille 8eur/pv.
Jumalauta tuo on kyllä kansantuhoamislaitos ennenmminkin kuin kansanedustuslaitos. Joutaisi lopettaa armon vuonna 2021 kun kansa voisi itse päättää helposti kaikista asioista. Sähköinen äänestys vahvan tunnistautumisen turvin on aivan mahdollista ja turvallista.
Tehtäisiin vaikka joku appi mihin tulee aina ilmoitukset milloin jotain pitää päättää ja porukka sitten helposti äänestää siinä sometuksen ohessa. Oikea demokratia ei ole mitään tieteiselokuvaa tänäpäivänä.
Ei tulla ikinä saamaan tuollaista systeemiä. Ainakaan taistelutta. Suorasta demokratiasta voidaan joutua käymään samanlainen taistelu kuin äänestysoikeudesta aikoinaan. Eliitti ei valtaa vapaaehtoisesti kansalle luovuta, se on selvä. Koska tämä uudistus veisi siltä vielä enemmän valtaa kuin yleisen äänioikeuden salliminen aikoinaan.
Kerro minulle mikä perhana on se eliitti? Tällä palstalla puhutaan jostain eliitistä koko ajan, mutta ketä siihen kuuluu? Kuka se on määritellyt?
Systeemipoliitikot, valtamedian päätoimittajat ja virkamiesrälssi.
Todellisuudessa järjestelmä on hieman mutkikkaampi. Koska erityisen varakkaat liikemiehet rahoittavat poliitikkoja tai puolueita. Näillä rahavirroilla vaikutetaan pienen päättäjäjoukon tekemisiin. 200 ihmistä on helpompi ohjata kuin 5,5 miljoonaa. Viittä miljoonaa ihmistä ei voi lahjoa.
Vielä syvemmälle mentäessä taustalta hahmottuu myös koulutusjärjestelmän vaikutus. Systeemipoliitikot tulevat varsin homogeenisestä putkesta; ovat käyneet mm. samat koulut. Koulutuksella ohjataan ihmisiä ajattelemaan tietyllä tavalla ja jos valtion päättäjät ovat jonkin tietyn oppilaitoksen kasvatteja, valtion päätöksenteon takana vaikuttaa se ideologia mitä heille on opetettu. Vain pieni osa Suomen kansasta kuitenkaan on opiskellut Helsingin yliopiston valtiotieteellisessä tiedekunnassa, vaikka sen kasvateilla onkin yliedustus valtion päätöksenteossa.
Kyse on järjestelmästä, englanniksi sitä kutsutaan establishmentiksi.
Pakko kysyä kun on niin paljon ajattelemattomia ihmisiä:
Jos ostat shampoota joka lupaa hiusten kasvamista kaljuun päähäsi ja se ei sitä teekkään,
niin jatkatko shampoon ostamista viikko viikon jälkeen ja sitten itket että tähän tarvitaan saaada laki ettei sitä myydä minulle.
=D=D
Eikö olisi järkevää vaan jättää ostamatta. (sillä voi olla erkkipetteri jolla shampoo toimi ja nyt on hiukset puoli selkään)
=D=D
Ei varmaan ookkaan pakko itse mennä, mutta vituttaa katsoa sivusta kun aikuiset ihmiset uskovat täyttä perusteetonta paskapuhetta rakkaalta höpöhöpö-kulttijohtajaltaan ja altistavat esim. sairaita lapsiaan ja muita perheenjäseniään huuhaa"hoidoille" jotka pahimmassa tapauksessa johtavat turhiin kuolemantapauksiin tai vielä vakavampiin sairastumisiin ja pitkäaikaisen terveyden heikkenemiseen.