Nuori naiskansanedustaja ajaa puoskarilakia---Yle 8 minuuttia
Voi hyvä päivää taas.
Eikö riitä että älä mene vaihtoehtohoitoihin jos se ei sinulle kolahda?
Tarviiko tähänkin valtio tulla "valvomaan" ja kieltämään ja verottamaan ja toteamaan ei toimi, et saa hoitaa?
Näillä nuorilla tyttösillä läpi puolue kentän pitäisi joku vanhempi kertoa miten järkeä käytetään.
Kommentit (59)
Puhuu ihan asiaa. Suomi on huijareille ihan vapaa toimintakenttä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan osata käyttää OMAA järkeä.
Ei todellakaan osata, tai sitä omaa järkeä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä menen reiki-hoitoon ja maksan siitä, miten se on sinulta pois??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan osata, tai sitä omaa järkeä ei ole.
On se näissä koronahommissa nähty se eräiden oman järjen taso. Ihan perusteltu laki se on, ja sitä on leivottu jo vuosia.
Vasemmosto ja demarit haluavat valvoa kaikkea jotta pääsevät verottamaan.
Hyvä. Saadaan kaikki Maria Nordinit sun muut hevon kuuseen aivopesemästä ääliöitä jotka uskoo että mielikuvituksen voimalla voi parantaa vaikka syövän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku hoitaa lapsensa sairautta pelkällä reikihoidolla tai hopeavedellä tai homeopatialla, se alkaa alkaa liikuttaa muitakin.
Sitä harmittaa kun joku muukin voi tienata säällistä elantoa, eikä joudu valtion armoille 8eur/pv.
Jumalauta tuo on kyllä kansantuhoamislaitos ennenmminkin kuin kansanedustuslaitos. Joutaisi lopettaa armon vuonna 2021 kun kansa voisi itse päättää helposti kaikista asioista. Sähköinen äänestys vahvan tunnistautumisen turvin on aivan mahdollista ja turvallista.
Tehtäisiin vaikka joku appi mihin tulee aina ilmoitukset milloin jotain pitää päättää ja porukka sitten helposti äänestää siinä sometuksen ohessa. Oikea demokratia ei ole mitään tieteiselokuvaa tänäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Saadaan kaikki Maria Nordinit sun muut hevon kuuseen aivopesemästä ääliöitä jotka uskoo että mielikuvituksen voimalla voi parantaa vaikka syövän.
Olet ymmärtänyt kaiken väärin.
Sinne EI OLE PAKKO MENNÄ. Jos se ei ole sinun juttusi, älä mene.
Minä menen koska TIEDÄN että se toimii (Marian Nordeinin opetus)
Mutta ei se ole sinulta pois. Ymmärrätkö nyt?
Vierailija kirjoitti:
Sitä harmittaa kun joku muukin voi tienata säällistä elantoa, eikä joudu valtion armoille 8eur/pv.
Jumalauta tuo on kyllä kansantuhoamislaitos ennenmminkin kuin kansanedustuslaitos. Joutaisi lopettaa armon vuonna 2021 kun kansa voisi itse päättää helposti kaikista asioista. Sähköinen äänestys vahvan tunnistautumisen turvin on aivan mahdollista ja turvallista.
Tehtäisiin vaikka joku appi mihin tulee aina ilmoitukset milloin jotain pitää päättää ja porukka sitten helposti äänestää siinä sometuksen ohessa. Oikea demokratia ei ole mitään tieteiselokuvaa tänäpäivänä.
Ei tulla ikinä saamaan tuollaista systeemiä. Ainakaan taistelutta. Suorasta demokratiasta voidaan joutua käymään samanlainen taistelu kuin äänestysoikeudesta aikoinaan. Eliitti ei valtaa vapaaehtoisesti kansalle luovuta, se on selvä. Koska tämä uudistus veisi siltä vielä enemmän valtaa kuin yleisen äänioikeuden salliminen aikoinaan.
Kuulostaa hyvältä ja tarpeelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku hoitaa lapsensa sairautta pelkällä reikihoidolla tai hopeavedellä tai homeopatialla, se alkaa alkaa liikuttaa muitakin.
Aina lapsella on holhooja ja sen nimi ei ole valtio.
Holhooja on vastuussa, ei valtio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulla ikinä saamaan tuollaista systeemiä. Ainakaan taistelutta. Suorasta demokratiasta voidaan joutua käymään samanlainen taistelu kuin äänestysoikeudesta aikoinaan. Eliitti ei valtaa vapaaehtoisesti kansalle luovuta, se on selvä. Koska tämä uudistus veisi siltä vielä enemmän valtaa kuin yleisen äänioikeuden salliminen aikoinaan.
Kerro minulle mikä perhana on se eliitti? Tällä palstalla puhutaan jostain eliitistä koko ajan, mutta ketä siihen kuuluu? Kuka se on määritellyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä ja tarpeelliselta.
Haluat olla holhottava, mutta anna meidän muiden elää.
Vierailija kirjoitti:
Saa kai niitä hoitoja tehdä jatkossakin. Ei vaan saa väittää, että niillä olisi jotain lääketieteellistä vaikutusta, jos sitä ei todistetusti ole. Lisäksi kai suojattaisiin joitakin ammattinimikkeitä, joita saa käyttää vain opin saanut ammattilainen. Kiropraktikkona sai ennen ammattinimikkeen suojaamista esiintyä kuka tahansa, nyt vain koulutettu henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on vastuussa, mutta alaikäistä ei saa vahingoittaa holhoojakaan.
Terveyskeskuslääkärit ym. ne vasta puoskareita onkin. Huhhuh.
Pitääkö täältä muuttaa Saksaan, jotta saa kunnollista hoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa sen holhoojan nimi on hyvin äkkiä valtio. Jopa alta kymmenen minuutin.
Luuletko että Valvira valvoisi oikein asioita mitä se ei edes ymmärrä.
=)
Tuskin.