Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova kantapääkipu, jollain ollut?

Vierailija
04.07.2014 |

Onko jollain ollut tällaista vaivaa, että kantapää kipeytyy niin, ettei joskus oikein voi astuakaan, kipu tuntuu keskellä hieman sisäsyrjäänpäin ja on todella kovaa. MIloin sitä jomottaa, milloin on kuin olisi joku piikki siellä ja joskus ikäänkuin kirvelee. Koko ajan vaihtelevasti. Aamulla pahin, ja illalla jos on ollut paljon liikkeessä on myös paha. Kuukauden on nyt ollut, alkoi vähäisin oirein ja nyt mennyt tällaiseksi. Liikuntaa ei voi ajatellakaan. Lääkäriin olen menossa 14.7., ennemmin en saanut aikaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantaarifaskiitti?

Vierailija
2/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luupiikki? Mulla on ollut, meni itsestään ohi parissa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Oireeni täsmäävät kyllä ihan täysin tuohon. /ap

Vierailija
4/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantaarifaskiitti, näkyy röntgenissä luupiikkinä. Mulla oli molemmissa lähes vuoden verran, siihen auttoi hiukan akupunktio ja moksibustio. Kortisonipiikkiä en halunnut kun tuhoaa kudoksen pysyvästi. Kiusallinen vaiva mutta menee ennen pitkää ohi.

Vierailija
5/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla helpotti vähän, kun kävin ostamassa Instrusta kantapäiden alle geelipohjalliset. Voisit kokeilla ensiavuksi.

Vierailija
6/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luupiikki varmaan joo, itsellä oli kanssa aikanaan ja meni ohi kun jätin lenkkeilyn/kävelyn vähemmälle ja kävin sen sijaan pari kuukautta pyöräilemässä ja uimassa.

Vierailija
7/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpaan kipuun auttaa tulehdukipulääke kuurina. Myös venyttely auttaa. Aamulla ennen ylösnousua kannattaa kantapäätä työntää eteenpäin parin minuutin ajan, silloin nousemisen jälkeen ei koske niin paljon. Venyttelyllä olen saanut omat kantapääkivut katoamaan.

Vierailija
8/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi paljon vastauksista. Hankin geelipohjalliset ja alan venyttelyn. /ap

Vierailija
9/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on plantaarifaskiittiin auttanu myös hellävarainen pohkeiden hieronta ja venyttely. Eihän ne oireita poista, mut mulla ainaki auttaneet pikkuisen.

Myös noi geelipohjalliset on kokeilemisen arvoisia!

Vierailija
10/10 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kortisonipiikki autto mulle. Vaiva ollut poissa vuosia. Kortisonia ei kannata pelätä, ei yks piikki viellä paikkoja lahota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä