Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää kanasuikaleista?

Vierailija
04.07.2014 |

Antakaa vinkkejä. Olen tosi onneton kokki eli jotain helppoa mutta ei mitään liian maustettua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanapastaa, oi nam. Sipulia, ruokakermaa, mausteita, kanasuikaleeet ja pasta <3

Vierailija
2/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokkaat vapaavalintaisia vihamneksia ja paistat kanapalat. Mausta suolalla tai soijakastikkeella, pippurilla, sweet chili soossilla ja lopuksi kookosmaitoa jos haluaa hifistellä niin valkosipulia, raastettua inkivääriä, tuoretta korianteria mukaan. Tarjoa nuudelin tai riisin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa, fetaa ja (pakaste)pinaattia. Paista kanat pannulla, heitä sekaan fetaa ja muutama sulatettu pinaattimöykky. Paistelet hetken aikaa ja tarjoat riisin kanssa.

Vierailija
4/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaviillokkia. Tulee tosihyvää Kun tekee itse, et voi käsittää, miksi inhosit kouluruokaa (vaikka ei se itse tehtynä sama ruka ole). Google ohje.343

Vierailija
5/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih. Kiitokset. Kaikki kuulostaa hyvätä mutta kokeilen nyt tuota feta-pinaattia.

Vierailija
6/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risottoa, tarvitset risottoriisiä, jotain kasviksia, 1 sipulin (puna tai tavallinen) rypsiöljyä (tai oliivi) kana- tai kasvisliemikuution. Jotkut lisää jotain valkoviiniä lisäksi. Itse en käytä joten ei ole tuota koskaan kotona :)

Tarkempia ohjeita varmaan löydät tarvittaessa jostain, vaikka sen risottoriisipaketin kyljestä. sovella sitä.

Vierailija
7/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:54"]

Risottoa, tarvitset risottoriisiä, jotain kasviksia, 1 sipulin (puna tai tavallinen) rypsiöljyä (tai oliivi) kana- tai kasvisliemikuution. Jotkut lisää jotain valkoviiniä lisäksi. Itse en käytä joten ei ole tuota koskaan kotona :)

Tarkempia ohjeita varmaan löydät tarvittaessa jostain, vaikka sen risottoriisipaketin kyljestä. sovella sitä.

[/quote]

Onnetomalle kokille ehdotat risoton tekemistä?

Vierailija
8/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Risotto on kyllä liian vaikea ja soveltaminen ei ole mun juttu. Tarvitsen tarkan ohjeen.

Vierailija
9/9 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:54"]

[/quote]

Onnetomalle kokille ehdotat risoton tekemistä?

[/quote]

Mikä siinä nyt niin vaikeaa on? Jos ei lounasvieraana satu olemaan jotain välimäkeä tai björkkiä :)

Todetaan nyt vielä, että mun risottoni on aika kaukana jonkun chef dominiquen risotosta, mutta kyllä sekin hyvää on ja pohjimmiltani olen aika surkea kokki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi