Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako miehesi sinua lasten- ja kodinhoidossa?

Vierailija
04.07.2014 |

Eli koetko, että hän on pelkkä apuri.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, vaan hän on vastuussa niistä samoin kuin minäkin.

Vierailija
2/5 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin apuri on hieman sellainen nimitys että "kun on pakko". Mutta mies kyllä auttaa molemmissa. Hoitaa lapsia 4vk ja 3-v. Tekee kotitöitä yms. Meillä ei ole naisen ja miehen töitä. Minä voin leikata nurmen siinä missä mies voi täytellä tiskikonetta ja imuroida. Riippuen siitä mikä on sillä hetkellä tärkeämpää. Itse leikkaan ihan mielelläni nurmen koska se on ihan hyvää hyötyliikuntaa, muun liikunnan ohella.

Mutta sais mies aika äkkiä vaihtaa osoitetta jos ei osallistuisi lastensa hoitoon ja kotinsa huoltoon. Mielestäni ne ei saa olla vain naisen harteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minä autan häntä :) Mies imuroi yhtä usein kuin minä, pesee itse pyykkinsä ja silittää vaatteensa, huolehtii aina lasten kylvetyksen, iltapesut sekä aamu- ja iltapuurot, ja leikkii ja askartelee heidän kanssaan. Hoitaa myös kaupassakäynnit ja tiskikoneen täytön ja tyhjennyksen, ruohonleikkuun jne.

Teen minä sentään ruokaa ja siivoan tasapuolisesti..

Vierailija
4/5 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat jo 8-13 vuotiaat, joten eivät he paljon apua tarvitse, mutta tekevät hyvin oman osuutensa kotitöistä. Vaikka kotimme onkin aika iso, en katso, että sen hoidossa tarvittaisiin miehen "apua". Hän saa hoidella kuitenkin ihan itsenäisesti mm. ruohon leikkauksen ja kodin huoltotyöt, niihin en työnnä nokkaani ollenkaan. Hyvin on mennyt ja tilanne jatkuu samanlaisena toistaiseksi.

Vierailija
5/5 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei auta tuossa "apuri" sanan merkityksessä vaan me hoidamme talon ja lapset yhdessä. Mikään homma i ole yksin minun eikä yksin miehen. Molemmat tekee ruokaa, hoitaa lapsia, huoltaa elektroniikkaa/autoja, puhdistaa lattiakaivon, imuroi, pesee lattiat, hinkkaa kylppärin. Se tekee kumpi ehtii, ja yhdessä on kaikista mukavinta tehdä, kun ei sitten tule kinaakaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan