Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi vanhemmat ei vahdi lapsiaan uimarannalla? Taas tapaus jossa pikkulapsi vähällä hukkua

Vierailija
02.07.2021 |

”Hän ehti sanoa mama ja upposi veteen"

https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000008098127.html?utm_medium=prom…

KATSOKAA NIIDEN PENTUJENNE PERÄÄN!!! Mikä voi olla tärkeämpää siellä rannalla kuin tuo?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata, jutussa mainittu että ”vaaleahiuksinen”. Miten se liittyy asiaan? Ai, niin siksi tietenkin.

Bye, bye Hesari jälleen pitkäksi aikaa.

Vierailija
2/4 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lapseton ja inhoan käydä rannalla koska olen niin peloissani muiden lasten vuoksi. Pieniä, uimataidottomia lapsia ei vahdita vaan annetaan olla itsekseen rantavedessä ja samaan aikaan vanhemmat istuvat rannalla ja räpläävät puhelimiaan. Eivät siis edes seiso ja ole valmiudessa vaan istuvat eli kestää useita sekunteja päästä pienen luo jos hän kaatuu veteen. Ei mitään ymmärrystä siitä, että vanhemman pitäisi oikeasti olla siellä vedessä lapsen vieressä KOKO AJAN ja katse lapsessa, ei kännykässä. Jopa vaippaikäisiä jätetään yksin rantaveteen. Siihen matalaankin voi hukkua! Jotenkin jännä kun minulla pelottaa näiden lasten puolesta mutta heidän omia vanhempiaan ei kiinnosta tippaakaan ovatko vielä uintireissun jälkeenkin elossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kännykkähän on näille i d i o o t e i l l e tärkeempi kuin lapsi. Pitäähän sitä saada hyviä kuvia itsestään rannalla.

Vierailija
4/4 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lapseton ja inhoan käydä rannalla koska olen niin peloissani muiden lasten vuoksi. Pieniä, uimataidottomia lapsia ei vahdita vaan annetaan olla itsekseen rantavedessä ja samaan aikaan vanhemmat istuvat rannalla ja räpläävät puhelimiaan. Eivät siis edes seiso ja ole valmiudessa vaan istuvat eli kestää useita sekunteja päästä pienen luo jos hän kaatuu veteen. Ei mitään ymmärrystä siitä, että vanhemman pitäisi oikeasti olla siellä vedessä lapsen vieressä KOKO AJAN ja katse lapsessa, ei kännykässä. Jopa vaippaikäisiä jätetään yksin rantaveteen. Siihen matalaankin voi hukkua! Jotenkin jännä kun minulla pelottaa näiden lasten puolesta mutta heidän omia vanhempiaan ei kiinnosta tippaakaan ovatko vielä uintireissun jälkeenkin elossa. 

Tottakai kiinnostaa mutta ensin on laitettava instaan ja faceen päivitykset.