Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oletetaan kaikkien naimisiin menevien

Vierailija
04.07.2014 |

tahtovan lapsia? Eikö avioliitoa voi solmia silkasta rakkaudesta toisiinsa ja tahdosta elää elämä kahdestaan. Ei se mitään itsekkyyttä ole, vaan hieno valinta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun luonto on tarkoittanut meidät jatkamaan sukua. Se on aivan luonnollista. Vastarannan kiiski vastustelee.

Vierailija
2/7 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan oleta. Mutta mä kuulunkin niihin joiden mielestä vapaaehtoinen lapsettomuus on hyväksyttävä ja normaali olotila. Ja aika monet menee naimisiin ihan juridisista syistä sen rakkauden lisäksi, näin esim. me - avioliitto sinänsä ei merkkaa mitään, mutta kaikki perintöasiat sun muut ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 09:09"]

En mä ainakaan oleta. Mutta mä kuulunkin niihin joiden mielestä vapaaehtoinen lapsettomuus on hyväksyttävä ja normaali olotila. Ja aika monet menee naimisiin ihan juridisista syistä sen rakkauden lisäksi, näin esim. me - avioliitto sinänsä ei merkkaa mitään, mutta kaikki perintöasiat sun muut ..

[/quote]

Aloituksessahan oli kyse nimenomaan lasten hankkimattomuuden ihmettelystä, ei juridisista aspekteista.

Vierailija
4/7 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska avioliitosta avioliiton tekee osapuolten lisääntyminen, jota varten avioliitto on olemassaj a koskee vain heteropareja.

Että hop hop, pullaa uuniin tai Oinosen Pena on hyvin vihainen!

Vierailija
5/7 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika monen olisi ollut parempi jättää lisääntymättä. Avioliitossakin.

Vierailija
6/7 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 09:20"]

Koska avioliitosta avioliiton tekee osapuolten lisääntyminen, jota varten avioliitto on olemassaj a koskee vain heteropareja.

[/quote]

Eli tahattomasti lapsettomat eivät saa mennä naimisiin myöskään?

Vierailija
7/7 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 09:20"]

[/quote]

Eli tahattomasti lapsettomat eivät saa mennä naimisiin myöskään?

[/quote]

Näin olen asian ymmärtänyt, sillä avioliitto on kuulemma liiton sisällä syntyviä lapsia varten ja koska esim. homopareilla tämä ei onnistu, ei heille avioliittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi