Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prahaan kolmeksi vai neljäksi päiväksi marraskuussa?

Vierailija
04.07.2014 |

En ole ennen käynyt. Kuinka paljon on nähtävää? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan oo käynyt?

ap

Vierailija
2/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lennot menee? Paljonko jää aktiivista aikaa kaupungissa? Me oltiin to-illasta (perillä noin klo 22) sunnuntai-aamupäivään (eli aamupalalta kentälle). Kaupungissa siis perjantai ja lauantai. Riitti ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä varannut lentoja :). Kiitos sulle vastauksesta! Lisääkin mielipiteitä saa laittaa

-ap

Vierailija
4/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä itse...

Vierailija
5/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin viikon, ihan itse päätät kuinka monta päivää olet

Vierailija
6/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan Prahassa. Nähtävää riittää kyllä. Enemmän riippuu siitä millainen matkailija olet. Minusta Tsekin maaseutu on myös mielenkiintoinen. 50km säteellä Prahasta on vielä vaikka kuinka paljon nähtävää, kuten linnoja ja tippukiviluolia.

Vierailija
7/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha on ihana kaupunki. Mutta tosiaan, riippuu ihan lennoista, jääkö aktiivista aikaa kolme päivää. Tai jos olet kolme yötä, niin voi olla neljäkin päivää aikaa.

Kyllä siellä ajan saa kulumaan.

Vierailija
8/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai noin isossa kaupungissa riittäisi nähtävää vaikka viikoksi pariksi. Et ole vissiin hirveesti matkustellut?

Vierailija
9/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha on kaunis vuoden ympäri, paljon nähtävää ja edulliset hinnat, kannattaa mennä! Marraskuun loppupuolella olisi varmaan upeat jouluvalot ja torit? 

Vierailija
10/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei riittänyt viikkokaan Prahassa kaiken koluamiseen, vaikka oltiin liikkeellä aamusta iltaan. Noi puolen viikon matkat ovat kyllä ihan turhia, eihän siinä ole kokonaisia päiviä kuin yksi tai kaksi.

Vierailija
11/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä, että pari päivää perillä ei riitä mihinkään. Paljon näkemistä, ihana kaupunki.

Vierailija
12/12 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kuuden päivän reissu, ja silti ehdimme nähdä kaupungista vain murto-osan. Eli melkeinpä mitä pidempi reissu, sen parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi