Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään ravintolassa tapahtunutta..

Vierailija
04.07.2014 |

Kävimme perheen kanssa syömässä ravintolassa. Seurueeseemme kuului 55-vuotias äitini, 60-vuotias isäni, 30-vuotias mieheni, minä (26v) ja 24-vuotias pikkusiskoni, hänen 25-vuotias miehensä ja heidän 1v2kk lapsensa. Noin kolmikymppinen tarjoilija teititteli isääni, äitiäni, miestäni ja sisareni miestä. Otti siis heiltä tilauksen asiallisesti vastaan. Istuimme siis sisareni kanssa vierekkäin, olemme todella saman näköiset ja tyyliset, meillä on samanlaiset hiukset jne. Ja mitäpä tarjoilija meidän kohdalla kysyikään.

"No, mitäs tytöt sitten ottaisi?"

Istuimme koko seurue lasta lukuunottamatta luukku auki. Eihän noin puhuta edes teineille? Siskoni vielä piteli omaa lastansa sylissä. Isäni sitten sanoi että ei taida nämä tytöt ei taida olla vielä valmiita tilaamaan, ja oiskohan meidän mahdollista saada toinen tarjoilija.

Huh huh!

Toinen tarjoilija oli kohtelias ja palvelu oli erinomaista, ruokakin oli hyvää. Mutta mistä hitosta näitä tarjoilijoita revitään?

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:38"]

No ehkäpä me sitten ollaan varsinaisia pönöttäjiä ja tosikkoja kun ollaan totuttu asialliseen käytökseen asiakaspalvelijan puolelta. Minusta tuollainen "reipas ja rento" puhe kuuluu ystävysten väliseen kanssakäymiseen, eikä todellakaan asiakaspalvelijan suuhun.

Ap

[/quote]

Kuvailit itsesi täydellisesti. Ehkä jollain Englannin kuningattarella on varaa käyttäytyä tuolla lailla, paitsi että en usko, että sekään on noin tärkeilevä.

Vierailija
102/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin oli törkeää tarjoilialta. En ehkä olisi reagoinut yhtä voimakkaasti. Olisin nähtävästi hoitanut tilauksen, ihmetellyt seurueelle. Ehkä pistänyt palautetta ravintolaan ja seuraavan kerran asioisin muualla. Ei kiitos rentoa palvelua minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mä luulin aloituksesta jotenkin, että ap on mies. Vähänkö nauratti.

Vierailija
104/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:50"]

Minustakin oli törkeää tarjoilialta. En ehkä olisi reagoinut yhtä voimakkaasti. Olisin nähtävästi hoitanut tilauksen, ihmetellyt seurueelle. Ehkä pistänyt palautetta ravintolaan ja seuraavan kerran asioisin muualla. Ei kiitos rentoa palvelua minulle.

[/quote]

Mikä on tarjoilia?

Vierailija
105/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:51"]Sori, mä luulin aloituksesta jotenkin, että ap on mies. Vähänkö nauratti.

[/quote]

Kiitos yön ekoista nauruista xD "mitäs teille tytöille tulee"...

Vierailija
106/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Ap ja sisko saattavat olla vihdoinkin ne naiset jotka näyttävät 10-vuotta nuoremmilta kuin ovat ja tarjoilija erehtyi.

Täällä palstalla olen usein lukenut miten jotkut väittävät näyttävänsä huomattavasti nuoremmilta mut en ole oikeesti niihin juttuihin uskonut kun en tosielämässä ole tälläisiä naisia koskaan nähnyt mut jos ap;een juttu on tosi niin siinäpä selitys.

Vierailija
107/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:38"]

No ehkäpä me sitten ollaan varsinaisia pönöttäjiä ja tosikkoja kun ollaan totuttu asialliseen käytökseen asiakaspalvelijan puolelta. Minusta tuollainen "reipas ja rento" puhe kuuluu ystävysten väliseen kanssakäymiseen, eikä todellakaan asiakaspalvelijan suuhun.

Ap

[/quote]

Kuvailit itsesi täydellisesti. Ehkä jollain Englannin kuningattarella on varaa käyttäytyä tuolla lailla, paitsi että en usko, että sekään on noin tärkeilevä.

[/quote]

Joopa joo. Meitä ihmisiä on erilaisia. Asioidessani fine dining -ravintolassa oletan saavani asiallista ja asiantuntevaa palvelua.

Ap

Vierailija
108/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:57"]Höh. Ap ja sisko saattavat olla vihdoinkin ne naiset jotka näyttävät 10-vuotta nuoremmilta kuin ovat ja tarjoilija erehtyi.

Täällä palstalla olen usein lukenut miten jotkut väittävät näyttävänsä huomattavasti nuoremmilta mut en ole oikeesti niihin juttuihin uskonut kun en tosielämässä ole tälläisiä naisia koskaan nähnyt mut jos ap;een juttu on tosi niin siinäpä selitys.

[/quote]

Vaikka ap olisi 16-v hän tuskin silloinkaan tykkäisi että häntä tytöteltäisiin. En tykkäisi minäkään, en nyt, en 10 enkä 20-v sitten. Minusta alakouluikäisiä voi vielä tytötellä, mutta aikuista ihmistä.. Huh! Mikä ravintola oli kyseessä ap?

Vierailija
109/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, epäasiallista. Ihanaa reagointia isältäsi!

Vierailija
110/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko armon pyhät vulvat valmiita tilaamaan -   parempi ?

Vierailija
111/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa tähän väliin pari omaa kokemusta.

Minusta on hassua kun minua teititeltiin kaupan kassalla. Kassalla oli n.40 vuotias nainen,itse olin tuolloin 17v

Yksi kerta kassalla oleva koppavan oloinen n.30v nainen kovaan ääneen kailotti ettei minulla ollut ikää ostaa paria siideriä, henkkareistakin näki etten vielä ole täyttänyt 18 tänävuonna. Käskin kassaneidin laskea uudemman kerran että kyllä minä tänävuonna täytän 22v ja hymyilin vain tälle naiselle. Hetken se siinä mumisi ja totesi että aijaa niinpäs taitaa ollakkin. Takanani olevat asiakkaat naurahtivat ja joku mummo olikin jo ehtinyt kassaneidin kailottaessa "alaikäisyyttäni" tuhahtaa takana miten kaikenmaailman teinit yrittää ostella alkomahoolia. Mummo näytti kovin vaivaantuneelta kun sainkin ostettua mitä halusin.

Tässä taannoin nousin linkkiin ja minua ennen meni kolme n. 12v lasta jotka sanoivat ikänsä. Kuski sitten kysyi minulta että menenkö lasten lipulla? Katsoin hölmistyneenä että mitenkä oli. Siinä sitten valtavaa raskausmahaani pitelin ja totesin naurahtaen että jospa aikuisten lipulla. Liekö vahinko vai mikä mutta vitsi se ei ainakaan ollut kuskilta. Tokaisi vain että vai aikuisten lipulla...justiinsa.

Enemmänkin minua on huvittanut nämä tilanteet, mutta kieltämättä sattui sitten virhe tai oli kyseessä vitsi niin vähän paremmin nämä kaksi jälkimmäistä olisivat voineet toimia :)

Vierailija
112/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun muakin vielä sanottaisiin tytöksi...

T. 35v.

Vierailija
113/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:38"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Joopa joo. Meitä ihmisiä on erilaisia. Asioidessani fine dining -ravintolassa oletan saavani asiallista ja asiantuntevaa palvelua.

Ap

[/quote]

tyytyisit vain kotona niihin atrian pinaattilettuihin ja saarioisten makaronilaatikkoon mitä tarjota miehellesikin.

avokadopasta my ass. aloitus on sitäpaitsi niin provo kuin provo voi olla.

Vierailija
114/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:22"]olisko armon pyhät vulvat valmiita tilaamaan -   parempi ?

[/quote]

Miksi pitää vetää heti överiksi? Onko koulunkäynti jäänyt vähäiseksi?

Miten olisi ihan sellainen peruskysymys kuin "mitä teille saisi olla?" Tämä käsittääkseni opetaan ihan ammattikoulussakin! Vaihtoehtoisesti elokuvissakin viljellään tätä sanontaa!

Vai onko tämä elämän koulun käyneelle tarjoilijalle liian nöyristelevää puhetta?

Vierailija
115/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:08"]AP, epäasiallista. Ihanaa reagointia isältäsi!

[/quote]

Tämän viestin tarkoitus jäi epäselväksi. Oliko ap epäasiallinen vai tarjoilia? En minäkään olisi jäänyt luukku auki tuijottamaan mutta olisin kyllä pyytänyt toista tarjoilijaa..

Vierailija
116/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:25"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:57"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

tyytyisit vain kotona niihin atrian pinaattilettuihin ja saarioisten makaronilaatikkoon mitä tarjota miehellesikin.

avokadopasta my ass. aloitus on sitäpaitsi niin provo kuin provo voi olla.

[/quote]

Taidat itse olla provo.

Vierailija
117/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:22"]olisko armon pyhät vulvat valmiita tilaamaan -   parempi ?

[/quote]

Miksi pitää vetää heti överiksi? Onko koulunkäynti jäänyt vähäiseksi?

Miten olisi ihan sellainen peruskysymys kuin "mitä teille saisi olla?" Tämä käsittääkseni opetaan ihan ammattikoulussakin! Vaihtoehtoisesti elokuvissakin viljellään tätä sanontaa!

Vai onko tämä elämän koulun käyneelle tarjoilijalle liian nöyristelevää puhetta?

[/quote]

olet käynyt ammattikoulun ja pitäisi Teititellä?

elokuvissakin asiakkaat ovat kohteli"j"aita eivätkä istu naama paskavaipassa,

kun "hänen armoaan on nyt niin kamalan kovin kamalan paljon" loukattu.

Get a life, ho

Vierailija
118/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tarjoilija vain arvioi ikänne väärin, ja ajatteli että nuoret tytöt pitäisivät tuttavallista puhetta luontevampana. Alle kolmikymppisten ikä on mun mielestä usein vaikea arvioida muuten kuin tyylin perusteella, koska ne ensimmäiset pienet rypyt ja "väsyneemmän näköiset silmät" ilmestyvät usein vasta kolmenkympin korvilla. Olen esim. joskus luullut ihan raikkaan näköistä meikitöntä 16-vuotiasta noin 25-vuotiaaksi.

Vierailija
119/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap voisi nyt kertoa missä kaupungissa tämä tapahtui?

ei ravintolan nimeä , mutta esim hintataso ?

mäkkäri- michelin ?

itse veikkaan fransmannia , joka on palstan mammoille "fine-dining"

Vierailija
120/196 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taattuun Av-tyyliin keskustelu meni provoiluksi. Siinä olette oikeassa että oli asiatonta istua suu auki, mutta tilanne veti sanattomaksi. I rest my case.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän