Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kyllästynyt nuoreen ikääni

Vierailija
04.07.2014 |

Olen iältäni nuori ja inhoan sitä, kuinka itseäni vanhemmat ihmiset liittävät ikäni tyhjäpäisyyteen ja turhamaisuuteen. Opiskelen ahkerasti ja tiedän monista asioista paljon. Osaan niin suomen kuin ruotsinkin kielen ja tunnen edes jonkin verran historiaa. Osaan kirjoittaa äidinkieltäni lähes virheettömästi ja unelmoin monenmoisista työurista. Tahtoisin harrastaa iltaisin suunnistusta ja leipoa mustikkapiirakkaa juhannuksena välittämättä siitä, että muut ikäiseni juovat samanaikaisesti pussikaljaa puistossa. Tahdon auttaa alkoholistiperheiden lapsia ja nuoria koska itse elän vastaavanlaisessa perheessä. Tahtoisin kirjoittaa kirjan itseäni kiehtovasta aiheesta ja elää kypsässä parisuhteessa. Tahdon kasvattaa lapsen koska tiedän jo miten sen ideaalitilanteessa hoitaisin. Mutta ystäväni ovat aivan eri tasolla. He juttelevat bileistä ja miehistä. He eivät ymmärrä mitä järkeä on "hyvissä ja huonoissa uutisissa" tai mitä tarkoittaa fobia. Mutta koska ulkoisesti näytän pitkine hiuksineni, ripsiväreineni ja bb-voiteineni aivan samalta kuin hekin, saamani kohtelu on sen mukaista vaikka kuinka yrittäisin todistaa fiksuuteni. Olisinpa jo kolmekymmentä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös nuorena tavallista aikuismaisemmin käyttäytyvä ja välillä tuntui siltä, ettei löydy samanhenkistä seuraa omasta ikäluokasta. Tulet huomaamaan, että vielä nelikymppisenäkin osa omasta ikäluokastasi tuntuu edelleen käyttäytyvän samalla tavalla kuin teininä. Kaikki eivät "aikuistu" koskaan.

Vierailija
22/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:52"]

Olin myös nuorena tavallista aikuismaisemmin käyttäytyvä ja välillä tuntui siltä, ettei löydy samanhenkistä seuraa omasta ikäluokasta. Tulet huomaamaan, että vielä nelikymppisenäkin osa omasta ikäluokastasi tuntuu edelleen käyttäytyvän samalla tavalla kuin teininä. Kaikki eivät "aikuistu" koskaan.

[/quote]

Sitä odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:47"]

Kyllähän tosta tekstistä luulis että oot vanhempi vaikka nuori sanoitkin olevas heti alussa mutta ota se hyvänä asiana. jos oot tollanen oma järkevä itsesi niin kyllä me vanhemmat se huomataan ja arvostetaan!

[/quote]

Kyllä mä havaitsin tosta kirjotuksesta heti teiniangstin. 

[/quote]

Hyvä koska sitähän se olikin. Oon teini ja valitan elämästäni joten teiniangsti on oikein hyvä sana kuvaamaan kirjoitustani!

Vierailija
24/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:42"]

Nauti nuoruudestasi omalla tavallasi!

[/quote] 

Niin nautinkin :) harmittaa vaan että oma tapani saa kommentteja "mikset nauti nuoruudestasi?" 

[/quote]

Jos olet niin kypsä, mature, miksi välität heidän kommenteistaan?

Sinä olet löytänyt juttusi, ole siitä ylpeä, joidenkin juttu on se pussikalja.

Vierailija
25/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:50"]

Kuulostat kivalta, pidä toi!

[/quote]

Kiitos samoin!

Vierailija
26/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa..

Kuulostat aivan yhdeltä kavereistani, hän kuitenkin 17-18 vuotiaana yhtäkkiä kiinnostuikin kännäyksestä. Olet niin nuori että mieli ja kiinnostuksenkohteet voi muuttua vaikka mihin suuntaan.

Vierailija
27/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:44"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 01:42"]

Nauti nuoruudestasi omalla tavallasi!

[/quote] 

Niin nautinkin :) harmittaa vaan että oma tapani saa kommentteja "mikset nauti nuoruudestasi?" 

[/quote]

Jos olet niin kypsä, mature, miksi välität heidän kommenteistaan?

Sinä olet löytänyt juttusi, ole siitä ylpeä, joidenkin juttu on se pussikalja.

[/quote]

En mä nyt mitenkään niin kypsä ole mutta viestissä 8 on vastaus kysymykseesi. En siis välitä mutten silti tykkää kuunnella väheksyntää.

Vierailija
28/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:00"]

Älä stressaa..

Kuulostat aivan yhdeltä kavereistani, hän kuitenkin 17-18 vuotiaana yhtäkkiä kiinnostuikin kännäyksestä. Olet niin nuori että mieli ja kiinnostuksenkohteet voi muuttua vaikka mihin suuntaan.

[/quote]

Sitä tuskin tapahtuu. Saan katsella niitä alkoholin huonoja vaikutuksia kotona niin paljon että koko ainesosa kännäysmielessä inhottaa.

Vierailija
29/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei pitäisi käydä AV palstalla näin nuorena..

Itse pilasin nuoruuteni roikkumalla masentavilla nettisivuilla päivät pitkät. Addiktio sekin :p

Vierailija
30/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:03"]

Älä stressaa..

[/quote]

Sitä tuskin tapahtuu. Saan katsella niitä alkoholin huonoja vaikutuksia kotona niin paljon että koko ainesosa kännäysmielessä inhottaa.

[/quote]

Voi harmi :( ei siis se että osaat itse olla juomatta vaan kotitilanteesi. Toivottavasti et ole kypsä siksi että olet JOUTUNUT aikuistumaan liian ajoissa. Voimia.

Vierailija
31/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:06"]

Itse pilasin nuoruuteni roikkumalla masentavilla nettisivuilla päivät pitkät. Addiktio sekin :p

[/quote]

Mutta kun rakastan lukea juttuja ihan tavallisista perheistä ja ihmisistä :D Viestit missä kerrotaan päivän kulusta on niitä parhaita. Siksi mä täällä käyn. Ja käyn myös ehdottelemassa nimiä ketjuihin jossa sitä pyydetään, sekin on ihanaa ah.

Vierailija
32/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:03"]

Älä stressaa..

[/quote]

[/quote]

Voi harmi :( ei siis se että osaat itse olla juomatta vaan kotitilanteesi. Toivottavasti et ole kypsä siksi että olet JOUTUNUT aikuistumaan liian ajoissa. Voimia.

[/quote]

En tiedä miten kotitilanne on muhun vaikuttanut ihmisenä mutta kiitos.

Vierailija
33/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:10"]

[/quote]

Mutta kun rakastan lukea juttuja ihan tavallisista perheistä ja ihmisistä :D Viestit missä kerrotaan päivän kulusta on niitä parhaita. Siksi mä täällä käyn. Ja käyn myös ehdottelemassa nimiä ketjuihin jossa sitä pyydetään, sekin on ihanaa ah.

[/quote]

oot söötti 

Vierailija
34/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:10"]

[/quote]

[/quote]

oot söötti 

[/quote]

ai, kiitos :D

Vierailija
35/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittele meille teini-sinä ap. Kai sussa on jotain 15 vuotiasmaista?

Vierailija
36/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:29"]

[/quote]

Ulkonäkö on ilmiselvä 15v niin kuin aloitusviestissäkin sanoin. Ja on mussa paljon muutakin teiniä ja alotusviestissä oon kyllä ihan teiniminä :D Mutta jos haluat tietää mikä mussa on oikein erittäin teiniä niin

- Olen instagramissa

- Katson salkkareita

- Kuuntelen spotifya

- Hengailen kahviloissa

- Unelmoin New Yorkin matkasta

- Otan selfieitä

Vierailija
37/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:29"]

[/quote]

Ulkonäkö on ilmiselvä 15v niin kuin aloitusviestissäkin sanoin. Ja on mussa paljon muutakin teiniä ja alotusviestissä oon kyllä ihan teiniminä :D Mutta jos haluat tietää mikä mussa on oikein erittäin teiniä niin

- Olen instagramissa

- Katson salkkareita

- Kuuntelen spotifya

- Hengailen kahviloissa

- Otan selfieitä

[/quote]En ehkä voikaan rakastua AP:hen. En esim. tiedä mikä spotify on.

-Mies 29v-

Vierailija
38/38 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 02:29"]

[/quote]

- Olen instagramissa

- Katson salkkareita

- Kuuntelen spotifya

- Hengailen kahviloissa

- Otan selfieitä

[/quote]

Kuulostaa ihan mun tuntemalta tyypilliseltä ikäiseltäni n. 30-vuotiaalta naiselta :D