Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko löytänyt hyvän voiteen rasvoittuvlle 40+ iholle?

Vierailija
03.07.2014 |

Onko joku löytänyt hyvän voiteen tai seerumin, joka toimisi rasvoittuvalla ja epäpuhtaalla iholla ja jossa olisi myös kiinteyttävä vaikutus? Olen käyttänyt tähän saakka Natural Code -kosteusvoidetta ihoni ongelmallisuuden vuoksi, mutta eikö löytyisi mitään tällaiselle iholle sopivaa "aikuisen naisen" tuotetta? Kertokaa, mistä teillä on hyviä kokemuksia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exuviancen sekaiholle tarkoitetut voiteet on ainoita, jotka toimii ja joita kannattaa edes kokeilla.

t. Kaikkea kokeillut, niin halpaa kuin kallista, 43 vuotias nainen

Vierailija
2/13 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:39"]Exuviancen sekaiholle tarkoitetut voiteet on ainoita, jotka toimii ja joita kannattaa edes kokeilla.

Missä tätä merkkiä myydään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ihottuman takia lopettamaan kosmetiikkasarjojen tuotteet. Kumma kyllä, perusvoide on toiminut todella hyvin. Viimeksi valohoidossa sain kuulla kehuja kasvojen nuorekkaasta ihosta eli Aqualan on suosikkini.

Vierailija
4/13 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:39"]Exuviancen sekaiholle tarkoitetut voiteet on ainoita, jotka toimii ja joita kannattaa edes kokeilla.

Missä tätä merkkiä myydään?

[/quote]

Lähes joka kaupungissa jossain kosmetologilla. Kokeilupakkauksella kannattaa aloittaa, se maksaa n. 30 €.

Vierailija
5/13 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko lisää ehdotuksia hyvistä voiteista?

Vierailija
6/13 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceralan apteekista. Se sopii ainakin minulle.

Vierailija
7/13 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://karl-ludwig.fi/

Environ on kirurgian ylilääkäri Asko Salmen yrityksen maahantuoma tehovoidesarja, joka perustuu tieteeseen ja jota myydään vain lääkäreiden tai lääkäreiden kouluttamien kosmetologien kautta.

Tuolta sivustolta voi tilata voiteita myös suoraan yksityiskäyttöön.

Olen käyttänyt Environ A-vitamiinivoiteita kohta 10 vuotta ja olen täysin rypytön. Ikää on 45 vuotta.

Vierailija
8/13 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby oil, kookosöljy, Aqualan perusvoide tai oliiviöljy.

Itsellä otsan iho on kuiva, nenän ympäristö rasvoittuu älyttömästi. Parhaiten toiminut Natusanin first touch baby oil kun laitan kostealle iholle suihkun jälkeen. Otsa ei kuivu eikä muualta rasvoitu. Tuttavat vannoo noiden kolmen muun nimiin omalla kohdallaan. 

Vierailija
9/13 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaihoinen 36-vuotias nainen ilmottautuu! Mielestäni rasvarasvat ei toimi, vaan parhaiten toimii napakat rasvaiselle iholle tarkoitetut geeliset kosteus"voiteet". Esim Cliniqin rasvaiselle iholle tarkoitettu geelinen ihonpuhdistus, geelinen päivä"voide", illalla kasvovesi ja yövoide

Vierailija
10/13 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi, kun korjasin ruokavalioni. Parin kuukauden päästä pystyin jättämään kasvorasvan pois. Iho osaa tuottaa tarvitsemansa rasvamäärän, kun sille vain antaa mahdollisuuden. En tarvitse enää meikkivoidetta ja puuteria, joten pesuunkin riittää pelkkä vesi. Eihän miestenkään iho sen kummempia voiteita tarvitse, miksi naisille saadaan myytyä jos jonkinmoista seerumia ja ryppyjen estoa?

Vierailija
11/13 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii paula's choice -merkin RESIST anti-aging clear skin hydrator, se on juuri kiinteyttävä kosteusvoide aikuiselle, rasvoittuvalle ja epäpuhtaalle iholle. Sitä voi tilata merkin omasta verkkokaupasta. Täysi koko maksaa n. 30 e. Tuote on hajusteeton.

Vierailija
12/13 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Vichyn Normaderm-sarja on toiminut mulle loistavasti. Käytössä vaahtoava puhdistusgeeli, kiiltoa ehkäisevä ja huokosia pienentävä ohut kosteusvoide ja ajoittain kuorintavoide.

Vierailija
13/13 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 00:11"] 

http://karl-ludwig.fi/

Environ on kirurgian ylilääkäri Asko Salmen yrityksen maahantuoma tehovoidesarja, joka perustuu tieteeseen ja jota myydään vain lääkäreiden tai lääkäreiden kouluttamien kosmetologien kautta.

Tuolta sivustolta voi tilata voiteita myös suoraan yksityiskäyttöön.

Olen käyttänyt Environ A-vitamiinivoiteita kohta 10 vuotta ja olen täysin rypytön. Ikää on 45 vuotta.

[/quote]

mikset hae reseptiä Avitcid-voiteeseen? Tulisi halvemmaksi.