Suomi-Filmien tähdet - kuka on in ja kuka on out?
Mä olen lapsesta asti tykännyt Tommi Rinteestä, jotenkin vaan niin hyvä ja nuorempana pidin komeanakin.
Myös Leo Jokela on hauska heppuli.
Naisista Siiri Angerkoski on tietysti kova nimi, mutta Liana Kaarina taas jotenkin oikeesti häiriintyneen oloinen aina.. Millanenhan oli siviilissä. 😂
Tauno Palosta en välitä ja Tapio Rautavaara on suorastaan kamala mielestäni, Olavi Virta myös ällö elokuvarooleissaan.
Harmi etten nyt muista paljon nimiä, ehkä tuonnempana ketjussa pääsen vauhtiin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jussi Jurkka on ykkönen. Ah, ne salaperäiset hurmurit ja pahat pojat, joita hän esitti. Hän oli charmikas ja komea filmitähti.
Jotenkin creepy ja alkoholistin näköinen.
Sopi kyllä pahojen poikien rooleihinsa hyvin.
Lukiko muuten iltasatuja vanhempana jossain sketsisarjassa, vai muistanko väärin..?
Vierailija kirjoitti:
Onko Liana Kaarina kuollut vai?
Oon kuvitellut että aikoja sitten, mutta en kyllä tiedä.
Luulisi että näkyisi joskus otsikoissa, jos eläisi.
Enpä usko, että Liana Kaarinan filmipersoona vastasi hänen tosielämän persoonaansa juurikaan. Roolien lisäksi vahva silmämeikkikin varmaan lisäsi tuota "häiriintynyttä" mielikuvaa - katse on elokuvissa jotenkin pistävän intensiivisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Liana Kaarina kuollut vai?
Oon kuvitellut että aikoja sitten, mutta en kyllä tiedä.
Luulisi että näkyisi joskus otsikoissa, jos eläisi.
Ei ole kuollut. 84-vuotiaan naisen elämästä nyt harvemmin revitään mitään klikkiotsikoita.
Liana Kaarina on elossa, tarkistin.
Hups... Anteeksi aloituksen sanamuoto.
Matti Ranin oli komea ja karismaattinen. Komisario Palmut on hyviä elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Jurkka on ykkönen. Ah, ne salaperäiset hurmurit ja pahat pojat, joita hän esitti. Hän oli charmikas ja komea filmitähti.
Jussi Jurkka kieltämättä kuumin. Hävyttömän seksikäs!
Piti ihan googlata, kun en saanut päähäni, miltä Jussi Jurkka näyttää. En kyllä sanoisi komeaksi. Varmasti oli hyvä näyttelijä kylläkin.
🇺🇦🇮🇱
Kyllä suomalaisen filmin tähti on Toivo Mäkelä.
Hänen suoritustaan kanavanvartija Viktor Sundvallina elokuvassa "Elokuu" ei voi ylittää mikään. Matti Kassilan ohjaama. Perustuen F.E. Sillanpään kirjaan.
Ja Toivo Mäkelä teki monia, monia rooleja eri elokuvissa. Ja tietysti hänen puolisonsa Irma Seikkula oli ehdoton.
Ja emmehän unohda Leo Jokelaa, joka teki niin hienoa työtä, että nykyajan "Putous-näyttelijät" saisivat mennä kymmeneksi vuodeksi pimeään huoneeseen häpeämään.
Jos edes kehtaa verrata hra Mäkelään tai hra Jokelaan.
Regina Linnanheimo oli todellinen kaunotar.
Pentti Siimes ja Maija-Liisa Soinne.
Martti Katajisto on jäänyt mieleen hätkähdyttävän kauniina miehenä. Oli myös upea näyttelijä.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Martti Katajisto on jäänyt mieleen hätkähdyttävän kauniina miehenä. Oli myös upea näyttelijä.
Ja "sateenkaarimies" samoin kuin Mannin Tarmo.