Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iloitseeko kolme ja puolvuotias etelänmatkasta.

Vierailija
03.07.2014 |

Äitini ja isäni sanoi ettei sen ikäisen kanssa nauti matkasta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin vuonna 2013 maaliskuussa kanarialla ja lapsi oli 2,5-v, niin kyllä hän vieläkin muistelee mitä siellä tehtiin. Ja taas lähdetään kuukauden kuluttua reissuun.

Vierailija
2/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti iloitsee! Vanhempien omasta asenteesta on kiinni iloitsevatko he. Itse olen nauttinut lapsen kanssa reissaamisesta. Toki se täytyy suunnitella vähän eri tavalla kuin kahden aikuisen reissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin marraskuussa ensimmäisellä etelänreissulla ja poika oli 3v.4kk. Hän todellakin nautti siitä, ja meillä oli ihana loma! Muistelee myöskin usein matkaa ja kyselee, koska taas mennään. :)

Vierailija
4/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sen ikäinen jo kuitenkin ymmärtää. Onko teil ollu rattaat mukana? Kotonta?

Vierailija
5/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloitsee! omani lähti lähes lentoon kun pääsi talven keskellä niinkin hohdokkaaseen paikkaan kuin kanaria.. äiti minä olen niin onnellinen!

Vierailija
6/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsee, mutta iloitsee helposti yhtä paljon uudesta leikkipuistosta tms. Yleensä kaikki uusi on valtava ilon aihe.

En näe syytä, että lapsi pitää viemällä viedä ulkomaille, mutta jos perhe menisi muutenkin niin kyllä se lapsikin siitä nauttii.

Vierailija
7/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:00"]Iloitsee, mutta iloitsee helposti yhtä paljon uudesta leikkipuistosta tms. Yleensä kaikki uusi on valtava ilon aihe.

En näe syytä, että lapsi pitää viemällä viedä ulkomaille, mutta jos perhe menisi muutenkin niin kyllä se lapsikin siitä nauttii.

[/quote]En ole käynyt ulkomailla vuosiin, nyt alkoi tekemään mieli. En sen takia lähde et pikkuinen pääsee. Mut lomailua koko perheelle :)

Vierailija
8/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle, miksi lapsi ei nauttisi lämmöstä, lomailusta, uimisesta ja ennen kaikkea kiireettömistä vanhemmista???

Vierailija
9/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vuokrattiin rattaat hotelliin. 20€/ viikko matkarattaista ei paha. 3v. kun ei niitä välttämättä kentällä eikä muuten matkustaessa tarvitse, niin oli kätevää kun ne olivat kohteessa odottamassa. Voitiin kävellä pidempiä matkoja perillä ja tarvittaessa sai päikkärit nukkua rattaissa.

Vierailija
10/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:09"]Kerro mulle, miksi lapsi ei nauttisi lämmöstä, lomailusta, uimisesta ja ennen kaikkea kiireettömistä vanhemmista???

[/quote]Nimenomaan tätä hainkin.

Vierailija
11/11 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai iloitsee ja muistaa juttuja.

Meillä samanikäisen kanssa reissattu lähellä ja kaukana, muistaa kyllä,

Tosin isoin juttu on yhteinen aika vanhempien kanssa, tuntuu olevan ihan sama mennäänkö italiaan vai nuotiolle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän