Iloitseeko kolme ja puolvuotias etelänmatkasta.
Äitini ja isäni sanoi ettei sen ikäisen kanssa nauti matkasta?
Kommentit (11)
Tietysti iloitsee! Vanhempien omasta asenteesta on kiinni iloitsevatko he. Itse olen nauttinut lapsen kanssa reissaamisesta. Toki se täytyy suunnitella vähän eri tavalla kuin kahden aikuisen reissu.
Oltiin marraskuussa ensimmäisellä etelänreissulla ja poika oli 3v.4kk. Hän todellakin nautti siitä, ja meillä oli ihana loma! Muistelee myöskin usein matkaa ja kyselee, koska taas mennään. :)
Ok. Sen ikäinen jo kuitenkin ymmärtää. Onko teil ollu rattaat mukana? Kotonta?
iloitsee! omani lähti lähes lentoon kun pääsi talven keskellä niinkin hohdokkaaseen paikkaan kuin kanaria.. äiti minä olen niin onnellinen!
Iloitsee, mutta iloitsee helposti yhtä paljon uudesta leikkipuistosta tms. Yleensä kaikki uusi on valtava ilon aihe.
En näe syytä, että lapsi pitää viemällä viedä ulkomaille, mutta jos perhe menisi muutenkin niin kyllä se lapsikin siitä nauttii.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:00"]Iloitsee, mutta iloitsee helposti yhtä paljon uudesta leikkipuistosta tms. Yleensä kaikki uusi on valtava ilon aihe.
En näe syytä, että lapsi pitää viemällä viedä ulkomaille, mutta jos perhe menisi muutenkin niin kyllä se lapsikin siitä nauttii.
[/quote]En ole käynyt ulkomailla vuosiin, nyt alkoi tekemään mieli. En sen takia lähde et pikkuinen pääsee. Mut lomailua koko perheelle :)
Kerro mulle, miksi lapsi ei nauttisi lämmöstä, lomailusta, uimisesta ja ennen kaikkea kiireettömistä vanhemmista???
Me vuokrattiin rattaat hotelliin. 20€/ viikko matkarattaista ei paha. 3v. kun ei niitä välttämättä kentällä eikä muuten matkustaessa tarvitse, niin oli kätevää kun ne olivat kohteessa odottamassa. Voitiin kävellä pidempiä matkoja perillä ja tarvittaessa sai päikkärit nukkua rattaissa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:09"]Kerro mulle, miksi lapsi ei nauttisi lämmöstä, lomailusta, uimisesta ja ennen kaikkea kiireettömistä vanhemmista???
[/quote]Nimenomaan tätä hainkin.
totta kai iloitsee ja muistaa juttuja.
Meillä samanikäisen kanssa reissattu lähellä ja kaukana, muistaa kyllä,
Tosin isoin juttu on yhteinen aika vanhempien kanssa, tuntuu olevan ihan sama mennäänkö italiaan vai nuotiolle :)
Me oltiin vuonna 2013 maaliskuussa kanarialla ja lapsi oli 2,5-v, niin kyllä hän vieläkin muistelee mitä siellä tehtiin. Ja taas lähdetään kuukauden kuluttua reissuun.