12 vuotiaat tyttärenne
Eli siis minkäs pituisia & painoisia teidän 12v tyttönne ovat? Ajattelin vain kun omani 151cm ja 33kg. Mitäs mieltä? Terkat sun muut sanoo kovin laihaksi ja itsekin olen vähän huolissani :o
Kommentit (30)
152 cm ja 85 kg
tullut äitiinsä :(
Onhan tuo alhainen paino mutta pituuskin on aikas lyhyt, ja kuitenkin vasta esiteini niin en olisi huolissani! Kyllä niitä kiloja tulee pituuden kanssa, jos ei kilot kasva ja pituus nousee niin silloin on syytä huoleen, silloin menisi jo vaarallisen laihaksi. Seuraa vaan tilannetta ja katso että tyttö syö normaalisti niin eiköhän se siitä! :) T: lasten kanssa työskentelevä hoiva/sos alalla
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:02"]152 cm ja 85 kg
[/quote]
MITÄ?? Voiko olla :0000
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:03"]Onhan tuo alhainen paino mutta pituuskin on aikas lyhyt, ja kuitenkin vasta esiteini niin en olisi huolissani! Kyllä niitä kiloja tulee pituuden kanssa, jos ei kilot kasva ja pituus nousee niin silloin on syytä huoleen, silloin menisi jo vaarallisen laihaksi. Seuraa vaan tilannetta ja katso että tyttö syö normaalisti niin eiköhän se siitä! :) T: lasten kanssa työskentelevä hoiva/sos alalla
[/quote]
Juu:) Samaa olen tässä yrittänyt mietiskellä:))
Ap
Omani on 13, mutta 161cm ja n.45kg
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:41"]
164 cm ja 57 kg, eli ikäisekseen todella lyhyt ja siro.
[/quote]
Mä oon 30 v ja 172 cm ja 57 kg. Ikäisekseni olen mielestäni ihan ok, mutta en mikään siro.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:02"]152 cm ja 85 kg
[/quote]
Vanhemmat pitäisi tässä tapauksessa laittaa syytteeseen lapsensa pahoinpitelystä ja terveyden laiminlyönnistä.
11-vuotias on kai 33 kg 152 cm. Ei ole mitään huolestumisia kuulunut, vaikka melkoisen hoikkahan tuo on, on aina ollut.