Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poikasi tulee pärjäämään armeijassa? Mikä on sinun arviosi?

Vierailija
03.07.2014 |

Kysymys siis teille, joilla on armeijaikää nuorempia poikia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori, äitini yritti kaikin keinoin pakottaa minut armeijaan. Hän haukkui minut maan rakoon ja kyseenalaisti ihmisarvoni, jos en menisi harmaisiin. En käynyt armeijaa. MInulla on tällä hetkellä korkeakoulututkinto ja olen menestynyt elämässäni hyvin. En arvosta äitiäni ollenkaan asian vuoksi, haluaisin arvostaa häntä mutta en pysty kaiken sen paskan jälkeen, mitä olen saanut hänen suustaan kuulla. Isäni suhtautuminen siviilipalvelukseeni oli OK, vaikka reservinupseeri onkin. T. mies 25 v.

Vierailija
22/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna..odottaa intona..mutta on niin herkkä, että jollei tule itkien kotiin parissa viikossa, voin lukea iltalehdestä varusmiehen ampuneen itsensä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:54"]Rehellisesti sanottuna..odottaa intona..mutta on niin herkkä, että jollei tule itkien kotiin parissa viikossa, voin lukea iltalehdestä varusmiehen ampuneen itsensä..

[/quote]voi kauhee :D ei vaan, olen siis tuo nro 17 ja kiteytit ajatukseni tuosta meidän kukkaispojasta, hän kun myös innostuu kovin kaikesta äijämäisestä, mutta kun... Onneksi minulla on vielä yli kymmenen vuotta aikaa takoa sille kaaliin, ettei Se sivari ole yhtään sen huonompi kuin solttukaan :D

Vierailija
24/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:54"]Rehellisesti sanottuna..odottaa intona..mutta on niin herkkä, että jollei tule itkien kotiin parissa viikossa, voin lukea iltalehdestä varusmiehen ampuneen itsensä..

[/quote]voi kauhee :D ei vaan, olen siis tuo nro 17 ja kiteytit ajatukseni tuosta meidän kukkaispojasta, hän kun myös innostuu kovin kaikesta äijämäisestä, mutta kun... Onneksi minulla on vielä yli kymmenen vuotta aikaa takoa sille kaaliin, ettei Se sivari ole yhtään sen huonompi kuin solttukaan :D

[/quote] mulla 12 ja pelastaa maailman..

Vierailija
25/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 23:02"]

[/quote]

Tuskinpa kymmenen vuoden päästä tarvitsee edes valintaa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan