Mistä voi johtua jatkuva väsymys?
Ei ylipainoa,olen ulkona jokapäivä,syön ihan terveellisesti,on ystäviä,en koe olevani masentunut.
Silti voisin nukkua ihan kokoajan. Eilen yön nukuin klo 22-10.15. Sohvalle nukahdin 17-19 ja nyt menossa nukkumaan.
Aina tämä ei tietenkään onnistu mutta yhtä väsynyt olen niin kuuden kuin 12 tunnin unien jälkeen.
Harmittaa kun en edes muista päivää, jolloin olisin ollut pirteä.
Kommentit (9)
Onko hemoglobiinisi ok? Itse kärsin aiemmin runsaista kuukautisista, joka johti hemoglobiinin laskuun todella alhaiseksi (anemia). Kun "hemppa" rautakuurilla lähti nousuun, niin väsymys väistyi pikku hiljaa.
Samaa mieltä kuin edelliset, Tvk ja kilppariarvot tarkistuttamaan!
Hemoglobiini on aina ollut hyvä,joten siitäkään tuskin voi johtua.
Kilpirauhasesta en usko johtuvan,kun muita oireita ei ole. Kiitos vastauksista
ap.
Syitä esim. anemia, kilpirauhasen vajaatoiminta, stressi, vitamiinien puutostila, unen huono laatu, korkea verensokeri
Mulla ihan sama homma. yöunet keskimäärin 10h ja silti nukahtelen sohvalle milloin sattuu. Eikä mitään muistikuvaa koska olisin tuntenut itseni virkeäksi viimeksi. Ainaki yli vuoden on jo jatkunut :/
epäilen että uneni laatu on jotenkin huonoa, ja aika usein heräilenkin. Tuskin vaikuttaa lääkäriinkään mennä kun mitään unilääkkeitä en halua?
Diabetes, kilpirauhanen ja anemia. Anemia voi muuten olla vaikka hemari olisi rajojen sisällä, mikäli varastorauta on vähissä tai puuttuu. Siihen tarvitaan oma verikoe.
Mulla kanssa samaa, mutta hemoglobiini oli ok, samoin kilpirauhas jutut sekä tulehdusarvot.. Masennusta on mutta vaikka päivät ovat parin kuukauden aikana olleet hyviä niin väsymystä on silti joka ikinen päivä. Nukkua saan niin monta tuntia kuin vain pystyy mutta ei tunnu auttavan mikään..
Mieti teetkö niitä asioita, joita oikeasti haluat. Kun elää vain toisten tarpeille, energia valuu hukkaan ja jatkuvasti väsyttää.
Vakiovastaus lienee kilpirauhasesta.