Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka sairastitte koronan ja olette/olitte hyvässä fyysisessä kunnossa

Vierailija
02.07.2021 |

Kuinka kauan odotit ennenkuin taas uskalsit tai pystyit treenaamaan niin kuin ennen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin normaalisti kotona painoilla ja lenkkeilin. Miehelläni oli korona ja itselläni se ilmeni pienenä pääkipuna yhtenä iltana. Tai vaihtoehtoisesti tauti ei jostain syystä x tarttunut minuun ollenkaan.

Vierailija
2/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenasin normaalisti kotona painoilla ja lenkkeilin. Miehelläni oli korona ja itselläni se ilmeni pienenä pääkipuna yhtenä iltana. Tai vaihtoehtoisesti tauti ei jostain syystä x tarttunut minuun ollenkaan.

Etkö käynyt testissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä pystynyt treenaamaan, sairastin koronan 2020 huhtikuussa.

Paino pudonnut 56kg-> 42 ja vieläkin on vaikea kävellä esim portaita. Hengästyn heti ja hengittäminen on vaivalloista.

Ennen juoksin 3x viikossa ja kävin salilla 3x viikossa.

Vierailija
6/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ohjeistus teillä muuten oli siihen milloin saa lähteä kotoa ?

Vierailija
7/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kaksi viikkoa pitää odottaa!!! Tuon jälkeen on suuri sydänlihastulehduksen riski.

Vierailija
8/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin 2020 keväällä 21-vuotiaana koronaan. Opiskelukaveri toi Italiasta. Opiskelen liikunnalla Jyväskylässä, kilpailin yksilölajissa SM-tasolla menestyen. Kuntoni oli parempi kuin 95 % suomalaisista. Sain koronan vakavan muodon ja olin hengityskoneessa kolme viikkoa. Nyt vuoden kuluttua jaksan kävellä ulkona olevalle postilaatikolle, mutta siellä pitää levätä ennen kuin jaksan kävellä takaisin.

Vierailija
9/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään kaksi viikkoa pitää odottaa!!! Tuon jälkeen on suuri sydänlihastulehduksen riski.

Katsoin joskus joulun alla erään vlooggaajan videon ja hän kertoi saaneensa ohjeeksi, että kotoa voi lähteä  kun ei ole enää oireita. 

kaikillahan niitä ei ole ollenkaan. Esim. tuttuni sai positiivisen tuloksen , kun varmuuden vuoksi meni illallisen parin tunnin kurkkukivun takia seuraavana aamuna testiin ( tekee työtä, jossa tapaa todella paljon ihmisiä päivittäin). 

Vierailija
10/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä pystynyt treenaamaan, sairastin koronan 2020 huhtikuussa.

Paino pudonnut 56kg-> 42 ja vieläkin on vaikea kävellä esim portaita. Hengästyn heti ja hengittäminen on vaivalloista.

Ennen juoksin 3x viikossa ja kävin salilla 3x viikossa.

Hui, kuulostaa pahalta:(

Vierailija
11/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sairastin" koronan oireettomana ja aloin treenaamaan heti kun sain palata töihin.

Vierailija
12/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan helmikuussa 2021 ja olin kuukauden sairaslomalla. Olen n.40.v astmaatikko ja sain jälkitauteina poskiontelon+keuhkoputkentulehduksen. Pari kuukautta sairastamisen jälkeen jaksoin aloittaa kevyen liikunnan (jooga ja pidemmät kävelylenkit), sitä ennen jaksoin vain pieniä kävelylenkkejä koiran kanssa. Kun menin töihin, hengästyin aluksi puhuessakin.

Vierailija
13/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa alkaa taas lenkkeilemään. Olen lukenut että nuoriakin on saanut koronan jälkeen lenkkeillessä sydänkohtauksen. Mulla on 2 viikkoa "tervehtymisen" jälkeen (=karanteenin loputtua) vieläkin välillä sydämen muljahtelua. Ennen juoksin 4 päivänä viikossa 5-12km lenkkejä. Tänään kauppareissun jälkeen päätin ottaa hissin sijasta portaat. Selvisin 2 kerrosta ja sit oli pakko mennä hissiin kun hengästyin niin pahasti. Mua pelottaa että jotain on pahasti vialla vaikka itse korona oli mulla aika lievä. 

Vierailija
14/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikot taas hysteerisinä.

Vierailija
15/16 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hysteerikot taas hysteerisinä.

Ihmiset kertovat omia kokemuksiaan = hysteerikot hysteerisenä?

Vierailija
16/16 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi