Kysymys kulmien kestovärjäämisestä
Olen pitkästä aikaa aikeissa värjätä kulmakarvani RefectoCilillä (olen käyttänyt tässä välissä tuubin hennavalmistetta, mutta se on kovin lyhytkestoinen aine). Katselin netistä aiheeseen liittyviä videoita ja hämmästyin siitä, että väri levitetään myös iholle. Eikö se tartu siihen ja myös kulu pois epätasaisesti? Miten olette toimineet?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Pakosta kai sitä menee iholle, en minä ainakaan pysty sitä välttämään. Äkkiähän se kuluu pois, kevyellä kuorinnalla voi nopeuttaa prosessia. Eikä se kulmissakaan kauaa kestä, valitettavasti. Koostumusta varmaan muutettiin tässä jokunen vuosi sitten, kiitos EU:n. Refectocilhän oli välillä kokonaan poissa markkinoilta, ehkä vain ammattilaisten käytössä. Sittemmin se tuli taas myyntiin, mutta huonompana versiona kuin alkuperäinen.
Hapetepullon esittelytekstissä mainitaan, että se on tarkoitettu vain ammattilaisille. Silti sitä myydään ihan tavallisessa verkkokaupassa. Joissakin paikoissa sanotaan, että se on tarkoitettu vain kulmille, ja joissakin taas myös ripsille. Minä käytin tätä jo kauan ennen vuosituhannen vaihdetta sekä kulmille että ripsille olematta ammattilainen.
On kyllä mielenkiintoista nähdä, miten aine on muuttunut. Tein eilen allergiatestin kyynärtaipeeseen, ja nyt ei näy allergiaoireita, mutta eipä näy mitään muutakaan. Hapetteeseen sekoitettu väri ei siis tarttunut ihoon millään tavalla. Ennen vanhaan RefectoCil pysyi karvassa juuri niin pitkään kuin karva oli olemassa. Saapa nähdä.
Ap
Pakosta kai sitä menee iholle, en minä ainakaan pysty sitä välttämään. Äkkiähän se kuluu pois, kevyellä kuorinnalla voi nopeuttaa prosessia. Eikä se kulmissakaan kauaa kestä, valitettavasti. Koostumusta varmaan muutettiin tässä jokunen vuosi sitten, kiitos EU:n. Refectocilhän oli välillä kokonaan poissa markkinoilta, ehkä vain ammattilaisten käytössä. Sittemmin se tuli taas myyntiin, mutta huonompana versiona kuin alkuperäinen.