Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö pikaruokaravintolaan jossa asiakaskohtaamisissa ei pidetä maskeja

Vierailija
02.07.2021 |

Kävin eilen Burger Kingissä ja jonkin ajan päästä tajusin, että kellään henkilökunnan työntekijöistä ei ollut käytössä maskia.
Laitoin asiasta palautetta, jonka vastineessa kerrottiin maskin käytön salin puolella olevan pakollista, mutta kassan puolella vapaaehtoista. Ilmeisesti kassalla olevan pöytätason katsotaan pysäyttävän virus tehokkaasti.
Ei ihme, että Helsingissä tauti leviää.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pikaruokalassa, mutta lähdin jonosta pois kun pihvien paistaja yskäisi. Ei maskia, vaikka itse joudun käyttämään koko työpäivän.

Vierailija
62/63 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukisin nimenomaan yrityksiä, joissa ei vaippaa käytetä.

Sinne minne minua ei ilman maskia oteta, sinne ei myöskään minun rahani virtaa. Se on minun uusi normaali.

Jos ilmeisesti jo pidempään käyttämäsi intiimialueen päivävaipat ovat aiheuttaneet iho-oireita/herkistymistä niin suosittelisin keskustelua osastolääkärin kanssa? Onko ripulointisi jatkunut edelleen päivittäisenä?

Nivusalueen vaippaihottumaan löytyy voiteita, muihin henkisiin oireisiin ottaa hoitava lääkäri kantaa ja niitä hoidetaan sikäli kuin potilaan henkinen tila sen sallii. Ota aihe esille kunhan osastosi lääkäri taas tulee päiväkierrokselleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36048 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukisin nimenomaan yrityksiä, joissa ei vaippaa käytetä.

Sinne minne minua ei ilman maskia oteta, sinne ei myöskään minun rahani virtaa. Se on minun uusi normaali.

Eräs tv:sta tuttu suomalainen julkkismies postasi Instagramiinsa videon, jossa häntä ei päästetty ilman maskia johonkin liikkeeseen.

Hän sitten kohteliaasti ei mennyt siihen liikkeeseen ja vaihtoi liikettä, kertoi että tuo yhtiö menettää nyt pelkästään hänen ostoksiensa takia kymmenien tuhansien liikevaihdon.

Itsekin kannatan tuota samaa, että älkää viekö rahojanne maskipakottajille. Äänestäkää jaloillanne/lompakollanne ja viekää rahanne tolkulle, ei uudelle normaalille. Vain näin me päästään tästä järjettömästä vouhotuksesta eroon.

Toimin juuri näin; jokainen yrittäjä, joka ei välitä asiakkaastaan menettää minussa ja tuttavissani asiakkaan.

Se on ok. Kunhan ymmärrät sen, että jotkut näistä ovat jo koronan sairastaneita ja ovat immuuneja. Heillä on täydellinen syy olla maskittomia, he eivät levitä tätä virusta eivätkä voi saada sitä.

Tuo ei pidä paikkaansa. Koronaa sairastuneet eivät ole immuuneja. Deltaan on jo sairastunut kertaalleen Koronan saaneita. Kaksi kappaletta joutui sen takia sairaalahoitoon. Toinen kierros Koronaa on yleensä pahempi kuin ensimmäinen.

Lähde tälle tiedolle, kiitos. 

Ei sellaista lähdettä ole, on vain mielipide tai joku twitterhörhön näkemys jostain.

Sitä paitsi PCR-testit eivät ole luotettavia. Valepositiivisia tulee jatkuvasti, joten jos joku koronan jo sairastanut sai sen testissä näkymään uudelleen, niin se on 99.99% varmuudella valepositiivinen.

Immuniteetti on uuden tieteen mukaan elinikäinen.

Tauti on kestänyt puolitoista vuotta ja nyt jo tiedetään että suoja on elinikäinen...

Näin monet virus immuniteetit yleensä toimivat. Korona tuskin on erilainen, siksi tiede osaa jo väittää tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä