Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markkinoi mulle kuntaasi, tapahtumaa, mitä vaan

Vierailija
03.07.2014 |

Mut Suomessa kuitenkin. Mitä suosittelet mulle viikolla 31, ma-pe. Olen keski-ikäinen akka, mies lähtee töihin ja lapset opiskelemaan tahoilleen joten olen koko viikon yksin. Päätin, että tänä kesänä en suursiivoa omaa lomaaviikkoani kuten aina teen. Auto on, joten pääsen minne vaan. Millekään kännäysjuhlille en halua, mutta muuten olen ennakoluuloton ja avoin haasteille. Mulla on jotain omia ideoita, mutta jos joku keksii paremman, niin antaa tulla. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla museoissa on aina välillä ilmaisen sisäänpääsyn päiviä, joten menepä vaikka kunnon museokiertueelle, jos sattuu päivät sopivasti.

Vierailija
2/2 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko enemmän kaupunki- vai luontoympäristöä kaipaava? Mene ahvenanmaalle. Jollain laivalla yli, ja sitten pyöräilet maisemista nauttien. Tai ota kaveri mukaan, vuokratkaa mökki lapista ja tehkää vaellusretkiä. Tai ota kohteeksi Vaasa. Löytyy kauppoja ja luontoa. Saaristoon pääsee yleisöretkillä veneillä. Voit viettää päivän kylpylä tropiclandiassa. Taidemuseoita löytyy. Kivoja ruokaravintoloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi