Kanarialle helmi vai maaliskuussa?
Teneriffa vai Fuerteventura? Perusteluja. Kumpi parempi ajankohta helmi vai maaliskuu?
Kommentit (18)
Helmi-Maaliskuun vaihteessa kun on kanarian karnevaalit, silloin on paljon nähtävää.
Hiihtolomalla on kalleimmat hinnat. Jos ei ole kouluikäisiä lapsia mukana niin välttäisin viikkoja 8 ja 9.
Säässä ei ole merkittävää eroa helmi- ja maaliskuun välillä. Parhaat 'karnevaalit' on Espanjassa loppiaisena.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:01"]Helmi-Maaliskuun vaihteessa kun on kanarian karnevaalit, silloin on paljon nähtävää.
[/quote]Millainen lämpötila helmikuussa noissa kohteissa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:01"]Helmi-Maaliskuun vaihteessa kun on kanarian karnevaalit, silloin on paljon nähtävää.
[/quote]
Kahdesti olen ollut karnevaalien aikaan Teneriffalla, silloin päivälämmöt on olleet n. 21-24, iltasella sitten viileämpää.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:03"]
[/quote]
Kahdesti olen ollut karnevaalien aikaan Teneriffalla, silloin päivälämmöt on olleet n. 21-24, iltasella sitten viileämpää.
[/quote]
Ja löysinkin ensi vuoden karnevaalien aikatauluja ja tapahtumia, sivun alalaidassa päivämäärät.
Miksi haluat antaa Kanarialle helmen?
>> Kanarialle helmi.
Marraskuussa on ihanat kelit ja mun ääni menee Tenskulle. Fuerteventuralla tuulee paljon enemmän.
Olisiko marraskuu hyväajankohta sit?
Missä olisi helmikuussa lämmin, edes +25?
Pitäälö lähteä Thaimaahan tmv kohteeseen 12h lentomatkan taa...
mitä myöhempään, sen parempi minun kokemuksen mukaan. alkutalvesta kun sataa ja tuulee usein. Kannattaa valita hotelli talvella sen mukaan onko auringonottopaikka suojassa tuulelta. Vaikka aurinko paistaa voi olla tuulessa kylmää bikineissä, mutta tuulettomassa paikassa taas ihanan lämmin, pienillä asioilla on merkitystä, samoin kuin sijainnilla.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:55"]mitä myöhempään, sen parempi minun kokemuksen mukaan. alkutalvesta kun sataa ja tuulee usein. Kannattaa valita hotelli talvella sen mukaan onko auringonottopaikka suojassa tuulelta. Vaikka aurinko paistaa voi olla tuulessa kylmää bikineissä, mutta tuulettomassa paikassa taas ihanan lämmin, pienillä asioilla on merkitystä, samoin kuin sijainnilla.
[/quote]Eli marraskuu vai helmikuu?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 22:55"]
mitä myöhempään, sen parempi minun kokemuksen mukaan. alkutalvesta kun sataa ja tuulee usein. Kannattaa valita hotelli talvella sen mukaan onko auringonottopaikka suojassa tuulelta. Vaikka aurinko paistaa voi olla tuulessa kylmää bikineissä, mutta tuulettomassa paikassa taas ihanan lämmin, pienillä asioilla on merkitystä, samoin kuin sijainnilla.
[/quote].
Niin siis itse olen ollut Teneriffalla maaliskuussa. On ollut lämmintä, viimeksi poltin itseni rakkuloille, kun nukahdin aurinkoon...
Maaliskuussa emme pääsekkään. Helmikuu vai marraskuu?fuerteventurassa?
Marraskuussa.