Yläluomileikkaus Tampereella, missä kannattaa?
Mikä on hyvä paikka ja missä hinnoissa liikkuu? Onko jossain mahdollista maksaa osissa?
Kommentit (15)
Jyväskylään pääsee junalla. Rintamäki osaa leikata kauniit, en ole katunut.
Miksi se pitää olla Tampereella justiin? Helsingissä ne todelliset spesialistit ovat. Tampereella on kuitenkin yksi hyvä ja kokenut plastiikkakirurgi Jukka Kostiainen. Leikkaa ainakin Tampereen Mehiläisessä.
Oliko se 1800 molemmista yläluomista yhteensä?
Mehiläinen, Tatu Tarkka. Mukava, ihmisläheinen ja taitava kirurgi.
Ei ole hyvä kirurgi tuo Kostiainen. Leikkaa vanhentuneilla kaavoilla ja metodeilla. Kirurgi on hyvin kallis ja tulokset eivät sen arvoiset. Pettynyt potilas olen . Rahojani hän pidättelee. Kirurgin lupaukset ovat ylisuuret, riskien kertomiset jäi vähäksi ja lupaukset, että paremmaksi saa, mutta huonommaksi meni ja 3000 euroa meni kankkulan kaivoon ja epäonnistunut tulos. Muutenkin oli asiaton minua kohtaan. Helsingissä voi löytyä paremmat plastiikkakirurgit uskoisin. Mutta luulenpa että suomesta ei löydy ainoatakaan huippukirurgia ja kunnollista asiantuntemusta tähän alaan.
Tatu Tarkka leikkasi alaluomeni ja nosti hieman poskipäiden lihaksia paikoilleen. Tulos todella hyvä. Nyt 1,5 vuoden jälkeen ei minkäänlaisia arpia näkyvissä ja repsahtaneet alaluomet historiaa edelleen. Tatu on hienotunteinen , kunnioittavasti asiakkaaseen suhtautuva lääkäri. Kertoo faktat ja riskit. Kokemusta myös Dietzistä. Häntä pidän hieman ylimielisenä ja restylanen laitto omalla kohdalla ei ollut kovin onnistunut. Mielestäni Tatulla on esteettistä silmää enemmän. Mutta jokaisella lääkärillä on taatusti tyytyväisiä ja tyytymättömiä asiakkaita. Itselläni tehtiin yli 10 v sitten yläluomileikkaus. Leikkaushaava repsahti hieman auki ompeleistaan ja pysyvä arpihan siitä jäi , joskin se on vuosien saatossa haalistunut melkein näkymättömäksi. ( lääkäri on jäänyt jo vuosia sitten eläkkeelle) . Itse sanoisin , että vaikka kokemusta arvostan , niin nuorehkoilla lääkäreillä on kuitenkin uusin tieto ja ehkäpä esteettistä silmääkin enemmän kuin eläkeikää hipovilla. Useat pääkaupungin lääkärit leikkaavat maakunnissakin, joten hyviä plastiikkakirurgeja löytyy Helsingin ulkopuoleltakin.
Olen samaa mieltä, eläkeikäisiä ei kannata valita plastiikkakirurgiksi. J.Kostiainen oli varmaan 70 vuotias ulkoisen olemuksen perusteella. Leikkaus meni niin pieleen, ei näitä jälkiä voi enää mitenkään valitettavasti korjata. Vuosi on mennyt leikkauksesta nyt. Luulin, että vanhalla lääkärillä olisi kokemusta, mutta eipä ammattitaito ollut vuosien aikana kehittynytkään hyväksi. Joko sitä on, tai ei. Nuoremmilla lääkäreillä on nykytietämys ja uudemmat leikkaustekniikat. Olisi pitänyt valita toisin.
Kc klinikalla kävi ystävä, ja erittäin hyvä lopputulos. Hinnasta en osaa sanoa.
Kyllä! Valitkaa nuori ja vaatikaa nähdä PALJON kuvia aikaisemmista potilaista! Jos lääkäri väittää, että ei pysty näyttämään kuvia, syy on varmaan, että onnistuneita tuloksia ei ole. Minä kävin 1,5 vuotta sitten Kai Lassilalla ja en saanut nähdä kuin yhden kuvan, enkä vaatinut nähdä lisää. Oli varmaan hänen ainoa onnistunut keissi, koska minulla lopputuloksena oli leveät, näkyvät arvet, ryppyiset luomet, eriparia olevat silmät. Toinen silmä kiristää, toisessa on edelleen rasvapatti ja molemmissa roisit, näkyvät arvet. Toinen arpi alkoi vaaleta vasta, kun leikkauksesta oli kulunut jo 9kk, eli ulkonäkö voi mennä kehnompaankin suuntaan ajan myötä. Toista silmää piti korjailla, mutta Lassila teki arvosta entistä näkyvämmät ja rasvapatti on kahden (!!!) leikkauksen jälkeen vielä edelleen paikallaan ja vielä entistä näkyvämpi!! Puoskari koko äijä, vaikka plastiikkakirurgiksi itseään kutsuu... Oli todellinen rumuusleikkaus, enkä olisi ikinä mennyt, jos olisin tiennyt lopputuloksen!
Minä kävin Asko Salmella yläluomileikkauksessa 9 vuotta sitten. En ole katunut päivääkään! Minulla oli raskaat silmäluomet ja varsinkin toinen roikkui rumasti silmän päällä.
Olen nyt 45v ja edelleen tyytyväinen. Hänelle menisin jos uusintatarve tulisi.
Up. Missä nykyään kannattaa käydä Tampereella yläluomileikkauksessa? Kuka on hyvä plastiikkakirurgi Tampereella?
Silmäluomileikkaukset, Outi Hautalahti, suosittelen!
Leikkautin Mehiläisessä ja maksoin kerralla, olikohan 1800 eu