Isovanhemmat auttavat lastenhoidossa
Heille ei saa loukkaantua eikä vihastua mistään kun ovat niin paljon apuna. Heillä kyllä on oikeus loukkaantua jos eivät saa lapsenlapsiltaan aikaa, muistamisia tai jotain muuta haluamaansa, tai kiitosta vanhemmilta kun ovat niin isona apuna. Hoidetaan lapsemme vastedes itse, niin eivät enää ole koko ajan syyllistämässä ja vaatimassa.
Kommentit (6)
Minua ei autettu yhtään kun 20v sain lapsen. Ei oma äiti edes ollut kiinnostunut. Pyysin ja välillä itkien soitin apua. Onneksi sain perhetyöltä apua.
Älä siis kitise,
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:46"]
Minua ei autettu yhtään kun 20v sain lapsen. Ei oma äiti edes ollut kiinnostunut. Pyysin ja välillä itkien soitin apua. Onneksi sain perhetyöltä apua.
Älä siis kitise,
[/quote] Olisiko kannattanut tehdä lapsi vasta sitten, kun jaksaa sen hoitaa, ettei olisi tarvinnut itkeä ja vinkua.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:46"]
Älä siis kitise,
[/quote] Olisiko kannattanut tehdä lapsi vasta sitten, kun jaksaa sen hoitaa, ettei olisi tarvinnut itkeä ja vinkua.
[/quote]
Kyllä monella on se joku jolle lapsen voi antaa että pääsee kauppaan rauhassa,varmaan sinullakin,jos sulla lapsia on.
Kahdestaan mekin mieheni kanssa lapset hoidamme :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:46"]
Älä siis kitise,
[/quote]
Ihan sama ootko tehny lapsen 20v vaiko 30v niin yhtälailla tarvitset toisen aikuisen apua. Kukaan siis ei kukaan jaksa 24/7 lasta ilman toisen aikuisen seuraa!
Harmi. Meille on ollut paljon apua ja iloa isovanhemmista.