Miksi ostatte tupakkaa askeissa, kun puruista kääntämällä olisi puolet halvempaa?
Kommentit (29)
Jos ei ole varaa polttaa oikeaa tupakkaa niin on turha polttaa ollenkaan.
En ole ikinä polttanut. Pitäisikö aloittaa, että voisi keksiä säästökonsteja?
Silloin kun vielä poltin ostin askeja, koska ne eivät värjää sormia yhtä paljon kun sätkä + paljon helpompaa kun ei tarvinnut kääriä.
Kätevämpää ottaa askista valmis tupakka.
Koska olen laiska ja rähmäkäpälä enkä halua polttaa löysiä patukoita jotka sihahtaa tyhjiin kahdella hatsilla
Mökkioloissa säästän käärimällä, eihän toi koneella sinällään hankalaa ole. Tai juuri sitten en osaa ja siksi tykkään että valmis maistuu paremmalle ja saan juuri oikeanlaiset savut.
En polta mutta se itse kääriminenhän on amisteinien hommaa :D Säälittävää ja noloa :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:06"]
[/quote]
No kysymys ei koskenut sinua eikä kukaan käskenyt aloittaakaan. Millainen tollo pitää olla että ymmärtää tälläisen kysymyksen väärin?
Miksi jotkut ostaa leipää valmiina vaikka itse leivottu olisi halvempaa? Miksi jotkut käyttää vaatteita pesulassa vaikka itsekin voisi pestä? Miksi joillakin käy siivooja vaikka itse siivoaminen olisi halvempaa? Valintojen maailma miten rahansa käyttää.
En tee kaikkia asioita halvimman mukaan. Jos haluan polttaa, poltan valmiita tupakoita enkä viitsi alkaa itse säätämään. Sama monessa muussa asiassa. En vaihda itse renkaita autoon vaan vien huoltamolle. En korjaa rikkinäisiä vaatteita, en leikkaa itse tukkaani. En osta halvinta ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:06"]
[/quote]
No kysymys ei koskenut sinua eikä kukaan käskenyt aloittaakaan. Millainen tollo pitää olla että ymmärtää tälläisen kysymyksen väärin?
[/quote]
No eiköhän tuo ollut lähinnä vaan ironinen kommentti tähän keskusteluun. Näin sen ainakin itse ymmärsin. Järjetöntä rahan hukkaa tuo röökaaminen jokatapauksessa, poltti sitten halpaa tai kallista.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:08"]Koska olen laiska ja rähmäkäpälä enkä halua polttaa löysiä patukoita jotka sihahtaa tyhjiin kahdella hatsilla
[/quote]
Et vaan osaa kääriä. Koneella onnistuu ja paremmat savut tulee.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:10"]En polta mutta se itse kääriminenhän on amisteinien hommaa :D Säälittävää ja noloa :D
[/quote]
Niitä voi kotona tehdä koneella askin täyteen.
Miksi polttaa itse käärittyjä kun polttamatta säästä kaikki rahat? Olen samaa mieltä, että jos tupakassa pitää säästellä, niin silloin ei ole varaa tupakoida ollenkaan.
Kysymys sinänsä on ihan pöjlä. Vastaava kun miksi ostaa Coca Colaa kun Lidlistä saa halvempaa colaa? No, daaaa, maun takia.
Entä toisinpäin? Miksi ennemmin puruja kun valmiita?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:10"]En polta mutta se itse kääriminenhän on amisteinien hommaa :D Säälittävää ja noloa :D
[/quote]
[/quote]
Ja sitten laittaa johonkin Malboro askiin ettei vaan julkisilla paikoilla kukaan tajua että käärit sätkät itse? :-D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:17"]Miksi polttaa itse käärittyjä kun polttamatta säästä kaikki rahat? Olen samaa mieltä, että jos tupakassa pitää säästellä, niin silloin ei ole varaa tupakoida ollenkaan.
Kysymys sinänsä on ihan pöjlä. Vastaava kun miksi ostaa Coca Colaa kun Lidlistä saa halvempaa colaa? No, daaaa, maun takia.
[/quote]
Mielestäni kessujen maku on parempi kun valmiiden.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:10"]En polta mutta se itse kääriminenhän on amisteinien hommaa :D Säälittävää ja noloa :D
[/quote]
[/quote]
Ja sitten laittaa johonkin Malboro askiin ettei vaan julkisilla paikoilla kukaan tajua että käärit sätkät itse? :-D
[/quote]
On olemassa ihan tupakkarasioitakin siihen tarkoitukseen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:14"]Valintojen maailma miten rahansa käyttää.
[/quote]
Tai aikansa.
Tosin av-mamma tekee ainakin kaiken ruuan itse yhtä nopeasti kuin puolivalmisteita käyttäen.
Joten ehkä oletkin oikeassa. Raha on syynä eikä aika.
Kääntäminen käy yhden pussin jälkeen erittäin vmäiseksi ja itse ainakin saan sotkettua kaikki paikat puruilla :D