Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suonikohjuleikkauksessa olleet!!

Vierailija
23.08.2006 |

Nukutus vai puudutus?

Kuinka pitkä sairasloma?

Olitko kipeä?

Oletko lopputulokseen tyytyväinen?

Kiitos ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nukutus

-1.5kk

-tyytyväinen olen

-jalat kauan kipeät

Vierailija
2/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leikattiin molemmat jalat keralla. Toiseen tuli muistaakseni noin 11 haavaa ja toiseen 9 haavaa. Se tehtiin spinaalipuudutuksessa. (selkäydinpuudutus). Ei sattunut sen laittaminen. Mutta mulle tuli siitä vapinaa, koko leikkauksen ajan ja sain siihen petidiiniä, suoraan suoneen, joka auttoi aina noin puoli tuntia kerrallaan.

Sain sairaslomaa viisiviikkoa, koska leikattiin molemmat jalat. (Muuten kai neljä viikkoa).

En ollut kipeä, kun pidin tukisukkia ja muiti välillä nostaa jalat kohti kattoa. Paitsi, että mulla repes yksi haava polven kohtaa, mutta kyllä sekin meni kiinni, ku pidin perhosta siinä...

Lopputuloksesta sen verran, että nyt mulla on vielä pahemmat kohjut, kun ennen leikkausta. Syynä voi olla myös kaksi raskautta sen leikkauksen jälkeen. Leikkausta ennen oli myös kaksi raskautta, jolloin minulle tuli myös paljon suonikohjuja. Eli leikkaus on joskus edessä minullakin vielä. Nyt ei vaan ole mahdollista sairastella...

Onnea sinulle leikkaukseen, se ei ole paha juttu ollenkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spinaalissa tehtiin, sairasloma 4 vkoa, tikkejä 40 molemmissa yhteensä. Tukisukat hiostivat mutta sitkeästi pidin ensin 2 vkoa yötä päivää, sitten 2 vkoa päivisin. Kaikki kohjut saatiin pois ja iho palautunut; mulla leveimmät oli 2-3cm. Ja jos et tiennyt, leikkausarpiin heti tikinpoiston jälkeen Louis Widmerin silmänympärysgeeliä iltaisin niin arvet jää huomaamattomiksi.