Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi miehen?

Vierailija
03.07.2014 |

Mistä löytäisi asiallisen ja mukavan rehdin miehen, joka haluaisi perheen ja lapsia? Tuntuu, että baareista miehet hakee vain yhden illan juttuja.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä löytää mistä tahansa missä ihmisiä kulkee. Kotonasi tuskin tuntemattomia miehiä juuri käy, joten ulos pitää lähteä, jos livenä haluat välttämättä löytää.

Suosittelisin nettiä, lyhyt tutustuminen ja vielä lyhempi livetapaaminen ensimmäiselle kerralle. Sellaisia monta kappaletta niin voi löytyäkin sellainen joka sopii sinulle ja sinä hänelle.

Jos livenä täytyy joku tavata, niin sinun täytyy jotain aloitetta tehdä. Aivan vähimmäinen on katsekontakti ja ystävällinen tai hymyilevä katse. Sekin on aika vähän. Parempi olisi, jos rikkoisit jään sanomalla mitä tahansa.

Voit ujostella kotona vanhuuteen asti tai olla rohkeasti aktiivinen. Toivottavasti tiedät mitä haluat ettei sinun tarvitse käydä kaikkia paskoja läpi. Toivottavasti ne kriteerit ovat silti sen verran inhimilliset, että löytyy niitä täyttäviä miehiä. Se nyt ainakin on selvää, että aloitusviestisi vaatimukset eivät ole läheskään ainoat mitä sinulla on, jos rehellisiä ollaan.

Vierailija
22/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se ulkona "tyrkyllä" käyminen jeesaa, kun siellä tapaa vain juurikin noita seksinvonkaajia. Ja kaupassa, lenkillä tai koiran kanssa ulkona ei yksikään mies osoita edes huomaavansa, joten tuskinpa niillä sitten edes siihen seksiin olisi kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:49"]

Paljonko se ulkona "tyrkyllä" käyminen jeesaa, kun siellä tapaa vain juurikin noita seksinvonkaajia. Ja kaupassa, lenkillä tai koiran kanssa ulkona ei yksikään mies osoita edes huomaavansa, joten tuskinpa niillä sitten edes siihen seksiin olisi kiinnostusta.

[/quote]

Osoitatko itse huomaavasi miehiä? Tuskin sen enempää. Se ettei joku tule varta vasten sinulle juttelemaan ei tarkoita, etteikö kyseinen mies sopisi sinulle, jos vain pääsisitte tutustumaan. Ulkona ei ole tarkoitus olla tyrkyllä, vaan nauttia elämästä ihan yleisesti, kukin tavallaan, ja samalla voi törmätä ihmisiin.

Vierailija
24/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:49"]

[/quote]

Osoitatko itse huomaavasi miehiä? Tuskin sen enempää. Se ettei joku tule varta vasten sinulle juttelemaan ei tarkoita, etteikö kyseinen mies sopisi sinulle, jos vain pääsisitte tutustumaan. Ulkona ei ole tarkoitus olla tyrkyllä, vaan nauttia elämästä ihan yleisesti, kukin tavallaan, ja samalla voi törmätä ihmisiin.

[/quote]

Juu, tarkotin tolla "tyrkyllä" ololla juurikin vain sitä baareissa käyntiä ja sitäkin ihan syystä sitaateissa. Ei kai kukaan lähtisi kotoaan vain ja ainoastaan johonkin miesjahtiin? Ja ihan sillä normaalilla kanssakäymisellä saldona on pyöreä nolla, mitä kunnollisiin perheenisä-tyyppisiin miehiin tulee.

Vierailija
25/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24

Vierailija
26/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen hyvin toimeentuleva sinkku, ja rakastan lapsia yli kaiken.

Vierailija
27/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:59"]

Samaa minäkin mietin. Olen ollut naimisissa, on tytär siitä suhteesta. Ero tuli kun mies ei ikinä pystynyt pysymään työpaikassa, aina tuli potkut ja vaikutti meidän talouteen vaikka minä kävin töissä. Sitten minulla oli avopuoliso, joka odotti että hoidan koko ajan hänen lastaan ja maksan (taas) kaiken. Haluan kunnollisen, rehdin miehen, mutta näin 34-vuotiaana alan olla tosiaan sitä mieltä että ne kunnolliset ovat jo naimisissa ja on lapsia. Itse pärjään, vaikka yh. Omistan jopa oman asuntoni ja kehutaan nätiksi, en ole tiukkis vaan huumorilla varustettu, lempeä nainen. En vaan kelpaa kenellekkään...

[/quote]

Lempeä nainen olet tosiaan. Potkit tyttäresi isän pois elämästänne, koska hän sai liian useasti potkut töistä ja se vaikutti talouteenne. Nyt YH:na taitaa olla paljon isommat tulot taloudessasi kuin silloin. Ilmeisesti hänen vikansa oli, että taloustilanne on surkea ja työt kiven alla.

Vierailija
28/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut esillä; kaupoissa, kirjastoissa, lenkillä, uimarannalla ja -hallissa, kesäteattereissa, kursseilla, työpaikan bileissä, elokuvissa, museoissa, maatalousnäyttelyissä, koripallo- ja lentopallo-otteluissa, saunailloissa, kalastuskilpailuissa, lavatansseissa, ravintoloissa, muuten vaan baanalla jne. Vaikeeta on tosta vaan tutustua täysin tuntemattomaan hetkessä (olen hieman hiljainen ja ujohko ensin alkuun).

Ja mies oon, mutta naiset älkää antako tällaisen häritä, tehkää itse aloite jos siltä tuntuu. Voitte yllättyä todella positiivisesti. Eikä se näinä tasa-arvon aikoina ole häpeä kummallekaan osapuolelle.

Vierailija
29/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:43"]

Mistä löytäisi asiallisen ja mukavan rehdin miehen, joka haluaisi perheen ja lapsia? Tuntuu, että baareista miehet hakee vain yhden illan juttuja.

[/quote]

Tansseista! 1950-luvulle asti koko tunnetun historiansa ajan suomalaiset naiset ja miehet ovat tutustuneet tansseissa.  Sota-aikanakin, vaikka tanssit olivat kiellettyjä, niitä järjestettiin salaa.  Nyt kaljabaareja on enempi, kuin tanssiravinteleita mutta juuri nyt kesällä löytyy ihan ulkoilmatanssilavojakin. Heinäveden Tulenliekistä kuule löydät taatusti riskin metsurin, savolaisjuntin, joka on valmis elättämään sinut ja sata lasta

Vierailija
30/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät enää suostu elättäjiksi. ONNEKSI. Joku tasa-arvo pitää olla

Vierailija
31/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen sepän patsas 22.20 tänä iltana. Trooli palstan rikkaat miljonäärisijoittajat ja päiväkauppiaat lähtevät sieltä suurelle misustusmatkalle Stadin yöhön. Mukaan vaan valkkaamaan vapaita varakkaita miehiä.

Vierailija
32/32 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti aika monella yli kolmekymppisellä on jo oma lapsi. Eihän se uusioperhe ole enää tänä päivänä mikään ihmeellinen juttu. Mutta missä sitä kohtaisi sellaisen miehen, joka lähtisi vakavasti uuteen parisuhteeseen ja haluaisi vielä lisää lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän