Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetäisittekö herneet nenään miehesi kaverille? (Facebook asiaa). ov

Vierailija
03.07.2014 |

Vedätkö herneet nenään, jos miehesi naispuoliset kaverit kommentoivat hänen Facebook postauksiaan?

Yksi miespuolinen kaveri laittoi tässä yks päivä viestiä, että mun pitää lopettaa hänen postauksiin kommentointi, kun uusi naisystävä on vetänyt herneet nenään. Tuosta kun nyt saa sen käsityksen, että me muka seurusteltaisiin :O

En todellakaan kommentoi jokaista hänen postaustaan jne.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on kyllästynyt sun kommentteihin ja käyttää tuota naista tekosyynä.

Vierailija
22/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vapaa maa. Kuka tahansa täällä saa jättää puolisonsa halutessaan, ja hyvä niin. Mustasukkaiset ämmät voisivat käyttää ylijäämäenergiansa mieluummin miehensä miellyttämiseen, jotta se ei haluaisi etsiä ketään muuta naista, kuin räksyttäen kaikille 3 miljardille naiselle, jotka tästä maailmasta löytyy.

"Älkää puhuko mun miehelle!"

"Älkää pistäkö kuvianne nettiin, mun mies saattaa nähdä ne!"

"Älkää verkostoituko mun miehen kanssa LinkedInissä!"

"Älkää katsoko mun miestä kadulla!"

"Älkää tanssiko mun miehen kanssa pikkujouluissa!"

En tiedä teistä, mutta mun miestä ei saa kukaan vietyä multa ilman sen suostumusta. Ei se ole mikään neliraajahalvaantunut koomapotilas, jonka joku voi kärrätä ulos huoneesta sillä aikaa kun oon vessassa. Jos se haluaa lähteä, se lähtee vaikka ompelisin itseni sen housuihin kiinni. Ja jos se EI halua lähteä, niin sittenhän kaikki mustasukkaisuuteni olisi lähtökohtaisestikin turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:06"]

Ehkä mies on kyllästynyt sun kommentteihin ja käyttää tuota naista tekosyynä.

[/quote]

Joo, me kaikkihan ahdistumme valtavasti kun joku kommentoi fb-postauksiimme. Siis mä ainakin pistän ne sinne sillä odotuksella, että ihmiset tajuaa et mun postauksia ei vittu pilata millään paskanjauhamisella sinne kommenttiboxiin! Ei se oo siellä sitä varten!

Vierailija
24/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:41"]

Eli tyttis onkinu tiedon jostain. Voihan olla, että poikkis kännissä haikailee muutenkin perääsi. Onnea mustasukkaisesta lyylistä. Saisiko olla vielä jotain muuta kaupan päälle?

[/quote]

Ei tuosta voi mitenkään päätellä, että kaveri olisi ihastunut ap:aan. Mustasukkaiset, epävarmat ihmiset eivät tarvitse mitään hyvää syytä mustasukkaisuudelleen, paitsi ehkä sen että nainen pitää ap:aa viehättävänä.

Vierailija
25/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:21"]Yks mun etäinen tuttu kommentoi mun joka ikistä Fb-päivitystä. Tekisi mieli sanoa sille että lopeta, mutten kehtaa. Kaikki kaverit luulee, että se on mun joku ihq bestis. :D

[/quote]

Päivityksien näkijäkuntaa voi rajata. Ei tartte pitää mitään lopetusdraamoja sitten. :) Mulla yksi eksähenkilö alkoi laittaa joka kirottuun päivitykseen aiheeseen liittymättömiä kommentteja, ja alkoi kuumottaa se stalkkaus ja lievästi ilmaistuna vituttaa se jatkuva aiheeseen liittymättömyys. Ronkin sitten yksityisasetuksiani niin, että se ei enää nähnyt mun viestejä. Ihana rauha.

Vierailija
26/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:16"]

Eli tyttis onkinu tiedon jostain. Voihan olla, että poikkis kännissä haikailee muutenkin perääsi. Onnea mustasukkaisesta lyylistä. Saisiko olla vielä jotain muuta kaupan päälle?

[/quote]

Ei tuosta voi mitenkään päätellä, että kaveri olisi ihastunut ap:aan. Mustasukkaiset, epävarmat ihmiset eivät tarvitse mitään hyvää syytä mustasukkaisuudelleen, paitsi ehkä sen että nainen pitää ap:aa viehättävänä.

[/quote]

APhan sanoi, että mies laittaa tälle kännissä flirttiviestejä? Että lieköhän tyttis nähnyt ne tai saanut jotakin muuta kautta tietää, että miesystävällä on lämpimiä tuntemuksia APta kohtaan, humalassa taikka sitten selvin päin?

Vierailija
27/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:27"]

Saisiko niitä konkreettisia esimerkkejä suorina lainauksina, minkälaisia ne viestit on olleet?

[/quote]

"Olispa ihana puputtaa niin kuin nuo puput.. hihiii"

"Hieno hevonen. Hevosten varustelusta tuli mieleen, että saunottaisko tänään.. vitsivitsi"

"Ihanan jäntevä tiikeri, omakuva? Grauh!"

"Keväällä kissoilla (ja mulla) on "tiettyä" levottomuutta.. jos ymmärrät, tsih"

Eli ihan tällasta beisikkii kaveriläppää ja eläintenkuvia siis vaan kommentoin.

Vierailija
28/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]

APhan sanoi, että mies laittaa tälle kännissä flirttiviestejä? Että lieköhän tyttis nähnyt ne tai saanut jotakin muuta kautta tietää, että miesystävällä on lämpimiä tuntemuksia APta kohtaan, humalassa taikka sitten selvin päin?

[/quote]

Eikä sanonut! Sanoi että on flirttailut kännissä, mut ei mitään viestejä lähetellyt! Ihmiset näkee joskus naamakkainkin...

Vierailija
29/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 16:41"]

[/quote]

[/quote]

Kuten aika monesta foorumiavautumisesta voi päätellä, mustasukkaisuuteen ei vaadita mitään järkevää syytä. Parasta pistää mustis-henkilölle rajat heti alkuun, niin ei pääse tilanne kehittymään patologiseksi. Esim että poikaystäväparalla ei olisi enää mitään oikeutta omaan sosiaalisuuteen tai yksityisyyteen.

Tässä voisi myös muistella niitä avautumisia, joissa supermustasukkainen partneri on paljastunut itse pettäjäksi. Pata kattilaa soimaa vai miten se meni...

Vierailija
30/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota vähän aikaa. Ei kukaan jaksa mustasukkaista puolisoa kovin pitkään....Ellei oo sitten joku teini, jotka menee pitemmän kaavan kautta.

Vierailija
31/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:27"]

Saisiko niitä konkreettisia esimerkkejä suorina lainauksina, minkälaisia ne viestit on olleet?

[/quote]

"Hieno hevonen. Hevosten varustelusta tuli mieleen, että saunottaisko tänään.. vitsivitsi"

[/quote]

Tää ei vissiin ollut ap? Aika asiatonta, oli kaveriläppää tai ei, kivaa seksuaalissävytteistä vinkkailua mukana.

Vierailija
32/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran tähän ketjuun kommentoinut. Nuo muut läpän heittäjät ei ole mun kirjottamia :D

Eli siis joskus kännissä tuo on flirttailut (viestillä ja sitten ihan kasvotusten, jos ollaan satuttu samaan aikaan koirapuistoon tms.). Ei mitenkään julkisesti Facessa tms. 

Ja olen esim. tuon koiran kuvaan saattanut kommentoida, että onpas Turrella ilme :D Selvästi ei tykkää olla kuvattavana tms.

Tai jos se on jakanut jonkun koirankuvan tms. niin olen saattanut kommentoida, että täähän on just, kun meidän Murre tms.

Sanoinkin kaverille, että jos sitä naista nyt noin paljon häiritsee, niin laittakoot mut estolle, so simple is that!

Huomasin tänään uutisvirrastani, että kaveri oli laittanut jonkun vittuilu postauksen (mm. että ylimääräiset ämmät saavat lopettaa sen mun häiriköinnin ja turhan postauksen mun seinälle ym. ym. ym.) ja joku tuon kaveri olikin sitten siihen mennyt leukaileman jotain ja utelemaan, että mistäs nyt tuulee, niin oli sitten suoraan sanonut, että exä häiriköinnyt (itse en näe tuon exän kommentteja ym. olen sen joutunut estämään jo kolmisen vuotta sitten, kun rupesi uhkailemaan ym.) ja postaillut jotain paskaa hänen seinälleen ja yksi neitokainen on vetänyt nyt herneet nenään tms. tms. 

Eli näköjään tuo nainen on sitten sitä mieltä, ettei kukaan naispuolinen saa kommentoida kaverin postauksii :O

Vierailija
33/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 17:27"]

[/quote]

[/quote]

Tää ei vissiin ollut ap? Aika asiatonta, oli kaveriläppää tai ei, kivaa seksuaalissävytteistä vinkkailua mukana.

[/quote]

Ai mitä seksiä? Kuka nyt eläinten kanssa, hyi hitto oot pervo½½§§½½!!

Vierailija
34/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä ylipäätään miten voi kokea jonkun Facebook-viestin mustasukkaisuutta herättävänä :-o

Mun miehelle ei kukaan pysty tekemään tai sanomaan mitään, mikä sais mut mustasukkaiseksi. Vain mun miehen oma käytös saattaa aiheuttaa mustasukkaisuutta.

Vierailija
35/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole Facebookissa, mutta hyvänen aika, siksihän siellä ollaan että keskustellaan ja kommentoidaan ristiin rastiin. Jos kyse ei ole flirttailusta, tuollainen mustasukkaisuus ei ole tervettä.

Vierailija
36/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri olen miettinyt, että mitä tuo nainen sitten luulee. Että ne postaukset ovat vain ja ainoastaan hänelle tarkoitettu/hänen kommentoitavakseen ja kenties sitten kaverin miespuolisille kavereille?

Halloooootaaaaa. Kyllä mä ainakin laitan noita kuvia, jaan jotain hauskoja kuvia (harvemmin!) ja postauksia, että niihin saa kommentoida vapaasti :D

Vierailija
37/37 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei luota mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi