Kun myyt tavaraasi..
esim. tori.fi:llä, niin laitatko tavaran myyntikuntoon? Vai kirjoitatko sen sijaan esim. että ”tuote hyvässä kunnossa, mutta pölyinen. Puhdistus jää ostajalle”?
Kommentit (10)
Huvittavia ne myynti ilmot joissa asiakas saa puhdistaa tuotteen ja se on huomioitu hinnassa. Tai tavara on rikki, mutta sekin on huomioitu hinnassa.
”Vähän lasten tekemiä tahroja, mutta hyvin on nukuttu 10 vuotta tällä ihanalla sohvalla”
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään myydä tavaraani.
Tarjoatko vuokralle?
Siistin, pesen, tuuletan, korjaan ja vasta sitten laitan myyntiin. En kehtaisi myydä mitään suoraan vintiltä haisten tai jos vaatteessa olisi pienikin reikä. Ilmoitukseen on silloin helppo laittaa siisti/ehjä/kunnossa ja kun en muutenkaan kovia hintoja pyydä yleensä ostajakin on halukas maksamaan sen mitä pyydän.
Olisit nyt laittanut otsikon muotoon tavaroitasi, niin ei aiheuttaisi tahatonta hilpeyttä.
Taisit kuitenkin harkita sanasi tarkkaan, että saat kaiken maailman pervot tulemaan ketjuusi kommentoimaan.
"Vähän on kissa raapinut selkämystä, muuten priimakunnossa"
"hieman elämisen jälkiä, koirap0erhe, muuten ok kunnossa"
Sellasessa kunnossa jossa itse haluaisin ottaa vastaan eli siistittynä.
Laitan myyntikuntoon, menee paremmin kaupaksi.
Olen myynyt mm. vanhoja terraarioita ja akvaariota joita en enää tarvitse, ja tyhjentänyt ne kokonaan ja pessyt ja ovat menneet hyvin kaupaksi.
Olen huomannut että monet tuppaa myymään edes ottamatta vanhoja hiekkoja jne pois ja lasit ihan liassa ja ilmoituksessa "pesu ja tyhjennys jää ostajalle" ja ne samat sitten roikkuu siellä ikuisuuden myynnissä.