Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri on raskaana, vaikka ei valmistunut eikä vakituista työtä.

Vierailija
09.08.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat vielä kerrostalossa. Säälittää vauva :(

Vierailija
2/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asutaan vielä kerrostalossa. Ou mai gaad, nyt kyllä säälittää mun lapset.. :D

Vierailija
4/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä. Nyt selvisikin, miksi mua ja lapsia katsotaan niin sääiivästi:(

Vierailija
5/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin sua!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta saatiin kun oltiin kumpikin opiskelijota ja elettiin kaupungin vuokra-asunnossa asumistuen ja opintotuen turvin. Ja valmistumisen jälkeen olin vielä 11 vuotta kotiäitinä saaden 4 lasta lisää. Nyt menin töihin, lähtöpalkka 2400 kuussa, netto 1800. käytettävissä olevat rahamme kaksinkertaistuivat kun tähän mennessä miehen palkasta on jäänyt verojen ja velkojen jälkeen tonni + lapsilisät päälle. Meillä on ollut oma talo ja 2 autoa jo 8 vuotta.

Vierailija
7/7 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta asunossa muu kuin, että ei ole kylmä eikä kuuma.

Vauvaa ei kiinosta onko äidillä paperit kädessä vaan, se, että maito tulee rinnasta (tai pullosta)

Vauvaa ei kiinosta onko äidillä työpaikkaa, vaan se, että äiti on kotona antamassa rakkautta.

Ja nämä kriteerit ei koske pelkästään vauvaikää, vaan pätee ainakin kouluikään asti ja siitäkin eteenpäin, joslapselle opetetaan muita, kuin materialistisia elämän arvoja. (tietysti maito vaihtuu ruokaan).

Jos tässä jotakin tarvii sääliä niin sua. Hanki oma elämä. Niin ei tarvi naapureita kytätä. Muuta mahdollisimman korpeen OMAKOTITALOON niin jospa se elämän onni aukeis sullekkin.(ainakin muut saisivat elää rauhassa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme